Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Keskustelua viikon kuvista

Tyytyväisyys viikon kuviin

371 33%
450 40%
150 13%
60 5%
97 9%
Ääniä yhteensä : 1128
Pyörä:
Yamaha FZR 600
Keskustelua viikon kuvista

ViestiKirjoittanut KaPeVe » 28.3.2007 7:16

Elikkä päätin tehä tälläsen kun, "viikon kuva ehdotuksiinhan" mielellään vain ehdotetaan, ja sinne meinaa aina keskustelua tulla..
Niin täälläpä sitten puidaan niistä..
Yamaha ei pamaha. "ainakaan perämoottorit" :). AND KAPEVE IS BACK, WITH YAMAHA!
Pyörä:
Yamaha FZR 600

ViestiKirjoittanut KaPeVe » 28.3.2007 7:52

Itteeni jotenkii vähä kyrsii hussejen yleisyys piikki kuvana, vaikka onhan ne hienoja ollukkii joskus.

ViestiKirjoittanut jeQQ » 28.3.2007 8:00

Itse olen ollut täysin tyytyväinen, eikä oikeastaan ole paskankaan väliä, onko päivänkuvana derbi vai wanha suomimooppo.
Brinrin
Pyörä:
Yamaha FZR 600

ViestiKirjoittanut KaPeVe » 28.3.2007 8:02

kyllä näi on

ViestiKirjoittanut suzuki_king » 28.3.2007 8:29

No pääosin olen ollut tyytyväinen.
Välillä vaan tuntuu hasuulta kun tuonne viikonkuva-topikkiin on joku ehdottanut jotain penteleen hienoa kuvaa, mitä suurinpiirtein kaikki ovat kehuneet, ja paljon, mutta kuitenkaan se ei sitten loppujenlopuksi pääse v-kuvaksi...
Ja itse tykkäisin paljonkin jos tehtäisiin vaikka niin että joka kolmas viikko olisi joku pappamopo, tai muuten massasta erottuva mopo viikonkuvana. Hienoja kuvia niistäkin kuitenkin löytyy, ja muutamaa olen ehdottanutkin...
En sinällään löydä derbeistä yms. varsinaista vikaa kunhan kuva on hieno, välillä vain kaipaisi vaihtelua.
Ja todellakin voitaisiin (ainakin joissain tapauksissa) keskittyä enemmän kuvan laatuun kuin mopo hienouteen/uutuuteen. Itseäni ei ainakaan haittaisi sekään että siellä näkyisi välillä jotain perusmopoja joista on napattu hieno ja tarkka kuva hienolla paikalla. Aika usein kun mopona paistaa 02-vuoden juuri uudelleen maalattu ja tuunattu derbi josta on sitten napattu kuva jollakin himokalliilla superhyvällä kameralla mutta taustat on vähän niin ja näin.

Eli vaihtelevampia kuvia, kiitos!:D
www.viritetty.com <- Katso ja rekisteröidy!
Pyörä:
Yamaha FZR 600

ViestiKirjoittanut KaPeVe » 28.3.2007 8:43

Itteekii muutamat seikat vähä kyrsii mitä mainihit, eli just tälläne, et pitäs olla erilaisia pelejä enemmän..
Pyörä:
Piaggio NRG Pure -06

ViestiKirjoittanut zereg » 28.3.2007 13:42

Nyt kun aloin tosissani miettimään... minkä aihealueen sivusto tämä taas olikaan? Ei ainakaan valokuvauksen. Joten se on minulle aivan sama minkälainen kuva viikokuvaksi pääsee.

...kunhan galleria pysyy järjestyksessä ja foorumien taso hyvänä sekä asiallisena...
Piaggio NRG PureJet myynnissä! Ota yhteyttä!

ViestiKirjoittanut Maksa » 28.3.2007 14:04

zereg kirjoitti:Nyt kun aloin tosissani miettimään... minkä aihealueen sivusto tämä taas olikaan? Ei ainakaan valokuvauksen. Joten se on minulle aivan sama minkälainen kuva viikokuvaksi pääsee.

...kunhan galleria pysyy järjestyksessä ja foorumien taso hyvänä sekä asiallisena...

Juu näinhän se on, mutta mikäs helvetin järki on edes olla jotain viikon kuvaa jos se on tyyliin kännykän kameralla säkkipimeässä otettu, kuvaaja on ollut hieman sienissä ja tottakai vailla minkäänlaista valokuvaustaitoa sekä sitten vielä jälkikäsittelyssä kussut loput. Tällaiset ne on jees \o/

Itsellä jotenkin sellainen olo, että tietynlainen "kunniamaininta" se viikon kuva, ja myös sen käsityksen saanut, että itse kuvassa olevalla kulkupelillä ei pahemmin ole väliä (olettaen ettei se nyt kuitenkaan ole mikään täysi ruosteläjäkään) vaan kuva on se, joka merkitsee.

Mitä itse viikon kuviin tulee, niin mielestäni valinnat on melko hyviä olleet, ihan oikeutettuja kuvia siellä on ollut. Tämän foorumin moderaattoreissa on kuitenkin monia valokuvausta harrastavia henkilöitä, joten he ovat varmasti osatekijänä - vaikkakin eikös ihan kaikki modet noita kuvia voi pistää siihen odotuslistalle :)
Eläkeläinen
Pyörä:
Jopo

ViestiKirjoittanut Richa' » 28.3.2007 14:12

suzuki_king kirjoitti:Välillä vaan tuntuu hasuulta kun tuonne viikonkuva-topikkiin on joku ehdottanut jotain penteleen hienoa kuvaa, mitä suurinpiirtein kaikki ovat kehuneet, ja paljon, mutta kuitenkaan se ei sitten loppujenlopuksi pääse v-kuvaksi...

Viikon kuvaksi on niin paljon jonoa, että hienon kuvan ehdotuksen jälkeen kestää monta viikkoa, ennen kuin se sinne etusivulle tiensä löytää. Tällä välin monet ehtivät jo kirota moderaattorit suohon, kun ei sitä ihkuderbin kuvaa näy eikä kuulu. Mutta kyllä ne sieltä tulee.

ViestiKirjoittanut Jamppa- » 28.3.2007 14:47

Maksa kirjoitti:Juu näinhän se on, mutta mikäs helvetin järki on edes olla jotain viikon kuvaa jos se on tyyliin kännykän kameralla säkkipimeässä otettu, kuvaaja on ollut hieman sienissä ja tottakai vailla minkäänlaista valokuvaustaitoa sekä sitten vielä jälkikäsittelyssä kussut loput. Tällaiset ne on jees \o/

Itsellä jotenkin sellainen olo, että tietynlainen "kunniamaininta" se viikon kuva, ja myös sen käsityksen saanut, että itse kuvassa olevalla kulkupelillä ei pahemmin ole väliä (olettaen ettei se nyt kuitenkaan ole mikään täysi ruosteläjäkään) vaan kuva on se, joka merkitsee.

Allekirjoitan 100%. :)

Ja tosta "hienolla paikalla otettu kuva"-vaahtoamisesta, imo se on yksi sama onko se viikonkuva nyt otettu jossain avarassa&hienossa paikassa vai kotipihalla, mikäli tausta _ei häiritse_ kokonaisuutta.

Ihan yhtä hyvin sen auringonlaskua vasten otetun kuvan saa pilattua kuin minkään muunkaan, ja usein juuri sen aurinkoa vasten/tjsp otetun kuvan lopputulos on kuraa.

Muttajoo..
Arguing on the internet is like running in Special Olympics, even if u win, u are still retarded.

ViestiKirjoittanut Willeeeh » 28.3.2007 15:48

Hei kootkaas ittenne, ei se voi olla noin pillun päälle, mikä siellä etusivulla nyt möllöttää :D Itse en ainakaan heti lähde ranteita viiltelemään jossei Viikon kuvan Derbissä olekaan elaksoidun sinisiä peilejä tai Turbo Kittiä. Eiköhän tämänkin sivuston pääasia ole foorumi ja galleria, eikä suinkaan Viikon kuvat ;) Se on vain pieni lisämauste, nauttisitte siitä kun se vielä on täällä.
Ex-Nitro
Ex-RS

ViestiKirjoittanut suzuki_king » 28.3.2007 17:34

Willeeeh kirjoitti:Hei kootkaas ittenne, ei se voi olla noin pillun päälle, mikä siellä etusivulla nyt möllöttää :D Itse en ainakaan heti lähde ranteita viiltelemään jossei Viikon kuvan Derbissä olekaan elaksoidun sinisiä peilejä tai Turbo Kittiä. Eiköhän tämänkin sivuston pääasia ole foorumi ja galleria, eikä suinkaan Viikon kuvat ;) Se on vain pieni lisämauste, nauttisitte siitä kun se vielä on täällä.

itse en odota yhtäkään derbyä, vaikka olisi mitä eloksia ja metraa... Tunturi miehen tiellä pitää :D
www.viritetty.com <- Katso ja rekisteröidy!

ViestiKirjoittanut Elazi » 28.3.2007 19:10

Mun mielestä ei ole mitään varaa valittaa viikon kuvista, jos ei itse ehdottele sinne viikon kuvia.

Jos omat ehdotukset eivät löydy heti ens viikolla etusivulta, se johtuu richan mainitsemasta asista:
Richa' kirjoitti:Viikon kuvaksi on niin paljon jonoa, että hienon kuvan ehdotuksen jälkeen kestää monta viikkoa, ennen kuin se sinne etusivulle tiensä löytää. Tällä välin monet ehtivät jo kirota moderaattorit suohon, kun ei sitä ihkuderbin kuvaa näy eikä kuulu. Mutta kyllä ne sieltä tulee.
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill. Myydään ;)
Vieras

ViestiKirjoittanut Vieras » 3.4.2007 8:18

yleensä huonot kuvat..
Pyörä:
Nismo

ViestiKirjoittanut Seesami » 3.4.2007 8:49

Kannattaa ehdotella niitä omia suosikki kuvia ehdotella viikon kuvaksi,niin ei tarvitse kuvista valittaa.
GLHF