Husqvarna wr-keskustelua

motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 9.10.2006 23:02

Oli siinä kyl aika iso ero. :D Kaikki vaihteet ku kiihdytti läpi ni aina ku kierrokset nousi tehoalueelle ni rupes luistamaa.
Jusku89
Paikkakunta:
Lieto (YK CITY)
Liittynyt:
22.9.2004 19:04

ViestiKirjoittanut Jusku89 » 9.10.2006 23:10

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mistä tuota kytkimen työntötankoa pystyy säätämään?
KaTooM
Liittynyt:
12.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut KaTooM » 10.10.2006 0:51

No jos sitä pystyy säätämään, niin kyllä se säätö siitä "kytkinkannen" (se jota kytkinjouset painaa ja jota työntötanko työntää) keskeltä tapahtuu .

miikkaes kirjoitti:Oli siinä kyl aika iso ero. Kaikki vaihteet ku kiihdytti läpi ni aina ku kierrokset nousi tehoalueelle ni rupes luistamaa.
No oli varmaan ero kytkimen tominnassa, kun kerran niin sanot. En mä sitä yritäkkään kiistää. Mietin vain että mistä se ero johtuu. Tarkoitin, että ei uusien ja vanhojen levyjen välillä suurta eroa paksuudessa ollut, jos ei minkäänlaista säätöä tarvinnut tehdä. Vai oliko kotatarissasi "jo" nestekytkin?
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 10.10.2006 8:34

KaTooM kirjoitti:No jos sitä pystyy säätämään, niin kyllä se säätö siitä "kytkinkannen" (se jota kytkinjouset painaa ja jota työntötanko työntää) keskeltä tapahtuu .

miikkaes kirjoitti:Oli siinä kyl aika iso ero. Kaikki vaihteet ku kiihdytti läpi ni aina ku kierrokset nousi tehoalueelle ni rupes luistamaa.
No oli varmaan ero kytkimen tominnassa, kun kerran niin sanot. En mä sitä yritäkkään kiistää. Mietin vain että mistä se ero johtuu. Tarkoitin, että ei uusien ja vanhojen levyjen välillä suurta eroa paksuudessa ollut, jos ei minkäänlaista säätöä tarvinnut tehdä. Vai oliko kotatarissasi "jo" nestekytkin?


Jeop, nollanelkku nestekykäl. :P
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 10.10.2006 12:24

Jossa KTM:ssä on alumiiniset välilevyt (4), joiden kuuluukin kulua ja mennä vaihtoon, ja massalevyjen kestää.

Ei teräksisiin semmoisia uria tulekaan, ne lähinnä lämpenee kieroksi ja menevät siksi vaihtoon.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Jusku89
Paikkakunta:
Lieto (YK CITY)
Liittynyt:
22.9.2004 19:04

ViestiKirjoittanut Jusku89 » 10.10.2006 18:10

Kävin tuossa aukasemassa kytkimen ja mittailin hiukan osia. Kokopakan paksuus 30 mm, välilevy 0,8 mm, kytkinvely 2,8 mm eli molemmilla puolilla 0,7 mm kulutuspintaa ja jousien pituus 41 mm. Luvut ovat niin tarkkoja kuin työntömitalla sain. Hyvällä tahdolla välilevyistä lyösi pieniä uria. Tämä taitaa tarkoittaa sitä, että välilevyt vaihtoon ja samalla varmaan kannattaa ostaa uudet jouset vai?
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38

ViestiKirjoittanut renze » 14.10.2006 21:36

Onks täällä kuinka monta kyseisen pyörän omaavaa kuskia, et saako täältä sit neuvoja jos tälläsen menee ostaan?
Tällästä ois tarkotus mennä kattoon tässä joku päivä, mielessä käyny myös uus. Saa nähä. Onks käytettyä ostaessa jotain tiettyä juttua mikä kannattaa kattoo/kysyä? Siis jotain WR:n omaa ylläriä. Uudehko on kuitenki mielessä; -05, -06. Minkälainen virtapään teho näiltä irtoo? Saako jonku kohtalaisen hyvän kypärävalon talveks?

E: sana puuttu :$
Viimeksi muokannut renze päivämäärä 15.10.2006 16:37, muokattu yhteensä 2 kertaa
TeKaMOTO
Pyörä:
Kawasaki KX450F 2013
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
13.12.2005 15:16

ViestiKirjoittanut TeKaMOTO » 14.10.2006 23:06

Onhan täällä melkein kaikilla pyörä. Lue vaikka toi "Perustietoa tietämättömille"-topikki joka on sivun yläreunassa.
TeKaMOTO@Youtube
-One-
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
29.3.2005 15:30

ViestiKirjoittanut -One- » 15.10.2006 17:30

Onko kenelläkään tietoa että käykö -05 vuosimallin wr:än takasivumuovit ja takalokasuoja -01 vuosimalliseen wr:ään? ainakin kiinnikkeiden paikat näyttäisivät saman laisilta.
Kuvat -> http://www.motot.net/galleria/22958
Nismo
Liittynyt:
9.5.2004 18:58

ViestiKirjoittanut Nismo » 15.10.2006 18:07

u.F.o kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa että käykö -05 vuosimallin wr:än takasivumuovit ja takalokasuoja -01 vuosimalliseen wr:ään? ainakin kiinnikkeiden paikat näyttäisivät saman laisilta.
Käy.
-One-
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
29.3.2005 15:30

ViestiKirjoittanut -One- » 15.10.2006 21:17

Kiitos :)
Kuvat -> http://www.motot.net/galleria/22958
Saunamajor
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
29.12.2005 20:33

ViestiKirjoittanut Saunamajor » 16.10.2006 7:56

renze kirjoitti:Onks täällä kuinka monta kyseisen pyörän omaavaa kuskia, et saako täältä sit neuvoja jos tälläsen menee ostaan?
Tällästä ois tarkotus mennä kattoon tässä joku päivä, mielessä käyny myös uus. Saa nähä. Onks käytettyä ostaessa jotain tiettyä juttua mikä kannattaa kattoo/kysyä? Siis jotain WR:n omaa ylläriä. Uudehko on kuitenki mielessä; -05, -06. Minkälainen virtapään teho näiltä irtoo? Saako jonku kohtalaisen hyvän kypärävalon talveks?

E: sana puuttu :$


Itsella ei loppujen lopuksi ole ollut mitään vikoja, kaikki on johtunut kuskin huolimattomuudesta/taidonpuutteesta. Virtaa pitäis sieltä sen verran irrota (varma en ole), ainakin jos taakse pistetään ledit. Ainoa mikä pommi on niin varaosien saatavuus. Osalla se takkuilee, osalla taas ei.
Kyllä mies kivun kestää, muttei häpeää...
Juzi4
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
7.4.2005 22:17

ViestiKirjoittanut Juzi4 » 17.10.2006 19:17

Mitäs öljyy ootte tuol hussen lootas käyttäny?
motoriikka651
Pyörä:
kx450f
Liittynyt:
27.5.2004 15:33

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 17.10.2006 20:06

castrlol MTX, 10w40
Juzi4
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
7.4.2005 22:17

ViestiKirjoittanut Juzi4 » 17.10.2006 20:35

miikkaes kirjoitti:castrlol MTX, 10w40
Toimiiko? Entä onko tietoo mitä valmistaja suosittelee?