Husqvarna wr-keskustelua

Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 1.5.2008 17:01

Seos ruuvi vaikuttaa alakierroksilla, oliko se nyt 1/4 koko kaasusta. Jos tulppa on aivan valkoinen niin tuntuu että olisi jo liian laihalla ja tulppa simahtaa liiallisen lämmön takia?
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 3.5.2008 2:08

Pitäis saada husseen 40 tai esim 42 piikkinen takaratas mutta ei tiiä mistä niitä saa. Osaako joku sanoa? asun espoossa.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 3.5.2008 8:54

Akekli, kyllä sun tulppa tuntuis käyvän liika kuumana. Eli jos käytät NGK8'ia, vaihda 9:iin. Jos sulla on siellä 9, ja tulppa valkosena, on seokset kylläkin liika laihalla.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
S-moto
Pyörä:
Hu$$e
Liittynyt:
1.6.2005 21:27

ViestiKirjoittanut S-moto » 3.5.2008 11:07

m3ll0n kirjoitti:Pitäis saada husseen 40 tai esim 42 piikkinen takaratas mutta ei tiiä mistä niitä saa. Osaako joku sanoa? asun espoossa.


stormilta saa ainakin 41 piikkistä.
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 6.5.2008 15:17

Sanoisko joku nopeimman tavan vaihtaa se pääsuutin, sen tiiän kyllä että sitä kohon kuppia ei tarvi irottaa kun siinä on se pultti
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 6.5.2008 15:47

Kaasarin pohjaroppu auki. Imukurkkujen ruuvit auki ja kaasari kyljellee (saatat joutua kiskomaan kaasuvaijerii vähän kaasariin päin jos ei meinaa kääntyy (ja ennen ku runttaat sitä kyljelleen kato ettei kaasari tai vaijeri ota runkoon kiinni)) Sopivalla hylsyllä pääsuutin irti ja uus paikallee. Roppu kiinni ja kaasari pystyyn. Kato ettei ota kytkimen alavipuun kiinni ja kiristä imukurkkujen pannat.

V***n soneran paskanetti kaatu ku olin lähettämässä tätä ekan kerran rrrrkele!!!

E: näin siis ainakin -03 CR:ssä. Jos ei mee noilla ni sitte muljautat sen kaasarin siitä paikoiltaan että saat käännettyä sitä enemmän. (Saatat joutua irrottamaan tankin tässä tapauksessa)
TeKaMOTO@Youtube
Kuramopoilija
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
9.3.2006 21:28

ViestiKirjoittanut Kuramopoilija » 6.5.2008 22:11

Nyt tuli muutama pikainen kysymys mieleen; miten tossa 125 wrssä pystyy tarkistamaan öljyjen määrän koneessa? Ohjekirjassa on selvä kuva pultista koneen kytkimen puolella, mistä sen irroittamalla näkisi öljyn määrän. Mutta kysymys kuuluukin, että kun sen löystää, alkaa öljyä valumaan samantien. Onko se tarkoituskin vaiko onko koneessa liikaa öljyä? Jos on niin haittaako paljonkin?

Sitten, onko 95 ja 98 bensoissa koneen kulutukseen verrattuna eroja? Tekeekö 95 bensa huonoa koneelle tai haittaako muuten?

E: Kiitos renzen vastauksista. Vielä semmonen, että onko 1 ja 2 renkaisella männällä eroja paljonki? Jos on niin mitä?
Viimeksi muokannut Kuramopoilija päivämäärä 7.5.2008 14:43, muokattu yhteensä 1 kerran
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 6.5.2008 22:49

Ite en oo koskaan "tarkistanu" paljonko öljyä koneessa on. Tuli sieltä kuinka paljon tahansa pois niin aina oon laittanu sen 8dl sisään. Ei se nyt niin millilleen oo tarkkaa. Omasta mielestä ainakaan. Joskus kyl meni melkein litra eikä mitään kummia sattunu.

Ite oon huomannu kyl selvän eron 95 ja 98 välillä. Kone käy puhtaammin eikä mee niin helposti tukkoon. Varsinkin jos käyttää paljon tyhjäkäyntiä/alakierroksia. Kulumisesta ja muuta en tiedä sit mitää. Enemmän se öljy ja sen määrä vaikuttaa.
Jonttu179
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
11.5.2006 19:31

ViestiKirjoittanut Jonttu179 » 7.5.2008 23:21

En ny muista sen enempää kun että jostai 2t pyöristä oli kyse, mut jotkut ei kuulemma kestä sitä 95 kovin hyvin. Yks tuttu joka aikanaan voittanut SM:n enskassa muistaakseni puhui tästä. Mut se 95 ja 98 hintaero ei oo kummonen, et jos paikalliselt bensikselt sitä 98 saa niin sitä käyttäisin.
kyyl
Paikkakunta:
pori
Liittynyt:
2.5.2008 23:10
husswe

ViestiKirjoittanut kyyl » 11.5.2008 0:18

terve. auttakaa joku nyt mua. ostin hussen 250wr vuosimallia 92. pyörä lähtee hienosti käyntiin ja jäy tyhjä käyntiä kyllä mutta sitte ku pistää kaasua niin se ei kierrä kunnolla ja mooa koko ajan. mitä tarvii tehdä? kaikkea mitä vähänki olen osannut niin olen tehnyt olen yrittänyt säätää kaasutinta ja ilman saantia mutta tuloksetta. olen myös vaihtanut suutinta suuttimen perää mutta ei auta sama homma koko ajan mooa vaan eikä kierrä kunnol. mistä saisin tilattua uuden cdi poksin? tai mikä osa nyt onki sit oikeelta nimeltää. ku se kipinä on mun mielestä jotenki heikon näkönen. vai kuuluuko se olla sellanen? ku kyl se sormil nappaa ku ottaa tulpasta kiinni. kertokaa joku fiksu millai saan sen toimii. olisko kellää myydä kaasaria? puolaa? yli päätäs mitää varaosia? kiitos kaikil vastanneil etukätee.
Saari^
Pyörä:
Honda VFR '99
Paikkakunta:
Kallela [24/7]
Liittynyt:
6.8.2007 21:26

ViestiKirjoittanut Saari^ » 11.5.2008 1:38

1 renkasessa männässä on vähemmän kitkaa ja on siksi parempi.. 2 renkaisessa on enemmän kitkaa, ja jos teet sen virheen, että laitat 2 renkasen niin ei kulje sitte mihkää.
joissain mopoissa saa lisää vääntöä ja puhtia ala kierroksille 2 renkasella männällä, mutta sil ei tee mitää 2-tahtisissa krossipeleissä. en tiedä nelareista
TapuK
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
5.12.2002 13:32

ViestiKirjoittanut TapuK » 11.5.2008 9:19

Nyt selvisi miks toi paska ei kulje :)

Tosihan se on, että 2-renkaisessa on enempi kitkaa, mutta en ole huomannut eroa kulkupuolessa tai kestossa, vaikka puhutaankin että 2-renkainen kestäisi pitempään. Murtuu sekin jos on murtuakseen, siksipä kannattaa noudattaa männänvaihtoväliä ja laskea myös ajetut bensalitrat. Sekä kurkata aina välillä pakoaukosta sisään.
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 11.5.2008 20:20

Nyt on uudessa hussessa semmone homma et ei taida saada bensaa ihan alku kierroksilla ku lähtee liikkelle. ykkösellä ku lähtee ja laittaa alkukierroksilla kaasun pohjaan niin pelkkää booaausta ja lopulta sammmuu. myös ennen tehopiikin alkua saattaa tehdä saman ja vähä pätkäseeki mut sitte jos lähtee vähemmällä kaasulla niin toimii. ja tehopiikinki ottaa ihan nätisti. suutin oli aluks se 430 ja kokeilin 420 mutta ei auttanu, veikkaisin neulaa et jos liian paksu?
m3ll0n
Liittynyt:
15.4.2008 20:47

ViestiKirjoittanut m3ll0n » 11.5.2008 20:22

niin ja sitten viel kytkimen puolella semmone et ajos vaihtaa vaihetta ja päästää kytkimen tai muuten rämppää edes takas niin tekee helvetin oudon äänen, semmone vähä niiku puhalluksen. ihan varma oon ettei oo normaali. nimittäin ei oo enne tehny semmost ja pyörälhä päristelty vast 360km, puolet metäs
Löwen
Liittynyt:
29.7.2007 2:42

ViestiKirjoittanut Löwen » 11.5.2008 20:31

m3ll0n kirjoitti:Nyt on uudessa hussessa semmone homma et ei taida saada bensaa ihan alku kierroksilla ku lähtee liikkelle. ykkösellä ku lähtee ja laittaa alkukierroksilla kaasun pohjaan niin pelkkää booaausta ja lopulta sammmuu. myös ennen tehopiikin alkua saattaa tehdä saman ja vähä pätkäseeki mut sitte jos lähtee vähemmällä kaasulla niin toimii. ja tehopiikinki ottaa ihan nätisti. suutin oli aluks se 430 ja kokeilin 420 mutta ei auttanu, veikkaisin neulaa et jos liian paksu?
Kantsii kokeilla eka neulan asentoo säätämällä. Ite sain röpellyksen tolla kuriin.