Mopon/ skootterin loppusijoittaminen

Maukkatee
Liittynyt:
21.8.2017 15:18
Mopon/ skootterin loppusijoittaminen

ViestiKirjoittanut Maukkatee » 21.8.2017 15:24

Olen muuttanut pois vanhempieni luota jo vuosia sitten ja talliin on "unohtunut" aikanaan minulla käytössä ollut Aprilian SR50R Factory- skootteri. Skoballa on rullattu yli 22 tuhatta kilometriä ja se on seissyt projektikuntoisena käynnistämättä tallissa noin kolme vuotta, joten arvelisin jälleenmyyntiarvon olevan aika lailla olematon.

Mihin tuollaisen vermeen voi sijoittaa, kun lähipiiristä ei ainakaan itsellä löydy tarpeeksi innokkaita tee se itse- miehiä tai naisia?
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Mopon/ skootterin loppusijoittaminen

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 21.8.2017 19:27

Suomen autokierrätys OY vastaanottaa kaikki ajoneuvot.
Tosin tuosta pääsee kyllä varmaan eroon kun heittää nettiin ilmoitukset joko annetaantyyppisesti tai voi joku siitä jotain maksaakin. Mototalli, tori, fb romulavaryhmät jne, ja laite saattaa päätyä vielä jopa takaisin tienpäälle.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Mopon/ skootterin loppusijoittaminen

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 25.8.2017 7:33

Kyllä siittä varmana joku satasen tai enemmänki vois maksaa, ei nyt paaliin ainakaan kannata laittaa ennenku koittaa myydä. Varsinkaa ku ei vissiin oo kuitenkaan kiire sitä saada pois just heti.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista