Husqvarna wr-keskustelua

-Kj-
Paikkakunta:
JEpape
Liittynyt:
15.12.2001 3:00
Husqvarna wr-keskustelua

ViestiKirjoittanut -Kj- » 9.12.2003 19:11

Aattelin tehä tälläsen topicin.

Onko kovin yleisiä muuten nämä sähkäviat näissä husseissa?
siis tarkoitan -00 -> kun ajattelin ostaa tuommosen kun se ois lähellä ja kotarin myyjä teki oharit :|

elikkä mielipiteitä k.o pyörästä.

itellä tulis ihan kakkos pyöräksi tonne takametsä käyttöön ym.


Kuva

Edit: Tuo bikepicsistä lainattu kuva ilmoitti että kuva ei ole enää saatavilla, jotein vaihdoin siihen vastaavan. -Ritari ässä
Uudisraivaaja
JoKK
Paikkakunta:
Ähtäri
Liittynyt:
8.10.2003 20:56

ViestiKirjoittanut JoKK » 9.12.2003 19:14

Kokemuksia ei oo, mutta hieno on ja tollasesta oon itekki haaveillu. :roll:
Nothing Else Matters... Ehkä paras piisi mitä Koskaan on tehty! ZAI!
MXer
Paikkakunta:
Tku
Liittynyt:
12.3.2002 18:46

ViestiKirjoittanut MXer » 9.12.2003 19:29

Mikä vitun järki tässä on, kun tuolla jossain on kisaenska -topikki..
tonikoli.com
-Kj-
Paikkakunta:
JEpape
Liittynyt:
15.12.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Kj- » 9.12.2003 19:46

jep ja on myös ktm exc 125 rajoittimet jossä hössötetään vaan kotarista.

elikkä tasapuolisesti :wink:

itelle husse parempi kun paikallinen firma edustaa hussea ni ei pitäs varaosien ym kanssa olla ongelmia.
Uudisraivaaja
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 9.12.2003 19:49

varmaan samat sähköt -98:sta lähtien kun on sama konekin 98->
en ole monelta kuullut että sähköt pettäis! kun olin kärme kustaata kattoon niin kotareissa taas vilkku ja pätki valot ihan järjestäen!(kotareissa mukamas paremmat sähköt.pyh!) :D
eli tiedä siitä sitten että missä hyvät sähköt ja missä ei!
Viimeksi muokannut afam päivämäärä 9.12.2003 20:11, muokattu yhteensä 1 kerran
anteeksiantamatonta joka sana
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 9.12.2003 19:54

toi takavalo systeemi ei ole mun mielestä kovin hieno... ja toi vaimennin on mielestäni helvetin ruma!
anteeksiantamatonta joka sana
-Kj-
Paikkakunta:
JEpape
Liittynyt:
15.12.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Kj- » 9.12.2003 19:59

eipä ole itsellänikään korviin kantautunut tuo hussen sähköviat.. :roll:

siis meikaakko että niillä kaikilla husse kuskeilla melkee valot pätki :S :itku:

uus kuva, sori aika iso.

Kuva
Uudisraivaaja
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 9.12.2003 20:03

siis en yhdessäkään hussessa nähnyt valojen pätkivän, muuta taas kotareissa järjestäen!(todella usein, ehkä 4/10)
anteeksiantamatonta joka sana
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 9.12.2003 20:08

joo tänne vaan kaikki hussen omistajat juttua vaikka mistä! etenkin mua kiinnostaa että miten toi usd toimii paremmin verrattuna tavalliseen (mulla on tavallinen),kun tos ens kesänä/syksynä ostan 02 tai 03 vuoden hussen(125)
kj: paljos siitä hussesta on pyynti ja minkä ikänen?
anteeksiantamatonta joka sana
-Spegu-
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
3.3.2002 3:00

ViestiKirjoittanut -Spegu- » 9.12.2003 20:11

-Kj- kirjoitti:eipä ole itsellänikään korviin kantautunut tuo hussen sähköviat.. :roll:

siis meikaakko että niillä kaikilla husse kuskeilla melkee valot pätki :S :itku:



tosiaankin Yamaha man sanoi että kotareissa ne valot vilkkuivat, tosin en ole kuullut muita sähkövikoja kotarissa olevan, kuin noita valovikoja, ja niitäkin vain harvoin.

Kun taas olen kuullut että hussessa sähköt ei olisi niin kestävät, kuin muissa kisaenskoissa mm. Manuel:lla meni sähköt, tosin hänellä oli kylläkin crossin sähköt hussessaan.

Eräs kerta, kun olin parin kaverini kanssa Karhin motocross radalla katsomassa crossia, niin siellä oli kahdesta hussesta (vai olikohan se toinen pyörä yamaha tai tm... en muista tarkasti, mutta muistelisin että se toinenkin olisi ollut husse) mennyt sähköt ja ainakin toinen pyörän omistaja vaan kiroili noita hussen sähköjä sekundoiksi.

Mutta kyllä kaikissa kisapyörissä tuppaa olemaan sähkövikoja enemmän taikka vähemmän.
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 9.12.2003 20:25

niin kuin tässäkin voidaan todeta älä usko kuulo puheisiin, vaan kokemuksiin! en ole kyllä nähnyt että olisi hussesta mennyt sähköt, kun olen ollut krossiradoilla katsomassa!
Viimeksi muokannut afam päivämäärä 9.12.2003 23:39, muokattu yhteensä 1 kerran
anteeksiantamatonta joka sana
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 9.12.2003 20:34

-Kj- kirjoitti:jep ja on myös ktm exc 125 rajoittimet jossä hössötetään vaan kotarista.

elikkä tasapuolisesti :wink:

itelle husse parempi kun paikallinen firma edustaa hussea ni ei pitäs varaosien ym kanssa olla ongelmia.


ja voihan sitä tällekin topicille laittaa nimeks husqvarna wr 125-rajoittimet
niin ei pitäis tulla ainakaan lukkoo!(tasapuolista,eikö?)

eli missä on hussessa rajoittimet kun ostat sen kaupast ja laitat kilpiin?(uusissa ainakin)
anteeksiantamatonta joka sana
wert
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
13.9.2002 9:49

ViestiKirjoittanut wert » 9.12.2003 20:37

Manuelilla hajos sähköt, eli onhan sekin nyt nähty. Ja miksi siihen husseen olisi muuten vaihdettu rossin virtakamat, ellei enskan virtakamat olisi hajonneet aikasemmin? Eli jos ne ihan alkuperäsetkin hajosivat, niin ei ne sähköt kovin luotettavilta näytä.

Matzun edellisessä hussessa ne oli rakennettu lähes kokonaan uusiksi jostain syystä. Matzu sit rakens siihen ne vielä kerran uusiksi ja silloin ne taisivat toimia jonkun aikaa. Kuulemma pimahti siitäkin sitten virtapää seuraavalla omistajalla.

Nykysessä hussessaan sillä on/oli ainakin valoissa tajuttomasti häikkää. Joku oli mennyt sinnekin räveltämään jotain omaa, kenties parannuksen toivossa?
http://www.srracing.fi - EKS Brand ajolasit, USWE juomareput, Van Hasselt tehoputket. Klikkaa linkkiä ja tsekkaa tuotteet!
afam
Paikkakunta:
Lammi
Liittynyt:
9.5.2003 22:26

ViestiKirjoittanut afam » 9.12.2003 20:41

Shh! äläs nyt viitti! ihan sama, mut mun kokemuksieni/tuttujen kokemuksien pohjalta sanon vaan että ei ole vikaa sähköissä ollut.
anteeksiantamatonta joka sana
-Kj-
Paikkakunta:
JEpape
Liittynyt:
15.12.2001 3:00

ViestiKirjoittanut -Kj- » 9.12.2003 20:58

ei kellää ois heittää kuvaa wrn alkuperäsistä virtakamoista?
Uudisraivaaja