Moukka22 kirjoitti:Kiitti. Elikkä jarrunestesäiliön kansi pitää olla auki vai?
Jeps ja katsokkin samalla että jarrunestesäiliö ei pääse tyhjenemään, muuten järjestelmään pääsee ilmaan ja operaatio pitkittyy huomattavasti. ja muista aina kun avaat ilmausruuvin niin pidä sitä kahvaa sen ajan pohjassa ja pumppaa sitten vasta kun olet sulkenut sen. Kun oot tarpeeks pitkään pumppaillut ja huomaat että ilmakuplia ei enään esiinny niin kahvassa alkaa pian olla enemmän jäykkyyttä ja nyt tässä vaiheessa tulisi täyttää se nestesäiliö. Sitten kun kahvan jäykkyys ei enää kasva niin kannattaa tarkistaa eräs asia, nimittäin itse huomasin, että nesteestä tulee entistä kirkkaampaa ilmatessa ja neste on valmiina kirkasta.
Tämäkin asia on tullut opeteltua kantapään kautta
Tämä asia on jo tässä topicissa varmaan sanottu useampaan kertaan, ja en jaksanu lukee jokaista kohtaa läpi, mut kai se pieni kertaus aina hiukkasen auttaa