Pystyykö noita vielä tilaan?
ekikeki kirjoitti:mistä netistä sais tilattua tarroja? heittäkää joku linkkiä kiitos..
Sami kirjoitti:Tarroja menee aika vähän kaupaksi. Eikö itse tarrat kiinnosta, vai onko niitä jo kaikilla?
Pitäisikö tehdä erilaisia tarroja, millaisia? Suurempia? Eri värivaihtoehtoja? Suosituimpia merkkejä yhdessä motot.net-tekstin kanssa?
TseiTsei kirjoitti:Ja tuli samalla mieleen, että isot "Motot.Net" seinäliput ja kangasmerkit saattaisi mennä myös kaupaksi ?
Olishan se hienoo ku ajotakissa olis selkäpuolella iso motot.net kangasmerkki
TseiTsei kirjoitti:Edit: Tuli vielä semmonen mieleen, että jos pystyisi itse vaikuttamaan sen verran kangasmerkkeihin että niihin saisi lisättyä vaikka oman motot.net tunnuksen, kuten "Motot.Net/ TseiTsei" eli tuo oma nimimerkki lukisi vähän pienemmällä tuon Motot.Netin alla.?
Sami kirjoitti:TseiTsei kirjoitti:Edit: Tuli vielä semmonen mieleen, että jos pystyisi itse vaikuttamaan sen verran kangasmerkkeihin että niihin saisi lisättyä vaikka oman motot.net tunnuksen, kuten "Motot.Net/ TseiTsei" eli tuo oma nimimerkki lukisi vähän pienemmällä tuon Motot.Netin alla.?
Tuo tuskin on mahdollista, koska jokaista kangasmerkkiä ei voitaisi erikseen tilata valmistajalta, vaan niitä tilattaisi samanlaisia kerralla esimerkiksi 50kpl.