Läheltä piti -tilanteet

Hypoksia
Pyörä:
Yamaha DT sm 09
Liittynyt:
21.6.2009 23:05

ViestiKirjoittanut Hypoksia » 3.7.2009 16:02

Darb kirjoitti:
Motorsport24 kirjoitti:
buubaa kirjoitti:Ei tarvi olla itellä edes kolmioo, siitä tiä vaikka sieltä tulis silti joku autoilija joka ei "jaksa" mopon takia hidastaa..





Kyllä täällä ainakin ovat aina väistäneet, se on kiinni vain paikkakunnasta. Isoimmilla paikkakunnilla voi olla varma, jotta se olet sinä joka väistää kolmion takaa tulevaa.

no jaa, tampereel rullailin 3v/+20tkm kakspyöräsel ja kertaakaa ei tullut kukaan törkeesti kolmion takaa.


Ite oon ajanu vajaa kuukauden ja kaks kertaa on joku kiilannu kolmiontakaa. Kerran tuli neljä nee... maahanmuuttajaa nissanilla kolmion takaa eteen niin et mun piti leikkaa vastaantulevien kaistan yli jalkakäytävälle etten olis törmänny siihen. Se siis pysähty keskelle tietä.
J-P@
Pyörä:
| Booster 02' |
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
1.2.2009 15:00

ViestiKirjoittanut J-P@ » 3.7.2009 18:58

Tänään tuli sitikka vasemmalta suoraan eteen eikä ees kattonu tuleeko ketään.
No jäi siihen reilu 30cm ettei osunu. Sitte se tuli valois vierelle ja rupes valittamaan että MÄ tulin eteen vaikka ei ollu kolmiota, sillä oli. Se oli jo tulos autosta pihalle, mut valot vaihtu vihreeks.
Tääl on vissiin maalaisille joku juttu, ku kukaa ei vilkuta minnekkää ja kauhee ruuhka muutenki ja meenny sitte johonki, ku koko ajan jäämäs alle ku ei käytetä vilkkuja. En kyl enää tänään mee ajeleen, sellasta touhua on.
Kuvat.fi - J-P@
zemz
Pyörä:
Sachs x-road 125
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
1.12.2007 9:56

ViestiKirjoittanut zemz » 3.7.2009 19:09

Tossa äskön oli aika kiperä tilanne. Täällä peräkylällä on siis jonkun tapaset markkinat parhaillaan menossa ja kylillä on porukkaa ihan hemmetisti. No olin siellä kylillä hiukan ajelemassa ja päästin parit tytöt suojatien yli. Samalla sitten ihmettelin, että mikä helkutti sieltä takaa tulee kun pöriseekin niin p#rkeleesti. Hetken päästä tajuan, että ei saakeli amispörinägolffihan se siellä täynnä kännisiä amiksia ja vauhtia ainakin 80@40, eikä taatusti aio pysähtyä siihen suojatielle, missä olin pysähtyneenä päästämässä tyttöjä yli. Lopputulos oli sitten sellainen, että painoin töötin pohjaan ja huidoin kävelijöille, että alta pois sillä tuloksella, että golfin kyljen, mun tangon ja perimmäisenä kävelleen tytön väliin jäi tilaa about. puol metriä. Nousi syke tossa tilanteessa hieman, pelottaa ajatellakkin, että mitä olis tapahtunu, jos en olis huomannu ajoissa. :eek:
Myynnissä: http://www..com/honlei/50-cc/916135
Motorsport24
Pyörä:
Keeway f-act focus 07
Liittynyt:
4.2.2009 9:03

ViestiKirjoittanut Motorsport24 » 4.7.2009 1:17

zemz kirjoitti:Tossa äskön oli aika kiperä tilanne. Täällä peräkylällä on siis jonkun tapaset markkinat parhaillaan menossa ja kylillä on porukkaa ihan hemmetisti. No olin siellä kylillä hiukan ajelemassa ja päästin parit tytöt suojatien yli. Samalla sitten ihmettelin, että mikä helkutti sieltä takaa tulee kun pöriseekin niin p#rkeleesti. Hetken päästä tajuan, että ei saakeli amispörinägolffihan se siellä täynnä kännisiä amiksia ja vauhtia ainakin 80@40, eikä taatusti aio pysähtyä siihen suojatielle, missä olin pysähtyneenä päästämässä tyttöjä yli. Lopputulos oli sitten sellainen, että painoin töötin pohjaan ja huidoin kävelijöille, että alta pois sillä tuloksella, että golfin kyljen, mun tangon ja perimmäisenä kävelleen tytön väliin jäi tilaa about. puol metriä. Nousi syke tossa tilanteessa hieman, pelottaa ajatellakkin, että mitä olis tapahtunu, jos en olis huomannu ajoissa. :eek:




Tuota voisi jo sanoa holtittomaksi ajeluksi amisten puolelta. Tosin en ole yhtään yllättynyt tuosta amisten käytöksestä, heitä näyttää yhdistävänä sama asia oli sitten mikä paikkakunta hyvänsä: holtiton ajaminen. Aina ovat perässä kiinni tai sitten ohittamassa kapeilta tieltä 80-100km/h. Pitänee sinua kiittää hyvästä päättelykyvystä, vältit pahan onnettomuuden tuossa, kukaan ei olisi halunnut lukea ilta-sanomista otsikkoa: NUORET KAAHASIVAT HUMALASSA- MOPOILIJA JA JALANKULKIJA MENEHTYI.
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 4.7.2009 1:54

Motorsport24 kirjoitti:Aina ovat perässä kiinni tai sitten ohittamassa kapeilta tieltä 80-100km/h.

tai heittelee roskia, kun ajaa takana :s vitu säälittävät amikset :) oman pyörän hinnalla sais 5 semmosta kopperoo prkl :D
Skipidiveinau
Juzuka
Pyörä:
Yamaha YZF-R125, Suzuki PV
Liittynyt:
2.5.2006 21:14

ViestiKirjoittanut Juzuka » 4.7.2009 11:45

Ei amiksia saa mollata.
Motorsport24
Pyörä:
Keeway f-act focus 07
Liittynyt:
4.2.2009 9:03

ViestiKirjoittanut Motorsport24 » 4.7.2009 11:51

Juzuka kirjoitti:Ei amiksia saa mollata.



Ei ole mollaamista, kerromme vain totuuden heistä. He ajavat oikeasti holtittomasti ja kokoajan pitää heidän päästä ohi, oli sitten miten kapea tie vain.
Mikkis-
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
19.8.2007 18:22

ViestiKirjoittanut Mikkis- » 4.7.2009 13:14

On se ny perkele... Ajelin eile kamun kaa, sitten mentiin ympyrään ja joku nainen taas ajatuksella " mopoja ne vaan on" ja lähtee kolmionsa takaa ja kiilaa eteen, siinä tuli pientä ärräpäätä heitettyä ja sormee heiluteltuu kun melkee rengas puskuris kii. Ens kerral ajan kyl sen auton kylkeen kii ja hakkaan sitä ovee niin että tajuaa mitä meni tekeen.
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 4.7.2009 15:52

tiger-94 kirjoitti:On se ny perkele... Ajelin eile kamun kaa, sitten mentiin ympyrään ja joku nainen taas ajatuksella " mopoja ne vaan on" ja lähtee kolmionsa takaa ja kiilaa eteen, siinä tuli pientä ärräpäätä heitettyä ja sormee heiluteltuu kun melkee rengas puskuris kii. Ens kerral ajan kyl sen auton kylkeen kii ja hakkaan sitä ovee niin että tajuaa mitä meni tekeen.

reps :lol:
Skipidiveinau
Jumatuse
Paikkakunta:
Luvia
Liittynyt:
5.10.2008 13:44

ViestiKirjoittanut Jumatuse » 4.7.2009 16:57

Ottakaa sitten huomioon, että sana "amis" on menettänyt merkityksensä nykymaailmassa, eikä se liity enää mitenkään opiskelupaikkaan. :D
Tepitin Eläkeläinen
Pyörä:
Honda Monkey -91
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
18.4.2008 15:03

ViestiKirjoittanut Tepitin » 4.7.2009 19:41

Jumatuse kirjoitti:Ottakaa sitten huomioon, että sana "amis" on menettänyt merkityksensä nykymaailmassa, eikä se liity enää mitenkään opiskelupaikkaan. :D

On amiksia ja amiksia. Kaksi täysin eri asiaa.
Kennolle tallentuneet
Anza-91
Liittynyt:
20.2.2007 22:27

ViestiKirjoittanut Anza-91 » 4.7.2009 20:13

eilen tuli joku naisihminen mesellä kolmion takaa eteen. en vihtiny törmätä vaa tyydyin puisteleen päätä
Sixth Gear
Pyörä:
ei ole...
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
13.6.2007 2:54

ViestiKirjoittanut Sixth Gear » 4.7.2009 23:44

Anza-91 kirjoitti:eilen tuli joku naisihminen mesellä kolmion takaa eteen. en vihtiny törmätä vaa tyydyin puisteleen päätä

mulla kävi just samoin tänään. älys sentään jarruttaa mulla ja sit vaa nyrkkiä heristelin sille :D
Myydään Turbokit! ------>http://www.motot.net/talli/osat/id10013/
Bronn
Pyörä:
Honda Shadow 125cc
Paikkakunta:
Koski TeeÄll
Liittynyt:
5.7.2007 21:56

ViestiKirjoittanut Bronn » 4.7.2009 23:51

Vaik on mopopuolel niin pistän tänne, tapahtui siis kevarilla. Olin ajelamassa vähän huonomalla tiellä. Rajotus oli 80 ja ajoin jotain 85km/h. Sitten tuli vähän huonompi mutka niin meinas mennä mutka pitkäksi. Hiekal käväsin jo mutta ehin pelastaa, onneks. Oja oli suht syvä, sekä heti sen takana metsää. Sinne jos olis mättässyt niin olis ollu leikki kaukana.
Honda Shadow
kesajatski
Liittynyt:
7.4.2007 15:28

ViestiKirjoittanut kesajatski » 5.7.2009 0:31

Täs joku aika sitten meinas mopo joutua kahden auton väliin "prässiin". Oli ruuhka-aika, ja ajeltii siinä kaverin kanssa kakspäällä mopolla. Pysähdyttiin siinä sitten yli 200 metrin pituisen jonon hännille, ja odoteltiin että liikennevalot vaihtuis vihreeks. Siinä sitten heti oikealla ennen tätä jonon aiheuttavaa liikennevaloristeystä oli änkeemässä dösä jonon läpi. Edessä oleva autoilija päätti antaa tälle dösälle tietä, ja iski pakin silmään vilkaisematta peileihinsä. Tässä vaiheessa takana oleva jono oli ties jo kuinka pitkä, eikä mun takana olevaan autoon ollut matkaa kuin öbaut metri, ja kaiken kukkuraksi mopoa oli mahdoton lykätä taaksepäin jyrkän ylämäen takia. Siinä sitten rääkkää huudatin, ja eihän se mitään kuullut. Siinä sitä sitten mentiin.

Viime tingassa autoilija sitten huomasi mitä oli tapahtumassa, mun takana olleeseen autoon jäi ehkä pari senttiä... Tuli siinä jonkinlainen musta viiru takapuskuriin, onneks ei sen vakavampaa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista