tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

auttoivatko vanhemmat mopon ostossa?

2619 81%
607 19%
Ääniä yhteensä : 3226
hanskiii__
Liittynyt:
10.8.2013 14:29
Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

ViestiKirjoittanut hanskiii__ » 15.8.2013 20:40

Mopon ostin omilla rahoilla (kesätyöt+ripari rahat)...porukat makso kortin. Kypärästä maksoin puolet ja bensat ite.
Kaikki viriosat menee omasta pussista, jotain kulutus osia porukat kustantaa.
Stupidio
Pyörä:
Yamaha DT50X -08
Paikkakunta:
Suomussalmi
Liittynyt:
1.9.2013 11:28
Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

ViestiKirjoittanut Stupidio » 1.9.2013 11:53

Mopon sain yli puolivuotta sitten. Isä maksoi ja kortin saan synttärilahjaksi.
Bensat, tuning yms.. omasta pussista.
Osta yksi hyvä. Elä monta paskaa.
jari1996
Pyörä:
Tiger -84, -87 ja -87 S, -85 S, Tiger air x2 ja Xps -11, Pyrkijä, Pappis -72, S1 malossi yms.. Bmw e46, Vw jetta mk1
Paikkakunta:
Juankoski/Siilinjärvi
Liittynyt:
23.2.2013 20:50
Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

ViestiKirjoittanut jari1996 » 2.9.2013 6:38

Käyttistigeri tuli yhditettynä synttäri ja joululahjana isovanhemmilta monta vuotta sitten,
pyöreelampun ostin itse, 87 ostin itse, 85 ostin itse, ex-gileran ostin itse ja vaihdoin sen pappikseen, kinroadin ostin itse, ja kaikki muut moponromut mitä on ollu/on, kaks tiger aquaa ostin itse (toisen ostin isältä velaksi kun ei sitä viittä euroa lompakossa ollu mulla :D ), pösön osti isä vuonna 2011 uutena, kun tigeristä meni kytkinlevyt ja painelaakeri just kun sain kortin ja loppu mielenkiinto. Myös aikalailla oon bensat itse ostellut ja osatkin, ainoat osat joita en oo ostanu, ni nyt pösön takaratas ja ketjut, sekä joskus aikoinaan tigerin ketjut ja rattaat ja kytkinlevyt. Vakuutukset maksaa vanhemmat pösöstä, tigeristä ja jettasta, muita pelejä ei kilvissä olekkaan.
Ei tää mikkään ruoska oo, tää on Tunturi Tiger!
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa!
n1pax
Pyörä:
Mikä niistä?
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
13.11.2011 22:35
Re: tukivatko vanhemmat mopon ostoa?

ViestiKirjoittanut n1pax » 11.9.2013 12:32

Itse tullu maksettua kaikki mopot (parisenkymmentä ollu yhteensä, nyt 3 tai 4 :roll: ), myös autot (ollu 5, nyt kans 3-4 :lol: ) rahat on tienattu kesätöistä, korjaamalla mopoja/muuta kavereille, ostamalla jonku läjän, laittamalla kuntoo ja myy pois..
am-t korttikin tuli maksettua ite, vaikka sain puhumalla 500e hinnasta pois :lol: Uskokaa tai älkää. _Kaikki_ osatkin mitä on hommattu/hommataan omilla rahoilla, nyt meni taas pari hunttia pakollisiin, vähän pitäs viel laittaa.. Tiukkaa tekee, siksi ajopeliä ei kovin nätiks voi laittaa :/ Nyt alla tosin MH RYZ PRO -12, ei tohonkaa tulis ikinä riittää rahat, mut teinpä itselleni hyvän vaihdon ;D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista