Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

Lazyzombie
Pyörä:
Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
1.7.2008 21:10

ViestiKirjoittanut Lazyzombie » 26.3.2009 23:10

Nojuu, ei kyl liity 2-pyöräsiin mitenkää mutku espoossa viel asuin siel oli koululla joku poliisi-päivä jossa pääs poliisiautoon sisään jne, olin sillo siinä 11v paikkeil ja tietty kysyin poliisilta, että näytäppäs asetta, sit sitä hetken ihastelin ja kysyin et saanko ampuu täl ja se poliisi ei lämmenny ajatukselle. :D
TNT tuning is a crime
Sakmund
Pyörä:
Ahdettu
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
11.6.2007 21:07

ViestiKirjoittanut Sakmund » 26.3.2009 23:34

Lazyzombie kirjoitti:Nojuu, ei kyl liity 2-pyöräsiin mitenkää mutku espoossa viel asuin siel oli koululla joku poliisi-päivä jossa pääs poliisiautoon sisään jne, olin sillo siinä 11v paikkeil ja tietty kysyin poliisilta, että näytäppäs asetta, sit sitä hetken ihastelin ja kysyin et saanko ampuu täl ja se poliisi ei lämmenny ajatukselle. :D


Velikin kysyi samaa mutta sai vaan kattella sitä omissa kasissään :D
_azze_
Pyörä:
Derbi ja solifer sm 80
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2008 17:25

ViestiKirjoittanut _azze_ » 27.3.2009 1:27

Multa poliisit kysy että onko tässä mopossa mikään kunnossa kun ne oli tutkinu sitä hetken(mitkään valot ei toiminu,silee takakumi,peili puuttu,mittaristo pasan,,,)Sanoin että kyllä tässä ainaki moottori ja jarrut toimii tai siis takajarru(etujarru kahva oli poikki) :D
Moottoripyöräilyä koskevat lait: ”Kaikki kiva on kiellettyä.”
Tepitin Eläkeläinen
Pyörä:
Honda Monkey -91
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
18.4.2008 15:03

ViestiKirjoittanut Tepitin » 27.3.2009 16:28

_azze_ kirjoitti:Multa poliisit kysy että onko tässä mopossa mikään kunnossa kun ne oli tutkinu sitä hetken(mitkään valot ei toiminu,silee takakumi,peili puuttu,mittaristo pasan,,,)Sanoin että kyllä tässä ainaki moottori ja jarrut toimii tai siis takajarru(etujarru kahva oli poikki) :D

Turvallista. Mahtoivat poliisit tykätä tuon kuntoisesta moposta. :)
Kennolle tallentuneet
KmÖmÖ
Pyörä:
Malaguti XSM, PeeVee, Dt, xtreme
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
24.11.2007 21:51

ViestiKirjoittanut KmÖmÖ » 27.3.2009 16:59

Kaverille poliisi on sanonu että sulla on hiihtoliiton hyväksymät renkaat ;D pv:ssä siis ihan slicsit alla ja takana kankailla :D
tsek ilmoitukset
xps_sm
Pyörä:
Kaksi pyörää: Peugeot Xp Street Evo2 -06, Neljä pyörää: Kahdeksan Mersua.
Paikkakunta:
Oulainen
Liittynyt:
16.12.2007 11:15

ViestiKirjoittanut xps_sm » 27.3.2009 17:06

KmÖmÖ kirjoitti:Kaverille poliisi on sanonu että sulla on hiihtoliiton hyväksymät renkaat ;D pv:ssä siis ihan slicsit alla ja takana kankailla :D

:lol: kisaslicksit 8)
Sijoita tähdelliseen! Myynnissä mopon osia; KLIK! Myös muuta osaa löytyy joten kyselkääpä yksityisviestillä.
Ymaboy
Liittynyt:
14.9.2008 16:23

ViestiKirjoittanut Ymaboy » 31.3.2009 21:11

Kerran sanoivat, että ei muuta kuin käsipyyhkeitten ostolle ja kädelle :lol:
Palexd
Pyörä:
Honda CBR 600cc & Thumpstar
Liittynyt:
31.5.2006 8:13

ViestiKirjoittanut Palexd » 31.3.2009 21:31

Poliisit eivät ole ikinä mulle mitään hauskaa sanonut, itse kerran istuin poliisiauton kyydissä ku veivät mut maijalla kouluun, huomautin siinä sitten ylinopeudesta ku 40 km/h alueella maijan mittarin viisari heilu 60 paikkeilla. Lisäksi olen muutakin "hauskaa" niiden kans porissut ja saanut osakseni heikäläisiltä lähinnä vittuilua, ja kerran pamppukin nykäistiin esille :|
Hyväkuntoinen ja laadukasta tekoa oleva Thumpstar-minicrossi myytävänä halvalla, YV:tä jos kiinnostaa!
KmÖmÖ
Pyörä:
Malaguti XSM, PeeVee, Dt, xtreme
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
24.11.2007 21:51

ViestiKirjoittanut KmÖmÖ » 31.3.2009 21:37

Palexd kirjoitti:Poliisit eivät ole ikinä mulle mitään hauskaa sanonut, itse kerran istuin poliisiauton kyydissä ku veivät mut maijalla kouluun, huomautin siinä sitten ylinopeudesta ku 40 km/h alueella maijan mittarin viisari heilu 60 paikkeilla. Lisäksi olen muutakin "hauskaa" niiden kans porissut ja saanut osakseni heikäläisiltä lähinnä vittuilua, ja kerran pamppukin nykäistiin esille :|

mäkin haluun maijalla kouluu! :seko:
tsek ilmoitukset
ZERO]
Pyörä:
Derbi gp1 73cc
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
9.12.2006 22:08

ViestiKirjoittanut ZERO] » 31.3.2009 22:07

Viime kouluratsiassa poliisi kysäs ku näki mut
Poliisi: Missäs korhosen derbi on?
Minä: Paskan
Poliisi: Eli euromarketin takan (TAAS) piilos?
Minä: No jaa..
Poliisi: Onko jos mennää kattoo?
Minä: Ei!
Poliisi: Itse asiassa käytii jo!
Minä:?
Poliisi: Eli onhan se siel jos mennää mitä sie muhut paskaa!
Minä: Luuletko et se siel enää sillon on?
Poliisi: Nii on han se aika liukkaasti hävinny ennenkii!
Minä:?
Poliisi: Mut aina se on vakio ku mennää testaa
Minä+Muut koululaiset: Jumalatonta nauruu!
MutafuckingLprRacingBombers! MLRB! <3 <3 <3
http://www.youtube.com/watch?v=e-Kmx8xRwbU http://www.youtube.com/watch?v=KQ3n-oHeasY
ade69
Pyörä:
Aprilia RS 06
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
1.10.2007 14:36

ViestiKirjoittanut ade69 » 1.4.2009 21:29

Kaveri ajo poliisin tutkaa ~90km/h, pysäyttivät, vei kortin + kilvet + sakkoo... No siitä harmistuneena kaveri kysy poliisilta

Kaveri: Paljon saa sakkoo poliisin halventamisesta
Poliisi: Joku kolmekymppii
Kaveri: No laita seki sit siihe... Vitun homo!

Ja olihan ne sitten laittaneet 8)
n4su
Pyörä:
Kiiwi fact
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
26.3.2008 0:05

ViestiKirjoittanut n4su » 1.4.2009 21:30

ade69 kirjoitti:Kaveri ajo poliisin tutkaa ~90km/h, pysäyttivät, vei kortin + kilvet + sakkoo... No siitä harmistuneena kaveri kysy poliisilta

Kaveri: Paljon saa sakkoo poliisin halventamisesta
Poliisi: Joku kolmekymppii
Kaveri: No laita seki sit siihe... Vitun homo!

Ja olihan ne sitten laittaneet 8)

Ettet vaa keksiny? Netissä on näitä samantapasia juttuja ollu jo ennenki .. -.-
plymouth
Paikkakunta:
savonlinna
Liittynyt:
22.7.2008 18:54

ViestiKirjoittanut plymouth » 3.4.2009 15:28

ite ajoin polku pyörällä jossa oli ihan slicksi kumit ni poliisi sano"vaiha nakkis"
omistanderbin
Liittynyt:
15.3.2009 16:50

ViestiKirjoittanut omistanderbin » 3.4.2009 15:42

kun olin päässy kyttiä karkuun/piiloon yhteen mettään ja poliisit ei vät sinne päässeet kuului siitä pollisiauton mikrofoonista/mekafoonista mikä nyt ikinä onkaan "minne vittuun se katos sen kisasen derbin kaa" (oli vissiin jääny se nappipäälle ja kuului mitä se siel autos mörisi).
pekkako
Liittynyt:
3.4.2009 17:26

ViestiKirjoittanut pekkako » 3.4.2009 17:31

omistanderbin kirjoitti:kun olin päässy kyttiä karkuun/piiloon yhteen mettään ja poliisit ei vät sinne päässeet kuului siitä pollisiauton mikrofoonista/mekafoonista mikä nyt ikinä onkaan "minne vittuun se katos sen kisasen derbin kaa" (oli vissiin jääny se nappipäälle ja kuului mitä se siel autos mörisi).


Reps:D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista