Husqvarna wr-keskustelua

Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 9.1.2009 20:33

JAMPO90 kirjoitti:Meneeköhän 250cc Wr:ään Sm-vanteet Husqvarna 125cc Sm:stä?
Ei.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 20.1.2009 21:57

Voisko joku käydä kattoon piikkisen WR:n -07 maskin takaa mihin se jännitteensäätimen keltanen johto menee kii :)
Siis minkä väriseen?
renesanss|
Pyörä:
4 pyörää
Paikkakunta:
kajaani
Liittynyt:
26.7.2008 12:04

ViestiKirjoittanut renesanss| » 20.1.2009 22:00

Eiköhän se lookisesti tule siihen johtoon mistä tulee virtakin? eli ennen kytkintä ja sulakkeita?
"Selkeällä voimalla ja aivan sama millä vaihteella"
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 20.1.2009 22:02

lookisesti ja lookisesti. Se väri riittää
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 20.1.2009 22:30

renze kirjoitti:Voisko joku käydä kattoon piikkisen WR:n -07 maskin takaa mihin se jännitteensäätimen keltanen johto menee kii :)
Siis minkä väriseen?

nyt en enään kunnolla muista mutta eikös siellä ohjekirjassa ole sähkökaavio?
nismo..
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 21.1.2009 0:14

Siitä ei saa mitään selvää.
Ja kun mulla ei oo vilkkuja, tööttiä, parkkia kiinni nii niitä vaihtoehto johtoja on pari. Ei viittis arvalla vetää.
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 21.1.2009 9:13

renze kirjoitti:Siitä ei saa mitään selvää.
Ja kun mulla ei oo vilkkuja, tööttiä, parkkia kiinni nii niitä vaihtoehto johtoja on pari. Ei viittis arvalla vetää.


Sähkökaaviossa on johtojen värit merkattu, tuskin löytyy samanvärisiä. Ei pitäs olla kauheen vaikeeta, jos edes hiukan yrittää kattoo sitä sähkökaaviota.
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 21.1.2009 9:30

Manuskaa ei oo paperiversiona ja netistä kun koittaa kattoo niin ei nää niitä väreja ollenkaan ku on niin huono kuva. Se jolla on vielä muita neuvoja, kuin se johdon väri, nii turpa kii.
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 21.1.2009 11:00

renze kirjoitti:Manuskaa ei oo paperiversiona ja netistä kun koittaa kattoo niin ei nää niitä väreja ollenkaan ku on niin huono kuva. Se jolla on vielä muita neuvoja, kuin se johdon väri, nii turpa kii.


Älä lapsi stressaa ei sille minkään voi jos ei osaa, mut yritä edes. Just kattelin töiden oheessa pikasesti jonkun WR:n sähkökaaviota netistä ja hyvin siinä värit löyty. Et oo varmaan kuullu kirjain lyhenteistä värien yhteydessä, samassa ohjeessa kerrotaan mikä merkki vastaa mitäkin väriä. Jos yrittäsit vielä kerran uudelleen.
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 21.1.2009 12:26

Kysyin todella yksinkertaisen kysymyksen. Se joka omistaa Husqvarna 125 WR -07:n voi puolessa minuutissa saada kysymykseeni vastauksen. Mutta vastauksena onkin tullut aivan jotain muuta kuin mitä kysyin. Se turhauttaa.
Oon kyllä itse tehny asian eteen hommaa, en muuten tulis sitä täältä kysyyn. Sen takia kysyin yksinkertaisesti ja vastasin yksinkertaisesti. En jaksa alkaa perusteleen minkä takia en loogisesti katso, että "se tulee siihen johtoon mistä tulee virtakin? eli ennen kytkintä ja sulakkeita?" koska minkä takia kysyisin sitä johdon väriä jos en olisi sitä saanut pääteltyä?
Mikes, luitko rivien välistä etten saa selvää sähkökaaviosta? Tuliko mieleen että mulla ei sit varmaan oo ihan sama sähkökaavio ku sulla? Onko se niin vaikeaa sit esim. linkittää sitä sähkökaavioo tänne? Vai etkö enää löydä sitä ja sen sijasta tulet tänne päteen että "kyllä sen värin löytää jos näkee vaivaa".
Ite en oo löytäny netistä muuta kuin normaalin manuaalin joka on siis mustavalkoisilla kuvilla. Sähkökaavio sielä on, mutta pdf pilaa laadun eikä tosiaankaan saa selvää värilyhenteistä. Sen takia pyysin ihan yksinkertaista kysymystä. Sitten tänne tulee kommentoimaan sellaset henkilöt joilla ei oo WR:ää saatika koskaan omistanukkaan sellasta. Vaikka pyörät onki melkein samanlaisia niin ei niissä varmaan oo saman värinen jännitteensäätimeltä lähtevä johto.

Siispä vielä kerran:
Minkä väriseen johtoon se jännitteensäätimen keltainen johto menee kii?
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 21.1.2009 18:05

renze kirjoitti:Minkä väriseen johtoon se jännitteensäätimen keltainen johto menee kii?

tossa yhestä kuvasta kattelin niin näyttäisi keltaiselta mutta en ole 100% varma.
viitsitkö kattoa minkä värisiä siellä on ja listaa ne kun kaikki muut piuhat näkyy kunnolla paitsi tuo kyseinen..
nismo..
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14
Liittynyt:
5.1.2009 0:40

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 21.1.2009 22:39

Ite en oo löytäny netistä muuta kuin normaalin manuaalin joka on siis mustavalkoisilla kuvilla.


lukeeko siinä mtn värikoodi juttuja sivussa? Omassa -04 manuaalissa luki. Samaten mulla menee mielestä vihreeseen johtoon, mutta tuskin on sama...
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
Cliccer
Pyörä:
Aprilia Rs 125
Liittynyt:
10.6.2006 2:02
uusi wr125 sm

ViestiKirjoittanut Cliccer » 1.2.2009 23:25

Morjesta! löyty mp messuilta 09 mallin wr husukka ja sm mallina oli niin perkeleen hieno! jos joku löytää kuvia niin voipi ilmotella itse en muista muuta ko hämärästi et oli niin tautisen hieno muuten pätkii täysin :D
http://www.motot.net/galleria/showphoto ... user/42152
Räsää mulkasemaan!
<The Stig>
Pyörä:
yzf 250
Liittynyt:
28.4.2006 22:22

ViestiKirjoittanut <The Stig> » 2.2.2009 17:27

Cliccer kirjoitti:Morjesta! löyty mp messuilta 09 mallin wr husukka ja sm mallina oli niin perkeleen hieno! jos joku löytää kuvia niin voipi ilmotella itse en muista muuta ko hämärästi et oli niin tautisen hieno muuten pätkii täysin :D

Motona en löytäny mutta tossa on ainakin jtn tietoa ja kuva: http://www.mp-racing.fi/product_info.ph ... ts_id=2437

googlella kesti etsiä noin 10 sekuntia... et sitte viittiny itse vaivautua..kuitti ja mo :roll:
i'm just a crazy mother fucker livin' it up
http://www.google.com/trends?q=motot.ne ... all&sort=0
Peltsi990
Pyörä:
Honda crf 250 MYYNNISSÄ!
Liittynyt:
13.12.2008 19:46

ViestiKirjoittanut Peltsi990 » 2.2.2009 17:43

renze kirjoitti:Kysyin todella yksinkertaisen kysymyksen. Se joka omistaa Husqvarna 125 WR -07:n voi puolessa minuutissa saada kysymykseeni vastauksen. Mutta vastauksena onkin tullut aivan jotain muuta kuin mitä kysyin. Se turhauttaa.
Oon kyllä itse tehny asian eteen hommaa, en muuten tulis sitä täältä kysyyn. Sen takia kysyin yksinkertaisesti ja vastasin yksinkertaisesti. En jaksa alkaa perusteleen minkä takia en loogisesti katso, että "se tulee siihen johtoon mistä tulee virtakin? eli ennen kytkintä ja sulakkeita?" koska minkä takia kysyisin sitä johdon väriä jos en olisi sitä saanut pääteltyä?
Mikes, luitko rivien välistä etten saa selvää sähkökaaviosta? Tuliko mieleen että mulla ei sit varmaan oo ihan sama sähkökaavio ku sulla? Onko se niin vaikeaa sit esim. linkittää sitä sähkökaavioo tänne? Vai etkö enää löydä sitä ja sen sijasta tulet tänne päteen että "kyllä sen värin löytää jos näkee vaivaa".
Ite en oo löytäny netistä muuta kuin normaalin manuaalin joka on siis mustavalkoisilla kuvilla. Sähkökaavio sielä on, mutta pdf pilaa laadun eikä tosiaankaan saa selvää värilyhenteistä. Sen takia pyysin ihan yksinkertaista kysymystä. Sitten tänne tulee kommentoimaan sellaset henkilöt joilla ei oo WR:ää saatika koskaan omistanukkaan sellasta. Vaikka pyörät onki melkein samanlaisia niin ei niissä varmaan oo saman värinen jännitteensäätimeltä lähtevä johto.

Siispä vielä kerran:
Minkä väriseen johtoon se jännitteensäätimen keltainen johto menee kii?

Oon niin samaa mieltä renzen kanssa täs asias et oikee rupes vituttaa ku jokane jätkä sönköttää jotai paskaa KUN pyydettiin vaan jos joku kävis kattomassa yhtäkkiä maskin takana johdon värin!!!! voi jumalauta ku täytyy ruveta jostai vitu kaavioista sönköttää jne. huoh olen puhunut :D

ja cliccerille tässä se WR SM http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /cat/43477