Husqvarna wr-keskustelua

monkeyboy
Liittynyt:
19.6.2006 8:48

ViestiKirjoittanut monkeyboy » 24.6.2008 22:24

Domizz kirjoitti:Kai oot ilmat muistellu päästellä?:D


Uudesta asti ollu tollanen eikä oikee säädöt auttanu.. ja on se vieläki sen verran uus etten oo nähny tarvetta. Ajattelin vaan et auttaus ku ottais hiuka öljyy pois eikä hakkais niin paljon käsille pienissäki töyssyis.
Löwen
Liittynyt:
29.7.2007 2:42

ViestiKirjoittanut Löwen » 24.6.2008 22:33

monkeyboy kirjoitti:
Domizz kirjoitti:Kai oot ilmat muistellu päästellä?:D


Uudesta asti ollu tollanen eikä oikee säädöt auttanu.. ja on se vieläki sen verran uus etten oo nähny tarvetta. Ajattelin vaan et auttaus ku ottais hiuka öljyy pois eikä hakkais niin paljon käsille pienissäki töyssyis.
Laske ne ilmat sieltä keulasta ennekuin teet mitään muuta! Saatat selvitä pelkästään sillä...
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 24.6.2008 22:43

Mä päästän ilmat joka ajo kerran jälkeen.Ku noi pumput menee muute niin koviks.Et kanttii koittaa jos se ilmojen päästely auttas:)
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 24.6.2008 23:00

Jeps, mullakin rekisteröity matkustajan kanssa

ville__ kirjoitti:minkäs laisilla säädöillä porukka ajaa??
ja kyse on wr 125 05-08vm

Mulla tällä hetkellä 30 tyhjäkäyntisuutin, 400 pääsuutin. Neulaa tarvis ehkä vähän säätää niin sais keski kierroksilta hiukan laihemmalle.
monkeyboy
Liittynyt:
19.6.2006 8:48

ViestiKirjoittanut monkeyboy » 25.6.2008 22:35

Päästin joo ilmat nyt ja säädin löysemmälle noita ni kyl ne nyt rupee tuntuu miellyttävemmiltä.. alapään propunki sain kiinni ihan 5 min työllä ku laskin pumpun vaan pojaan ni meni kiinni..
Lari91
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
17.6.2006 14:00
Re: Husqvarna wr-keskustelua

ViestiKirjoittanut Lari91 » 1.7.2008 16:59

onkos kellään kokemuksia tommosesta husqvarna cr 125 (vm.99) pyörästä eli miten tehot, pyörän käsiteltävyys ja kestävyys ku oon aatellut ostaa tollasen. :) ja mites toi wr muuten eroaa cr:ästä muuten kuin että wr on tieliikenne vehje
kananen
Pyörä:
Kevarimonkkari,Ktm exc 125
Paikkakunta:
ylöjärvi
Liittynyt:
19.7.2006 17:53
Re: Husqvarna wr-keskustelua

ViestiKirjoittanut kananen » 2.7.2008 2:01

Kyllä se wr on ihan kisakäyttöön tehty,wre on sit asia erikseen.
Lari91
Paikkakunta:
Nivala
Liittynyt:
17.6.2006 14:00
husse

ViestiKirjoittanut Lari91 » 3.7.2008 17:05

joo niin on sekotin vaan wre:n ja wr:n mutta mitä eroo cr:sä ja wr:sä?? ja tietäsko kukaan sitä passaako 00- vuosimallia uudemman katteet vanhempiin malleihin joissa sama runko?
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 3.7.2008 22:13

CR on crossi ja WR enska.
TeKaMOTO@Youtube
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 3.7.2008 22:27

mikäs mahtaa olla kun tulppa melkeen valkonen?
aikaisemmin kuitenkin toimi nykyisillä säädöillä. eikös jos on imu vuoto niin kierrokset leijailee tai huutaa koko ajan?? nyt ehdotuksia mitä alan seuraavaks katsomaan pyörästä?
nismo..
Hartsakka
Liittynyt:
2.12.2006 20:20

ViestiKirjoittanut Hartsakka » 3.7.2008 22:31

Joo imuvuoto ilmenee yleensä tommosena, ja tuon tulpan valkoisuudesta johtuu todenn. seoksesi, eli käy aivan liian laihalla.
m-m
Pyörä:
hva 250 tc
Liittynyt:
25.12.2006 11:41

ViestiKirjoittanut m-m » 4.7.2008 9:46

Lari91 kirjoitti:joo niin on sekotin vaan wre:n ja wr:n mutta mitä eroo cr:sä ja wr:sä?? ja tietäsko kukaan sitä passaako 00- vuosimallia uudemman katteet vanhempiin malleihin joissa sama runko?

vaihteiston välitykset,iskunvaimennus (simmitys ,jousen jäykkyys),takarenkaan koko tuossa ne tärkeimmät erot .
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 4.7.2008 21:46

Hartsakka kirjoitti:Joo imuvuoto ilmenee yleensä tommosena, ja tuon tulpan valkoisuudesta johtuu todenn. seoksesi, eli käy aivan liian laihalla.


mutta suuttimet on sellaset että pitäisi niillä käydä rikkaalla..

luulen että imuvuoto on kaasarin kurkun ja läppärungon tai läppärungon ja lohkon välissä..
tutkin tossa aikaisemmin ja tiivistin noi edellä mainitut paikat,nyt täytyy käydä kokeilemassa että toimiiko.. ilmottelen että miten kävi..:)
nismo..
ville__
Pyörä:
manki
Paikkakunta:
tuusula/vantaa
Liittynyt:
7.12.2006 19:53

ViestiKirjoittanut ville__ » 4.7.2008 23:25

ville__ kirjoitti:
Hartsakka kirjoitti:Joo imuvuoto ilmenee yleensä tommosena, ja tuon tulpan valkoisuudesta johtuu todenn. seoksesi, eli käy aivan liian laihalla.


mutta suuttimet on sellaset että pitäisi niillä käydä rikkaalla..

luulen että imuvuoto on kaasarin kurkun ja läppärungon tai läppärungon ja lohkon välissä..
tutkin tossa aikaisemmin ja tiivistin noi edellä mainitut paikat,nyt täytyy käydä kokeilemassa että toimiiko.. ilmottelen että miten kävi..:)


joo eli nyt toimii taas kunnolla kun tiivisti noi edellä mainitut paikat..:)
nismo..
Kuramopoilija
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
9.3.2006 21:28

ViestiKirjoittanut Kuramopoilija » 5.7.2008 15:53

Mitäs vaihteistoöljyjä porukka suosittelee? Merkki ja viskositeetti?