Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Rakentavaa palautetta moderaattoreille

Eläkeläinen
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.7.2006 17:18

ViestiKirjoittanut _nikko » 6.5.2010 1:34

Motorsport24 kirjoitti:Toiseksi eniten näyttäisi juuri mopopuolella olevan moderaattoreita, nopealla laskulla sain 9 moderaattoria, sekä kyllä nuo ainakin omasta mielestäni melko hyvin tuolla hommansa hoitavat.

Älä erehdy luulemaan, että vain he joiden nimimerkki on pinkillä, olisivat mopomodeja. Mopomoden oikeudet löytyy lähes kaikilta moderaattoreilta, mutta eri asia on miten moni heistä käyttää oikeuksiaan.
Pyörä:
Ei ole.
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
28.7.2008 15:32

ViestiKirjoittanut ^limited^ » 6.5.2010 19:55

Motorsport24 kirjoitti:Toiseksi eniten näyttäisi juuri mopopuolella olevan moderaattoreita, nopealla laskulla sain 9 moderaattoria, sekä kyllä nuo ainakin omasta mielestäni melko hyvin tuolla hommansa hoitavat.

Modeja nyt on kymmeniä, mutta on eriasia käyvätkö he mopopuolella tai edes koko foorumilla enään :roll:
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 16:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 7.5.2010 17:06

Miksei täällä voida suosiolla laittaa tuolle ---> http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/sk ... 50/id6699/ jätkällä ip- bänniä tuntematon sana(ko) ja Topicit suljetaan ihan liian pienestä, esim. mopopuolella tuo onko laillista #3. Jäi tuokin neonvalot juttu nyt selvittämättä :).
No, jokanen tekee mitä tahtoo. Ip-bänniä voisi tuolle jätkälle antaa...Turhaan se teitäkin työllistää, ei tartte sitte niitä topicceja sulkea työn teon puutteessa...
Liittynyt:
11.12.2009 19:57

ViestiKirjoittanut markus10 » 13.5.2010 21:41

viewtopic.php?f=17&t=78577

Miksköhän tuoki piti lukottaa? Hyvä keskusteluaihe, ois kyllä itteäni ainakin kiinnostanut TODELLA paljon. En hae mitään semmosta juttua, että saisin jotain ns "mainetta topikin perustajana".


@EVP:lle.
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 15:49

ViestiKirjoittanut Kääntä » 13.5.2010 22:46

markus10 kirjoitti:http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=17&t=78577

Miksköhän tuoki piti lukottaa? Hyvä keskusteluaihe, ois kyllä itteäni ainakin kiinnostanut TODELLA paljon. En hae mitään semmosta juttua, että saisin jotain ns "mainetta topikin perustajana".


@EVP:lle.

noh kuten jo tuola sanottiinki, vastaavia löytyy. eikös se piisaa?
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 14:28

ViestiKirjoittanut Messico » 14.5.2010 2:11

markus10 kirjoitti:http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=17&t=78577

Miksköhän tuoki piti lukottaa? Hyvä keskusteluaihe, ois kyllä itteäni ainakin kiinnostanut TODELLA paljon. En hae mitään semmosta juttua, että saisin jotain ns "mainetta topikin perustajana".


@EVP:lle.


En ole EVP enkä moderaattori mutta tuo perustamasi topic oli ensimmäiseksi väärällä alueella, topic olisi kuulunut "Mopoilu ja muu mopo-/skodekeskustelu" - puolelle.
Liittynyt:
11.12.2009 19:57

ViestiKirjoittanut markus10 » 14.5.2010 7:31

Kääntä kirjoitti:
markus10 kirjoitti:http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=17&t=78577

Miksköhän tuoki piti lukottaa? Hyvä keskusteluaihe, ois kyllä itteäni ainakin kiinnostanut TODELLA paljon. En hae mitään semmosta juttua, että saisin jotain ns "mainetta topikin perustajana".


@EVP:lle.

noh kuten jo tuola sanottiinki, vastaavia löytyy. eikös se piisaa?

Näytä sitten joku "vastaava"! Aina sanotaan "täällä on jo vastaava , eikö se riitä?". Näyttäkää nyt semmonen vastaava!
Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 22:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 14.5.2010 23:32

Sen takia koska johonkin pitää vetää raja keskustelufoorumin ja chatin välillä. Tuo on viestiketju jossa harrastetaan nimenomaan turhaa jauhamista. Foorumilla olisi tarkoitus keskustella ja jakaa kokemuksia. Omasta mielestäni vastaavalla tavalla voisi lukita esimerkiksi tämän, tämän tai tämän topikin, mutta antaa nyt toistaiseksi olla.

Mietitäänpä sitten, miksi ajopäivä voisi olla huono. Mopo hajoaa, rikotaan, onnettomuus on lähellä, poliisit puuttuvat peliin tai tapahtuu jotain muuta erityisen harmittavaa.

Entäpä miksi päivä voisi olla hyvä? Huolto tai korjausprojekti on saatu päätökseen, huiput ovat taas kasvaneet kilometrillä, kauan kaivatut karvanopat ovat tulleet postissa tai ajoreissu on muuten vain ollut erinomainen.

Got the point?
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Laitila
Liittynyt:
28.9.2007 16:55

ViestiKirjoittanut kalleppi3 » 15.5.2010 17:47

Tuon onko laillista topicinkin voisi jo avata... on ollu ihan tarpeeks kauan lukittuna -.-
Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 22:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 16.5.2010 21:10

Katsotaan. Jos ei Faiberi uutta ketjua laita tulille, perustan uuden ketjun ensi viikon aikana. Sitä odotellessa kalleppi3 voisi korjata allekirjoituksensa sääntöjen mukaiseksi.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 22:44

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 9.10.2010 0:02

eddison84 kirjoitti:Mikä ihmeen idea on tämä, että uusia ketjuja ei voi luoda jotain tiettyä mallia hipovasta aiheesta?
Aivan idioottimainen toimintatapa nykyisellään. Noita kysymyksiä hukkuu vastaamattomana tuonne yleisketjuihin vaikka kuinka paljon tämän takia.
Foorumille tulee vuorokauden aikana ehkäpä satuja viestejä ja kymmeniä kysymyksiä. Jos jokaiselle kysymykselle tehtäisiin oma viestiketju, nekin hukkuisivat nopeasti uusien alle. Lisäksi muita asioita käsitteleviä keskusteluja olisi aiempaa hankalampi löytää.
eddison84 kirjoitti:Ottakaa nyt hyvät teinimodet mallia jostain autoforumeista, joissa sentään saa vastaukseksi kysymyksiinsä jotain järkevääkin sen sijaan, että aina on moderaattori itkemässä, ettei tämä ole forumin tapa, mene tuonne mallia koskevaan ketjuun kirjoittamaan kysymyksesi 100 000 muun jatkoksi!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Teini
Yllä olevaan määritelmään mahtunee moni moderaattoreista, mutta ei se auton omistaminen tai autofoorumeilla keskustelu automaattisesti onnelliseksi tee. Palautetta otamme mielellään vastaan koska foorumia halutaan jatkuvasti kehittää paremmaksi ja toimivammaksi. Tuolla asenteella ei kuitenkaan kannata odottaa kovinkaan rakentavaa keskustelua, ihan yhtä hyvin tähän voisi todeta että kannattaa sitten varmaan mennä sinne autofoorumeille keskustelemaan.

Useasti aiemman keskustelun aloitusviestistä selviää tarvittava tieto, jos sen vain malttaa lukea läpi.

eddison84 kirjoitti:Eli siis tämä siitä syystä, että kysymyksiä tulisi niin tuhottomasti?
Miksei luoda paremmin omia alueita, Viritys, Huolto, Ongelmat, Yleinen tekninen, Vihjeet.. Näillä alueilla sitten olisi merkkikohtaiset osiot, kun taas nyt esim. Aerox/Nitro-ketjussa on kaikki samassa kasassa: miten otan varin prikan pois, ei lähde käyntiin-ongelmat, missä on parkkivalo..... Täydellistä sillisalaattia, mistä vaikea ruotia asioita.

Toisena seikkana, on paljon mukavampi seurata forumia topikkien kuin yhden viestiketjun kautta, pääsee heti lukemaan itseä kiinnostavat asiat, kun selaa otsikoita.
Mopopuolen keskustelut on jo nyt eriytetty mopoihin ja skoottereihin, sekä yleiseen ja tekniikkakeskusteluun. Ongelmana on se, että jo nykyisillä alueilla tuntuu olevan vaikeaa löytää oikea puoli kysymykselle. Mopopuolelle tulee kysymyksiä skoottereista ja päinvastoin. Yleisen ja tekniikan sekoittamisesta ei kannattane edes mainita. Tarkoitus on, että tekniikka-alueella on kaikki keskustelu liittyen kuristustenpoistoon, teknisiin ongelmiin, virittämisen eri osa-alueille ja niin edelleen. Mallikohtaisiin ketjuihin sitten kaikki muu, mikä ei koske tekniikkaa. Esimerkiksi mainitsemastasi Aerox/Nitro-tapauksesta kuristusten poisto kuuluisi kuristuskyselyt-topikkiin(tekniikka), käynnistysvaikeudet tekniset ongelmat-topikkiin(tekniikka), parkkivalon sijainti tietämätön käyttäjä-topikkiin(tekniikka) tai sitten mahdollisesti mallikohtaiseen ketjuun. Yksi ongelma on myös tiedon etsintä, tai oikeammin käyttäjien rajallinen keskittymiskyky siihen. Motot.netissä on esimerkiksi oma tietopankki, joka on wikipedian tapainen yleinen tietosanakirja. Tietopankin artikkeleista löytyisi vastaus ehkä noin 50% esitetyistä kysymyksistä ja todennäköisesti paljon nopeammin kuin lähettämällä kysymys foorumille, mutta kun ei vaan jaksa kuluttaa sitä muutamaa minuuttia hakeakseen vastauksen itse.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Pyörä:
525 moto
Paikkakunta:
ESBÅ
Liittynyt:
30.9.2006 12:35

ViestiKirjoittanut -v$a- » 12.10.2010 11:05

Esbooon pyörät auki, tää sivu ei toimi ilman sitä! :paha:

www.bomber.fi
WILDBROZ Esbo https://www.facebook.com/Wildbroz
Myydään KTM 525 smoto! : http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id27342/
Myydään osia: http://www.motot.net/talli/osat/id33980/
http://www.motot.net/talli/osat/id35222/
Pyörä:
derbi 50cc
Liittynyt:
8.8.2010 9:12

ViestiKirjoittanut -keulii- » 20.10.2010 11:48

vois muuten kyllä laitaa noita moderaattoreit tänne lisää kun mopo puolella tulee kokoajan lisää turhia topickia ja rasittaa sivua!
Vai miten se meni
Pyörä:
Tuntureita
Paikkakunta:
Jossain siellä
Liittynyt:
29.12.2008 15:18

ViestiKirjoittanut Throttle » 20.10.2010 14:30

Mitä tarkoittaa modejen nikin värit? Keltaista, sinistä, violettia, jne.
Moderaattori
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Jyväääääskylä
Liittynyt:
6.6.2007 23:43

ViestiKirjoittanut Avt0mat » 20.10.2010 14:37

Motomode, Piikkimode, Mopomode, Ilmoitusmode.
"“Find what you love and let it kill you.”
― Charles Bukowski
"