Talvisäädöt

JeZmIz83
Paikkakunta:
Kotka City
Liittynyt:
2.3.2006 18:49

ViestiKirjoittanut JeZmIz83 » 28.11.2006 23:14

en nyt löytän tarkkaa vastausta tähän että peitetäänkö kummastakin syyläristä osa vai esim vain toinen syyläri etupuolelta n.-10c ? jos radalla ajan ? kokeilemalla se kyllä selviää mut vois vähä alotella sitä peittämistä kun alkas ees niitä pakkasia tulemaan :)
mai hani
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 28.11.2006 23:37

Molemmista syyläreistä puolet.
_made_
Liittynyt:
18.12.2006 22:27

ViestiKirjoittanut _made_ » 4.12.2007 19:46

itse kun kokeilin kesä säädöillä tuossa vähän ajaa niin tulppia meni 2 jo rikki,eli pitäiskö tilata joku suutin sarja ja mikä tulppa olis hyvä talveks yz125 -04 ?
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.12.2007 19:55

Jos se pyörä kerran vastaa kaasuun normaalin oloisesti, eikä kilkata pisemmälläkään suoralla niin tulppia voi mennä jos
- ei ole tenua bensassa
- liian kylmä tulppa (eli NGK9 tilalle 8 talveksi)
- et ole peittänyt syyläreitä yhtään?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
menth0s
Pyörä:
250F
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
27.4.2004 17:14

ViestiKirjoittanut menth0s » 4.12.2007 22:12

Mitä tarvii tehä isoon nelariin talven varalle? 2t:ssä kun vaihdettii suuttimia, suojattiin kaasaria ja jäähdyttäjiä niin mahtaako sama homma olla edessä 4t:n kanssa kun enduroa ajelee?
saunat0nttu
Pyörä:
KTM SX 125 -06
Liittynyt:
19.7.2006 21:24

ViestiKirjoittanut saunat0nttu » 4.12.2007 22:20

SMK;-) kirjoitti:Jos se pyörä kerran vastaa kaasuun normaalin oloisesti, eikä kilkata pisemmälläkään suoralla niin tulppia voi mennä jos
- ei ole tenua bensassa
- liian kylmä tulppa (eli NGK9 tilalle 8 talveksi)
- et ole peittänyt syyläreitä yhtään?

minkä takii pitäs syyläreitä peittää talvel :o, ei voi käydä liian kylmänä ku vetää lämäpohjas ;D
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 4.12.2007 22:23

saunat0nttu kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Jos se pyörä kerran vastaa kaasuun normaalin oloisesti, eikä kilkata pisemmälläkään suoralla niin tulppia voi mennä jos
- ei ole tenua bensassa
- liian kylmä tulppa (eli NGK9 tilalle 8 talveksi)
- et ole peittänyt syyläreitä yhtään?

minkä takii pitäs syyläreitä peittää talvel :o, ei voi käydä liian kylmänä ku vetää lämäpohjas ;D


No tuolla pyörällä mikä sulla on, sama mitä tekee, leviää kuitenkin :D
Allekirjoitus poistettu. *****
TuohkaRacing
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
29.11.2005 18:36

ViestiKirjoittanut TuohkaRacing » 4.12.2007 23:03

uijui kirjoitti:
saunat0nttu kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Jos se pyörä kerran vastaa kaasuun normaalin oloisesti, eikä kilkata pisemmälläkään suoralla niin tulppia voi mennä jos
- ei ole tenua bensassa
- liian kylmä tulppa (eli NGK9 tilalle 8 talveksi)
- et ole peittänyt syyläreitä yhtään?

minkä takii pitäs syyläreitä peittää talvel :o, ei voi käydä liian kylmänä ku vetää lämäpohjas ;D


No tuolla pyörällä mikä sulla on, sama mitä tekee, leviää kuitenkin :D


samaa mieltä uijuin kanssa :D
Viimeksi muokannut TuohkaRacing päivämäärä 4.12.2007 23:08, muokattu yhteensä 2 kertaa
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.12.2007 23:04

Juu, kuinkas kummassa se ulkoilman lämpötila nyt vaikuttaskaan siihen jäähdytystehoon! Please, yks puolvainaa aivosolu edes liikekannalle...

Menthos, kaasariin jotain suojaa ettei mee jäähän kun kippaat kinokseen, syyläreitä peittoon.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
korppu
Pyörä:
250yz
Paikkakunta:
varkaus
Liittynyt:
15.10.2005 0:55
asd

ViestiKirjoittanut korppu » 4.12.2007 23:44

sanokeepas minkälaiset säädöt yz 250cc talvelle, jäällä mennään sekä pellolla kenties..
Suuttimet tod.näk vakiot? huomenna tarkistan.. Entinen omistaja oli menny kesät talvet samoilla suuttimilla? Ei vissii oo tervettä:O
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 5.12.2007 0:20

Kuiva putsari kannattaa laittaa talveks ku useimmat öljyt menee talvella nii tahmeeksi et ei päästä putsari enää mitää läpi..
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 5.12.2007 14:51

Eikös tuostakin joskus kinattu, että kuivasta putsarista voi karista hiekkaa imukurkkuun, jollei se ole uusi.....
TeKaMOTO@Youtube
-pRoXI-
Paikkakunta:
jyväskylä
Liittynyt:
7.10.2005 14:21

ViestiKirjoittanut -pRoXI- » 5.12.2007 14:58

xQ kirjoitti:Kuiva putsari kannattaa laittaa talveks ku useimmat öljyt menee talvella nii tahmeeksi et ei päästä putsari enää mitää läpi..


onkohan noin? meinaan ois hyvä tietää ku olin eilen lähös ajaan, ei ottanut täysiä kierroksia ja koitin säätää ilmaruuvia nin ei auttanu, kone vaan sammu eikä enää käyntiin. täytyy tulppa kattoo jos se olis menny, pitäs vissii vaihtaa suutin isompaan, vaikka eilen oli nollassa lämpötila ja silti teki sen.en tie mut hermo meni se on yks mikä on varma.....
VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 5.12.2007 16:09

Itellä sellainen ongelma talvella, että kaasari vetää kevyttä lunta kaasarin, ja se jämähtää siihen luistin pohjaan :O Sitten menee säädöt ihan päin helv*. Mikäs olis hyvä apu tuohon? Joku suoja putsarin päälle?
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 5.12.2007 17:45

Koita saada se putsarille tulevan ilma tuleen muualta kuin takapyöränkotelosta. Vedenpoisto kotelon pohjalta tukkoon, kaasarin ympäri solumuovia ettei se jäätyisi.

Kuivalla putsarilla ajaminen on tyhmyyttä, hieno lumen seassa kulkeva hiekka tulee varmasti läpi kuten lumikin. Monet putsariöljyt jämähtää kyllä pakkasella, mutta No-Toil pelittää ainakin kuin kesällä.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)