Tietoa, kokemuksia, yms. (Honda Cr)

Atmosphere.
Paikkakunta:
rovaniemi
Liittynyt:
3.9.2005 18:46

ViestiKirjoittanut Atmosphere. » 6.10.2006 18:11

plank kirjoitti:eiköhän toi oo ihan suht vikkelä peli, kun vaa huollat :) noi öljyt on hyvät. Ja eipä noissa hondissa taida oikeen vikoja olla...


no ei tietenkään hondissa ole vikoja ellei ne ole vanhoja pyöriä,mulla ainaki kaikki hondat pelannu hyvin mitä on ollut ja nyt on neljäs honda ja hyvin pelaa.
mösjöö
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
21.7.2005 11:23

ViestiKirjoittanut mösjöö » 6.10.2006 20:09

Amisrantu kirjoitti:Ostin tossa 250 kuutioisen cr:n vuosimallia -97. Onkohan mitään tekoa vehkeellä? Mitä tyyppivikoja? Mistä mahtaisi saada manuaalin? Mitä öljyä lootaan? Entäs 2t öljyä? Olen itse ajatellut käyttää 2t öljynä tota castrollin tts:ää ja lootaan castrollin mtx:ää. oiskohan mitään järkeä? Tulossa kuvia galleriaan. Ei ole vielä...


Alfamerilta saa manuaalin
Amisrantu
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
23.9.2006 21:27

ViestiKirjoittanut Amisrantu » 6.10.2006 22:31

Kiitos hyvistä vinkeistä vastanneille! Voisitteko vielä sanoa, että paljonko olisi sopiva männän vaihto väli harrasteajossa?
MkS
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
19.7.2005 13:35

ViestiKirjoittanut MkS » 7.10.2006 7:38

50-70 h :D
Amisrantu
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
23.9.2006 21:27

ViestiKirjoittanut Amisrantu » 7.10.2006 19:04

voi nyt saatana, tänään käskin puolikasta radalla, 1h ajettua sano sopimuksensa irti. Kone veti herneet nenään, ei pyöri ei saatana. kallis remppa tulossa, voi saatana
suiza-
Paikkakunta:
korvessa
Liittynyt:
25.7.2006 18:11

ViestiKirjoittanut suiza- » 11.10.2006 15:48

Mistähän sais honda cr 500 vm.85 pyörään kaikki tiivisteet?ite en löytäny vielä mistään ja tarttis vaihtaa ne mahollisimman pian!
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 11.10.2006 16:29

maahantuojalta, eli brandtilta?
suiza-
Paikkakunta:
korvessa
Liittynyt:
25.7.2006 18:11

ViestiKirjoittanut suiza- » 11.10.2006 16:48

kiitos!pitää kattoo toivottavasti löytyy!
JeZmIz83
Paikkakunta:
Kotka City
Liittynyt:
2.3.2006 18:49

ViestiKirjoittanut JeZmIz83 » 11.10.2006 18:09

kannattaa kattoa ja kysyä
http://www.jokaosa.fi/
mai hani
JeZmIz83
Paikkakunta:
Kotka City
Liittynyt:
2.3.2006 18:49

ViestiKirjoittanut JeZmIz83 » 11.10.2006 18:13

Amisrantu kirjoitti:voi nyt saatana, tänään käskin puolikasta radalla, 1h ajettua sano sopimuksensa irti. Kone veti herneet nenään, ei pyöri ei saatana. kallis remppa tulossa, voi saatana



mitäs sille kävi? Ethän se keren vissiin ku kerran ajaa vai miten siinä oikein kävi?

tuo on kyllä suht veemäinen tilanne, itel hävis ekal rata-ajo kerral 5 vaihde ni vein eräälle hemmolle huoltoon ni rempan hinnaksi tuli noin 600e ja viel jäi kiertokanki sarja vaihtamatta :( pitää se sitten ens kerralla vaihdattaa...
mai hani
Amisrantu
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
23.9.2006 21:27

ViestiKirjoittanut Amisrantu » 11.10.2006 18:40

Nappas kiertokangen alapäänlaakeri...
NoFear90
Liittynyt:
5.5.2005 23:31

ViestiKirjoittanut NoFear90 » 16.10.2006 23:13

Dodiin. nyt mullakin honda :)
Viittisittekö antaa vinkkejä ilmanputsarin putsaamiseen? :) mitä kannattas avata?
Oretna
Pyörä:
450 crf
Liittynyt:
16.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Oretna » 16.10.2006 23:57

Ota kaasari irti, sit tunget kätes sinne ilmanputsarikoteloon, pyörität sen ilmanputsarin ruuvin pois, sit otat sen ilmanputsarin sen kehikon päält pois ja vedät sen ilmanputsarin pois sielt. Sit pesuun tarviit putsarin pesuainetta, jolla saadaan vanha öljy liuotettua pois, sit ku tän oot tehny, ni huuhtele huolella vedellä kaikki loppu kakka pois, sit annetaan putsaerin kuivua, sit öljyyt sen asiaan kuuluvalla öljyllä. Tän jälkeen pujotat sen sinne ilmanputsarikotelon sisään, jonka oot huolellisesti putsannu, pujotat takas sen kehikon päälle, pistät ruuvin paikoilleen ja vedät putsarin kehikkoineen paikoilleen, sit pyörität sitä ruuvia minkä pystyt, sen jälkeen irrotat takalokasuojan ja kiristät sen ruuvin loppuun. Ite oon tottunu tällai tekee ja todennu hyväks, jotku kuulma irrottaa jakkaran ja sitä kautta ottaa sen putsarin irti, mut jatkuva tuolin irrottelu saattaa heikentää sitä tappia polttoainesäiliössä, jos se penkki on kiinni, niin paljo, et se tappi saattaa revetä juuresta ja joudut ostaa uuden tankin, joka ei tosiaan oo halpa.
Amisrantu
Paikkakunta:
Vammala
Liittynyt:
23.9.2006 21:27

ViestiKirjoittanut Amisrantu » 17.10.2006 9:46

Oretna kyllä se tankin kiinnike on sen verran vahva, että sen voi availla huoletta penkin kautta. Ja sitte se on paljon helpompi aloittelijoille, mutta jokainen tekee omalla tavallaan...
Palis Moderaattori
Pyörä:
Husqvarna te300 2017
Paikkakunta:
Vihtijärvi
Liittynyt:
1.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Palis » 17.10.2006 9:56

Heh, hyvää läppää Oretna :) Eiköhän se putsari ole kumminkin helpoin ottaa penkki irrottamalla tai jossain pyörissä etenkin vanhemmissa sivukatteen irrotuksella.

Morjens vain, tulin takaisin modeksi, nyt pitkäksi aikaa.