Honda Cr 250 94-98

Atmosphere.
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
3.9.2005 18:46

ViestiKirjoittanut Atmosphere. » 15.8.2006 2:03

plank kirjoitti:mä yritin aikoja sitte sanoo tolle hepulle sähköpostilla, mut eipä uskonu ja valitti vaa :d


itekki huomautin,mut ei se mulle vastannu mitään niin annanpa olla.luulen kuitenki että aikamoni sen näkee kun
nettimotossa pyöriä selailee :)
McKone
Paikkakunta:
Tohmajärvi
Liittynyt:
29.6.2006 12:54
250 CR:n etupumput

ViestiKirjoittanut McKone » 8.9.2006 17:14

elikkäs tällästä kyselisin ku iteltä meni stefa CR:n etupumpusta, nii että paljon sinne menee sit öljyy?? ja kannattaako käyttää W-10 vai W-5 öljyy?? kai W-10? Vuosimalli on 96..
Huvis
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
18.2.2005 19:15

ViestiKirjoittanut Huvis » 15.1.2007 23:22

Kuis paksu on honda cr:n vm90-99 emäputki, kuinka pitkä?
vastausta YV:nä kiitos.
orxon
Paikkakunta:
Punkalaidun
Liittynyt:
1.10.2006 15:41

ViestiKirjoittanut orxon » 14.2.2007 22:37

Nyt on ihan inan vanhempi mutta ei se mitää. Eli galleriassa kuvia Honda Cr 250cc prätkästä.
Aja vakiolla kuole vitutukseen.
Jamppi79
Liittynyt:
21.3.2006 21:46
Vanteen keskiö

ViestiKirjoittanut Jamppi79 » 12.4.2007 21:58

Kävipäs tällain et ajossa pamahti takapyörän laakeri jota en huomannut, sitten akseli pääs pyörimään napaa vasten, joten koko napa "räjähti" keskelle tuli pari isoa reikää.
Otin pinnat irti ja se napa oli katkinaisena sylissä, uus napa olis maksanu 380¤ noh kokeilenpa korjata.
Uudet laakerit kiinni akseli paikoilleen ja kiristin puolikkaat vastenm tigillä pätkä kerrallaan paikkasin sen ja annoin jäähtyä ettei laakereiden stefat sula, homma onnistui hyvin.Et jos näin käy niin ei kannata heittää lusikkaa nurkkaan vaan sen voi kyllä hitsata kasaan 3 tuntia siin men
Hiekka
Liittynyt:
11.4.2006 14:38

ViestiKirjoittanut Hiekka » 8.7.2007 21:56

Kertokaahan viisaammat, että mikä on Honda 250 cr HM:än ja normin Cr:rän ero ? Vai onko näillä mitään eroa ? Ja onko vakio cr:rän kannessa merkintä, että HM ?
elähän nyt...
Jamppi79
Liittynyt:
21.3.2006 21:46
valopuola

ViestiKirjoittanut Jamppi79 » 23.7.2007 21:44

Saisko tietoo mitenkä laitan johdot valopuolalta virran säätäjään, säätäjässä on kolme napaa ja puolalta lähtee kax johtoo(keltainen ja punainen) pyörä on cr 250 -98
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 23.7.2007 22:57

HM:t on ensinnäkin omilla runkonumeroillaa, eli merkki on todella HM, ei Honda. Krossien eroista en tiedä, mutta enskamalleissa on eri syttykäyrä, eri virtapää, eri putkisto, HM:n johdotukset etc. Vaihteiston välitykset näytti olevan samat kuin vastaavassa Hondassa, kun noista COC-papruista tsekkasin.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
wrozi
Pyörä:
Cagiva freccia c12 90-vm
Paikkakunta:
Pyhtää
Liittynyt:
15.1.2005 20:08

ViestiKirjoittanut wrozi » 9.8.2007 16:52

Onks tietoo mistä sais käyttämättömän sylinterin, männän tappeineen päivineen, kiertokangen ja sen alalaakeri mukaan, kampuran ja siihen laakerit.

Muuta ei tuu heti mieleen, taitaavat olla noi sitten tärkeimmät mitä tarttis :-)

Juu ja kysees 94vm cr.
Hiekka
Liittynyt:
11.4.2006 14:38

ViestiKirjoittanut Hiekka » 9.8.2007 17:48

Ongelma pyörä, edelleen Honda cr 250 -97

Eli tasasuuntaajalta lähtee piuhat konkalle, ilman konkkaa toimii oikein ei rajota yläkierroksilla, eli vika on konkassa!! Mutta uskaltaako ilman sitä konkkaa ajella ? ettei tuhoa täten muita virtavehkeitä ?!?!?!?
elähän nyt...
Juutas
Liittynyt:
10.5.2007 15:26

ViestiKirjoittanut Juutas » 11.4.2008 19:56

Mikähän tuon cr:än akseliväli mahtaa olla? vm.96
Jasuuuu
Pyörä:
Ktm gs 125 -93 ,Husqvarna wre -03
Paikkakunta:
Haapajärvi
Liittynyt:
12.11.2007 15:21

ViestiKirjoittanut Jasuuuu » 2.12.2008 15:44

Millasia hintoja olette hondistanne maksanu? Itse löysin Vasta konerempatun ja muilla hyväkuntoisilla kulutusosilla(jarrupalat tosin melko entiset) -98 yksilön 1500:lla Eurolla :) Muutama kuva galleriaankin on tullut lisättyä ;) Ja oisko kellään teknisiä tietoja kyseisestä pyörästä ?
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 2.12.2008 16:32

Suosittelisin niiden jarrupalojen lisäksi ostamaan myös keulaputkien suojamuovin sekä uudet kahvakumit ennen kuin tanko on täynnä hiekkaa. Lisäksi kannattais kiristää ketjut.
Jasuuuu
Pyörä:
Ktm gs 125 -93 ,Husqvarna wre -03
Paikkakunta:
Haapajärvi
Liittynyt:
12.11.2007 15:21

ViestiKirjoittanut Jasuuuu » 2.12.2008 19:09

a.c.e kirjoitti:Suosittelisin niiden jarrupalojen lisäksi ostamaan myös keulaputkien suojamuovin sekä uudet kahvakumit ennen kuin tanko on täynnä hiekkaa. Lisäksi kannattais kiristää ketjut.


Joo Pitäähän noi uusia,varmaan pitäis tankoki ku se on alkuperäinen ja vääntynyt,pitäis myös etupumput huollattaa ja saattaa kestää vähä aikaa et saan rahaa kun ei koulun takia kerkeä töissä käydä . Ketjut on tuossa vielä löysällä ,koska otin kuvat just ennen kiristämistä.
JuDe93
Liittynyt:
25.10.2006 20:09

ViestiKirjoittanut JuDe93 » 8.12.2008 0:14

Yks pikkupoika väittää että cr250 kulkee vakio väleil ym. 160km/h, eikö se oo ihan päivän selvää ettei mahollista muutakun lentokoneesta tiputtamalla?: D
Täysiä vai miten se ny meni?