Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

KaNaTTu
Pyörä:
Rieju RRX '07
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
7.11.2008 23:14

ViestiKirjoittanut KaNaTTu » 21.3.2010 13:51

PeVex2 kirjoitti:tämä ei nyt varsinaisesti liity tähän mut sanonpa kumminki, kesällä kaverin kans oltii ajamassa kaupungin läpi (rajotus 40km/h) kaveri sit lähti derbillä kiihyttää johonki 60km/h ja minä sit kaverista ohi niin paljo kun pösö kulki (75) ja sitte poliisit tulee musta ohi :lol: meenas pikkuse jänskättää siinä vaiheessa, sitte käännyttii seuraavasta risteyksestä pois ja poliisit jatko suoraan :)


Itellä sama juttu :D muna-asennossa sigmassa 73kmh ja kytät ajaa ohi :D
ros
<-ape->
Pyörä:
gasgas 50cc, jinkku
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
21.7.2009 20:15

ViestiKirjoittanut <-ape-> » 1.6.2010 15:14

poliisi pysäytti mut ku ajoin 69tutkaan

P:onkos sulla taskuissa työvälineitä
M: no onha mul leathermanit, mihinkäs tarkotukseen oisit tarviimassa?
P: no en minä jaksa käydä hakemassa tuolta autosta avaimia et otettais toi sun kilpes pois.
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 1.6.2010 22:00

Poliisi näkee rungos turbokit.net tarran.
- Jaa sä oot näitä Turbokit-miehiä :D
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20

ViestiKirjoittanut LaneKit » 2.6.2010 16:46

OziBo_ kirjoitti:Poliisi näkee rungos turbokit.net tarran.
- Jaa sä oot näitä Turbokit-miehiä :D

Se o kuuluisa putki, tääl lapsetkii tietää turpokitin salee kisasimmaks tehariks :D
hopperjäbä
Pyörä:
Kawasaki KDX 125cc -92
Liittynyt:
2.2.2010 21:23

ViestiKirjoittanut hopperjäbä » 3.6.2010 21:17

hopperin kanssa kävi, ei tuossa näin mitään hauskaa ole mutta livenä tilanne oli hauska ainakin kaljun poliisin ilme :D

poliisi: jumalauta tämähän kiertää kun moottorisaha!!
minä: ei tuolla sentään oksia katkota..
poliisi: muminaa ja vittu päähän
matsoo
Pyörä:
derbi drd pro malossi -08
Liittynyt:
26.9.2007 19:29

ViestiKirjoittanut matsoo » 3.6.2010 22:25

miulla on vanhasta mersusta otettu diesel teksti takahaarukassa ni poliisiku pysäytti toissapäivänä aamulla koulumatkalla ni sano et Jumankauta diiseli. tehääks niitä tämmösinäki. ja naureskeli. sit kysy putkesta että onko tehari ku on tk änkkä ni sanoin et vakioputki lämpörauta ja kaikki. puhallutti ja sano et meehä kouluu että et enempää kastu. just enne ku kahoin peilistä et maija on takana ni ajoin jtn 85 mut eivät tainneet älytä sitä ku kerkesin hiljentämää. mukavia ne on ku asiallisesti käyttäytyy niille. ja puhuu mukavia.
OSTETAAN DERBI DRD PROON PENKINJATKE!!!!!
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78
Liittynyt:
21.6.2008 20:41

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 3.6.2010 22:54

Itellä on supersportissa 16-valve merkki. Ei ole vielä poliisi siitä mitään kommentoinu. Kyllä sitä sillon vähän pitkään kattoi kun pysäytti, mutta ei kysynyt siitä mitään.
janinho
Paikkakunta:
valkeakoski
Liittynyt:
1.12.2007 12:47

ViestiKirjoittanut janinho » 4.6.2010 18:31

Kaverille sattu eräs ilta jolloin olin itse myös mukana. Pysättivät, paperit jne kyselivät. Toinen poliisi kattoo kamun skoban kankaille olevaa takarengasta ja kysyy:
Poliisi: No palaakos kumi?
Kaveri: Palaa palaa.
Poliisi: Se on hyvä se.

Sillon se nauratti kyllä :)
kainy
Pyörä:
Aprilia Sr 50 R Factory -07
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
15.7.2009 23:51

ViestiKirjoittanut kainy » 8.6.2010 4:24

Viime kesänä kävi hauskasti ku olin ite mun Apikalla ja serkku Kotkalla, ajeltiin kaupungis yössä. Noh, disco valothan siel välkky sitte. Ensin tulee poliisineiti joku nuori varmaa alottanu hommat justiinsa. Kysy serkulta et "Paljos tää kulkee?", serkku vastas "ööm, tota tää on kevari" johon poliisi "kappas, niimpä onkin!", ei sitte muutaku puhalluttanu, toivotti hyvät illat ja lähti punastuneena pois :)
ApiQ<3
Shetken
Pyörä:
Suzuki S1 Honda NSR125 -98
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
25.1.2010 21:33

ViestiKirjoittanut Shetken » 8.6.2010 9:22

kainy kirjoitti:Viime kesänä kävi hauskasti ku olin ite mun Apikalla ja serkku Kotkalla, ajeltiin kaupungis yössä. Noh, disco valothan siel välkky sitte. Ensin tulee poliisineiti joku nuori varmaa alottanu hommat justiinsa. Kysy serkulta et "Paljos tää kulkee?", serkku vastas "ööm, tota tää on kevari" johon poliisi "kappas, niimpä onkin!", ei sitte muutaku puhalluttanu, toivotti hyvät illat ja lähti punastuneena pois :)


Olisitte ny vähän kiusannu ja serkkus olis sanonu: "Helpostihan tällä yli satasta päästellään." :D
Ostakaa Näsäriin takaratas: http://www.motot.net/talli/osat/id25957/
kainy
Pyörä:
Aprilia Sr 50 R Factory -07
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
15.7.2009 23:51

ViestiKirjoittanut kainy » 8.6.2010 15:04

Shetken kirjoitti:
kainy kirjoitti:Viime kesänä kävi hauskasti ku olin ite mun Apikalla ja serkku Kotkalla, ajeltiin kaupungis yössä. Noh, disco valothan siel välkky sitte. Ensin tulee poliisineiti joku nuori varmaa alottanu hommat justiinsa. Kysy serkulta et "Paljos tää kulkee?", serkku vastas "ööm, tota tää on kevari" johon poliisi "kappas, niimpä onkin!", ei sitte muutaku puhalluttanu, toivotti hyvät illat ja lähti punastuneena pois :)


Olisitte ny vähän kiusannu ja serkkus olis sanonu: "Helpostihan tällä yli satasta päästellään." :D


Jep :/
ApiQ<3
-HaukiOnKala-
Pyörä:
(Piaggio NRG Power DD), SUZUKI PV
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
2.9.2008 23:55

ViestiKirjoittanut -HaukiOnKala- » 8.6.2010 15:51

Shetken kirjoitti:
kainy kirjoitti:Viime kesänä kävi hauskasti ku olin ite mun Apikalla ja serkku Kotkalla, ajeltiin kaupungis yössä. Noh, disco valothan siel välkky sitte. Ensin tulee poliisineiti joku nuori varmaa alottanu hommat justiinsa. Kysy serkulta et "Paljos tää kulkee?", serkku vastas "ööm, tota tää on kevari" johon poliisi "kappas, niimpä onkin!", ei sitte muutaku puhalluttanu, toivotti hyvät illat ja lähti punastuneena pois :)


Olisitte ny vähän kiusannu ja serkkus olis sanonu: "Helpostihan tällä yli satasta päästellään." :D


Mullaki olis tullu kyllä ekana mieleen.
Hupsu
Pyörä:
GasGas 200 ec
Liittynyt:
14.8.2006 9:21

ViestiKirjoittanut Hupsu » 9.6.2010 16:31

poliisi pysäytti ja sano että on mopossa kovat äänet ja lähti vähän kokeilee. sano että niillä ei oo tutkaa mukana mutta kokeilee kuinka lujaa menee että pitääkö pyytää joltain toiselta tutka. sano että menee 60 mittariin (yamaha dt 07, eikä ollu tilaa kokeilla) sanoin et se kusee 12km/h. ne löysi valo katkasimen joka ei toimi nii kysy ihmeissää mikäköhän tämä mahtaa olla!? sanoin että valo katkaisin niin :nolo: kuvaa hiukan p-sedän ilmettä. sano vaa että valot pitää korjata (ei toimi) eikä jakseta enää enempää ajella täällä sateessa eikä kiusata teitä ja lähti jatkaa matkaa. :D
4 tahti on voimaa, 2 tahti on ylivoimaa !
vanc
Liittynyt:
17.4.2010 10:17

ViestiKirjoittanut vanc » 12.6.2010 11:53

kaverin derbii koitettii (meni jtn 85-90) ni sit sil oli jtn häikkää sen mittaristos, ni se jälkee ku kyttä tuli testaamast ni se toine kyttä kysy et "no paljos näytti" ni kyttä sano "kyl se sii jossai 300-400" paikkeil oli :D
banaani-racing
Pyörä:
yamaha dt50r 02
Paikkakunta:
Inari
Liittynyt:
19.3.2010 1:11

ViestiKirjoittanut banaani-racing » 14.6.2010 8:25

vanc kirjoitti:kaverin derbii koitettii (meni jtn 85-90) ni sit sil oli jtn häikkää sen mittaristos, ni se jälkee ku kyttä tuli testaamast ni se toine kyttä kysy et "no paljos näytti" ni kyttä sano "kyl se sii jossai 300-400" paikkeil oli :D

JUMALAUTA on kisanen derbi. :lol: Millanen ilme oli sedällä?
0,5 desinen oo hoo cee 2 venttiilinen vapari, manki jättää sen

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista