Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Foorumin epäluotettavat kauppakumppanit

Eläkeläinen
Foorumin epäluotettavat kauppakumppanit

ViestiKirjoittanut X-Race » 29.8.2005 21:39

Avaudu täällä, jos tunnet itsesi petetyksi. Onnistuneet kaupat voit pitää omana tietonasi. Topikin kaunis idea on siis varoittaa muita foorumin käyttäjiä kauppakavereista, joiden kanssa kaupat eivät ole sujuneet sovitulla tavalla.

MänTä Edit :

http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... 48#2263448

Katsokaa topikki, lista epärehellisiksi todetuista käyttäjistä.
Ei seiso
Eläkeläinen

ViestiKirjoittanut =Niko= » 29.8.2005 21:59

wizard:n kesken tehdyissä kaupoissa ei kehumista. Tuote oli aivan erilainen, kuin mitä myyjä antoi ymmärtää ja kun koitin selvitellä asiaa ko. henkilön kanssa, niin ei enää vastannut viesteihini. En siis suosittele kaupankäyntiä kyseisen tyypin kanssa.
Pyörä:
10 R

ViestiKirjoittanut Ceriffi » 5.9.2005 14:46

EDITOITU
Viimeksi muokannut Ceriffi päivämäärä 10.9.2005 11:45, muokattu yhteensä 1 kerran

ViestiKirjoittanut chrisu » 5.9.2005 15:59

Mä oatin migalta reilu kuukaus sitte semmosen välitangon ja maksoin sen just kuukaus sitte ja ei oo vieläkään tullu. Miga väittää et on lähettäny sen jo kaua sitte. oon tarkastanu osotteen jonka annoin sille aika mont kertaa. En todellakaan suosittele!

ViestiKirjoittanut Nismo » 5.9.2005 17:47

Migalta ostin metrakitin 70cc sylinterin, väitti että sylinteri on hyvässä kunnossa, viilaamaton ja ajettu ~1000km. Noh sylinteri paljastuu todella väljäksi (siis ihan helvetin loppuunajettu) ja vieläpä tellun vituiksi viilaamaksi. (eli käytännössä pytty oli loppuunviilattu)

Mutta ei se mitään, elämä on...
Viimeksi muokannut Nismo päivämäärä 3.7.2006 14:51, muokattu yhteensä 1 kerran

ViestiKirjoittanut chrisu » 5.9.2005 18:42

sähkömies kirjoitti:Migalta ostin metrakitin 70cc sylinterin, väitti että sylinteri on hyvässä kunnossa, viilaamaton ja ajettu ~1000km. Noh sylinteri paljastuu todella väljäksi (siis ihan helvetin loppuunajettu) ja vieläpä tellun viilaamaksi. (eli käytännössä pytty oli loppuunviilattu)

Mutta ei se mitään, elämä on...

Elikkä miga kusettaa myös muita kun mua...
Eläkeläinen

ViestiKirjoittanut X-Race » 7.9.2005 19:11

Nenu ja muut ruudinkeksijät vähän virtaa päälle! Poistin muutaman viestin. Älkää pilatko periaatteessa fiksua topikkia.
Ei seiso
Pyörä:
Yamaha FZ1-N

ViestiKirjoittanut tilta » 7.9.2005 19:49

Paju666 on epäluotettava. Oli ostamassa minulta tunturin metrakitin 50cc pyttyä ja kaasaria. Yhtäkkiä ei enää vastannut viesteihini, sitä ennen oli kovaa vauhtia ostamassa niitä minulta, mutta ei sitten ostanut. Noin kuukauden päästä hän alkoi vinkua minulta, että nyt olis rahaa ostaa ne osat, tehdäänks heti kaupat??? Mä vaan sanoin et myyty on osat, että vaiks osat olis vieläkin niin en sulle myis!!
Eläkeläinen
Pyörä:
610 SM

ViestiKirjoittanut Memphis » 8.9.2005 17:28

tilta kirjoitti:Paju666 on epäluotettava. Oli ostamassa minulta tunturin metrakitin 50cc pyttyä ja kaasaria. Yhtäkkiä ei enää vastannut viesteihini, sitä ennen oli kovaa vauhtia ostamassa niitä minulta, mutta ei sitten ostanut. Noin kuukauden päästä hän alkoi vinkua minulta, että nyt olis rahaa ostaa ne osat, tehdäänks heti kaupat??? Mä vaan sanoin et myyty on osat, että vaiks osat olis vieläkin niin en sulle myis!!

Miten voi ostaja olla epäluotettava, jos ette ollu sopinu kaupoista? Jos tavara on postissa, eikä rahoja tilillä, voi puhua epäluottamuksesta. Tuohan on ihan normaalia kaupankäyntiä.
Kiitos ja moi.
Pyörä:
Yamaha FZ1-N

ViestiKirjoittanut tilta » 8.9.2005 19:27

Memphis kirjoitti:
tilta kirjoitti:Paju666 on epäluotettava. Oli ostamassa minulta tunturin metrakitin 50cc pyttyä ja kaasaria. Yhtäkkiä ei enää vastannut viesteihini, sitä ennen oli kovaa vauhtia ostamassa niitä minulta, mutta ei sitten ostanut. Noin kuukauden päästä hän alkoi vinkua minulta, että nyt olis rahaa ostaa ne osat, tehdäänks heti kaupat??? Mä vaan sanoin et myyty on osat, että vaiks osat olis vieläkin niin en sulle myis!!

Miten voi ostaja olla epäluotettava, jos ette ollu sopinu kaupoista? Jos tavara on postissa, eikä rahoja tilillä, voi puhua epäluottamuksesta. Tuohan on ihan normaalia kaupankäyntiä.
Kiitos ja moi.

No sanotaan sitten, että paska kaupan tekijä.
Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude

ViestiKirjoittanut Sergey » 8.9.2005 20:39

tilta kirjoitti:
Memphis kirjoitti:

Kiitos ja moi.

No sanotaan sitten, että paska kaupan tekijä.

Kuukaus ei kyl oo mitään... Toisille ei kato isi anna rahaa nii paljo ku toisille. Toiset joutuu jopa menee TÖIHIN! TOi o ihan normaalia kaupankäyntii ja sil selvä. Ei mitää valittamsita.
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"

ViestiKirjoittanut JJK » 8.9.2005 20:56

Sergey kirjoitti:
Kuukaus ei kyl oo mitään... Toisille ei kato isi anna rahaa nii paljo ku toisille. Toiset joutuu jopa menee TÖIHIN! TOi o ihan normaalia kaupankäyntii ja sil selvä. Ei mitää valittamsita.

Normaalia kaupankäyntiä on sellainen, että tehdään kauppaa jostain, mihin on rahaa / sitten kun on rahaa.
http://www.janikaasalainen.fi
Pyörä:
Yamaha FZ1-N

ViestiKirjoittanut tilta » 8.9.2005 21:09

JJK kirjoitti:
Sergey kirjoitti:

Normaalia kaupankäyntiä on sellainen, että tehdään kauppaa jostain, mihin on rahaa / sitten kun on rahaa.

Olen samaa mieltä! Ja hän ei vastannut enää viesteihini ja bannasi messengerissäkin. Minä tuossa tilanteessa olisin vain sanonut: Pahoittelen, en voi juuri nyt ostaa sinulta niitä osia.

ViestiKirjoittanut VH » 25.9.2005 1:33

Joo mullakin oli tässä vähän aikaa sitten ikäviä kokemuksia alex88:sta.
Ensin sovittin kypärä kaupoista YV:llä ja sitten viellä jatkettiin messengerissä.
No sovittiin, että vien kypärän postiin ja se sit hakee sen sielt, mut eip, eihän se sitä hakenut. messengeriin se ei oo senjälkeen tullu, puhelimeen ei oo vastannu eikä mitään kuulunu! Et sellasta. Kypärä tuli kuukeuden päästä takaisin postissa, ja turhia posti kuluja 20¤ :( Et enää en kyllä rupea ennakolla lähettämään...
Official member of K.G.C.C ©
www.team-kgcc.com

ViestiKirjoittanut Kapanos » 28.10.2005 18:14

Belzepup <-- hemmolla hallussa mun varastettu IXS kypärä kaikki tuntomerkit täsmäs sellasetkin jotka ei oo ollut missään ilmotuksessa. Sanoin et toi on mun kypärä joka o varastettu nin yht äkkiä se olikin vain hauska vitsi mulle. Kauheesti alko selityksii tulla ja "ei toi sun kypärä ole" "ei tos oo noi naarmut samas paikas ku sul" " ei mulla oo mitää kypärää huijasin vaan"

Joko jollain on älytön huumori (ei voi noin tyhmä olla).

Todellakaan EN SUOSITTELE kyseistä hemmoa mihinkään kauppoihin. Mm pari mopo kauppaa.. nsin PV oli 98 sitten oho rungosta oli numerot hukkuneet mutta häv pystyi vaihtamaan 94 rungon.

Muutenkin kuulemma ollut kaupoissa ongelmaa.[/b]
Power is nothing without control ;)