KTM SX 125

JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut JM82 » 27.1.2014 15:29

Mitakan kampura Ebay:stä näyttäisi jäävän toimituskuluineenkin alle 200€, mutta laadusta ei ole mitään takeita...
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut FMF » 27.1.2014 16:57

Paljonko alkuperäinen maksaa? Voi nimittäin olla vähän väärä paikka säästää.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut JM82 » 27.1.2014 17:16

Kotarin alkuperäinen on melko suolaisen hintainen, mutta varmasti laadukkaampi.
http://www.motokeidas.com/shop/tuotteet ... 25-SX-2007
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
FMF
Liittynyt:
3.10.2007 15:53
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut FMF » 28.1.2014 18:52

wqwq kirjoitti:Olisi KTM sx 125 01-10 alkuperänen kampura joutilaana jos jotain kiinnostaa.. Ilmoitus löytyy tuola myyntipuolelta.
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 31.1.2014 16:07

Onko tarvike ns irto äänenvaimenninvillassa eroa kotarin alkuperäseen äänenvaimenninvilla pötkylään? Kumpaa kannattaa käyttää? Alkuperäinen villa aika suolan hintainen 35e.
2299
Pyörä:
Husqvarna SMR 125 -11, Suzuki PV -92
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
18.9.2011 17:26
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut 2299 » 17.3.2014 11:44

Morjesta! Kiinnostus ois kova ostaa tollanen täyskokonen krossipyörä ja kotarin SX on kiinnostavimpia laitteita. Aikaisempaa kokemusta on hussen WRrästä ja pitbikeistä. Harrastus on ihan alkutaipaleella, joten pyöräänkään ei ole sijoittaa kuin viime kesän palkka (max 2000e). Tarkoituksena olisi käydä ajamassa hieman enskaa, mutta pääosin krossiradalla. Olen katsellut vm 2002-2006 pyöriä. Työkalut löytyy ja ne myöskin pysyvä kädessä.

Millaisia tyyppivikoja noissa vanhemmissa kotareissa on? Kertokaa mitä kannattaa ottaa huomioon kun lähtee katsomaan laitetta? Ideana itsellä ollut, että osaa n. 1500e maksavan pyörän ja jättää se 500e suosiolla remonttiin mitä kuitenkin tulee heti. Olisin kiitollinen kaikesta tiedosta koskien näitä vanhempia pyöriä! :)
ex: Suzuki PV 82cc -86, Husqvarna WR/SM 125 -09 *kisakiree*, HM cre Baja RR -11, HM cre Baja RR -12, Honda TRX 420fe
OSTETAAN HUSSEEN ENSKAT!!
JuhoÄs
Liittynyt:
23.3.2013 18:40
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut JuhoÄs » 17.3.2014 18:21

Ihan btw, onko kukaan huomannut noita Motokeitaan alkuperäispaisarien hintoja?
Vanhempaan 125 SX:sään näytti saavan 85 eurolla. Siis upouuden, alkuperäisen. 8o
Onkohan tuo joku virhe vaiko oikeasti noin polkuhinnoilla lähtee?
-suzuki
Pyörä:
motorhispania sm 70cc, pevetti
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
30.7.2009 20:33
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut -suzuki » 2.4.2014 21:01

Osaisko joku neuvoo mitä tehdä, kun kytkin luistaa? Oisko nesteet vähissä? Ja mitä nestettä kytkimessä pitää käyttää? Sitten p-aukon säätimen kanssa ongelmia, aluksi toimi aina välillä mut nyt ei aukee enää ollenkaa? Olisko karstoittunu ja putsaamalla kuntoon?

Nopeita vastauksia kiitos!

Ja pyörä oli ktm sx 125 -04
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 2.4.2014 22:09

Väärää vaihteistoöljyä tai kytkinlevyt lopussa. Molemmissa tapauksissa menee levyt uusiksi. Ite kytkimeen mieluiten maguran mineraali öljyä joka on sinne tarkotettu.

Pakoaukon säätimen kanssa kannattaa tosiaan alottaa putsaamalla kaikki paikat kartsasta.
-suzuki
Pyörä:
motorhispania sm 70cc, pevetti
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
30.7.2009 20:33
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut -suzuki » 2.4.2014 22:14

Onko tuo pakoaukonsäädin kova homma purkaa? pitääkö pytty ottaa irti?
niinvarmaanjoo1
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.1.2009 23:49
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut niinvarmaanjoo1 » 2.4.2014 23:39

Ei tarvii pyttyä irrottaa. Pakoputki ensin pois ja sitten vaan koppa auki ja putsaamaan. Esim tiivisteenirrotus aineella lähtee karsta kohtuu hyvin ja on kai jotain oikeitakin aineita olemassa karstan poistoon.
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut JM82 » 3.4.2014 20:37

Ei onnistu kunnolla pakoaukon muuntimen puhdistaminen ilman sylinterin irrottamista.

Tuolta löytyy korjaamokäsikirja, josta löytyy ohjeet pakoaukonmuutimen huoltoon: http://www.keustermans.nl/KTM-125-144-1 ... 062E-2.pdf
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
-suzuki
Pyörä:
motorhispania sm 70cc, pevetti
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
30.7.2009 20:33
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut -suzuki » 3.4.2014 22:18

Voiko tuohon toimivuuten vaikuttaa että putki vuotaa paisarista? Ja miten käy jos pakoaukonsäätimen lukitsee ylös?
rossimies
Liittynyt:
30.9.2013 18:22
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut rossimies » 5.4.2014 16:42

Mitä vaihteisto ja moottoriöljyä laitetaan ktm sx 125 2010?
8ade8
Pyörä:
Ktm exc 125 -14
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
7.5.2009 17:48
Re: KTM SX 125

ViestiKirjoittanut 8ade8 » 5.4.2014 17:05

Ainakin ohjekirjan mukaan oli -12 mallin pyörään motorex top speed 15w50 öljyä vaihteistoon