Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

Liittynyt:
21.8.2018 13:26
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut jollu003 » 21.8.2018 13:43

Rupeekoha yläkerta olla nii loppuunajettu vai kusettaako gps vaan, kun kävin tos derbillä huippuja ottaas?
Gps näytti 95, ennen vauhdit ollu tänhetkisillä väleillä 110-120 paikkeilla.
Tekniikalla ajettu about 6 tkm

Mopona siis Derbi Senda 06
Tekniikka:

80airsal sport

Doppler endurance kampiakseli

Stage6 c3 petilaakerit

Polini kytkinlevyt ja malossin jäykemmät jouset

Lohkot avarrettu

Stage6 24mm pwk

Malossin hiilikuituläpät

Barikit imukaula

Voca 80racing putki

Ducatin sähköt mutta kevennetty vauhtipyörä
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 21.8.2018 20:25

Kyllähän tolla matkalla jo ainaki yksrenkainen mäntä alkaa olee yleensä aika loppu jo.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Liittynyt:
15.1.2017 17:27
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut veke02 » 21.8.2018 20:53

apuja airsalis löytys tollasii "halkeamii" kolme ne kaks muuta ei tunnu kynnellä mutta tuo kolmas sitten tuntuu.
Valmistevika?
Ei siis ole ajettu vielä tonniakaan ja uutena ostin ja on täysin viilaamaton
20180821_202245 muokattu.jpg

Näyttää pahemmalta kuvassa mutta siis tuntee selvästi
Derbi drd pro 80cc "sport" #gromijää
Liittynyt:
21.5.2017 11:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Eeero » 21.8.2018 21:05

Miltäs mäntä näyttää noiden kohalta?
menee täyziii
Liittynyt:
15.1.2017 17:27
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut veke02 » 21.8.2018 21:21

männässä on suurimman kohdalla pieni naarmu mutta ei mitään isompaa
juuri ja juuri tuntuu
edit: laitoin airsalil viestiä saa nähä mitä sanoo
Derbi drd pro 80cc "sport" #gromijää
Liittynyt:
15.1.2017 17:27
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut veke02 » 22.8.2018 17:11

Kysytään vielä että on mitään tapaa hoonata nicasil sylinteriä?
Naarmu siis tuntuu juuri ja juuri eli valurautasylinterin olisin hoonannut ja laittanut jo takaisin
Derbi drd pro 80cc "sport" #gromijää
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 23.8.2018 0:05

Vähän öljyä, kolmikivi sisään ja pyörittelee. Se pinnote on niin kovaa, ettei se hoonauksesta hajoo. Ei se kestäis sit muutenkaa. Männänvaihdon yhteydessäki jopa suositeltavaa vähän hoonata, lähtee lasittumat.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Liittynyt:
9.10.2018 14:48
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Japetzux » 9.10.2018 14:56

Mitä eroa on 70cc sport airsalilla ja 80cc sport airsalilla?
Molemmat melkein saman hintaiset ja tarviiko noiden kanssa vahvistaa mitään? Mopona on Yamaha dt
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 10.10.2018 9:09

Koko ja teho. Kyllä paikkojen pitäs kestää 80ccki, jos kaikki vaan on kunnossa, eikä miljoonia ajettu.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Liittynyt:
15.1.2017 17:27
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut veke02 » 18.10.2018 23:17

Eikös airsalin 80cc mene ihan bolttiksena derbiin?
Näin olen ainakin ymmärtänyt mutta varmistan vielä.
Pitäisikö lohkoja avartaa?
Kampura siis jo vahvistettu
Derbi drd pro 80cc "sport" #gromijää
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 19.10.2018 8:04

Pitäs mennä. Ainahan lohkojen avarrus ja kohdistus on suositeltavaa, muttei pakollista.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Liittynyt:
13.5.2018 2:32
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Lomdk » 21.10.2018 2:15

Eli ois tarkotuksena talven aikana saada lisäpotkua derbiin.
Tällähetkellä tekniikkana 50cc airsal, hebo new performer alakauttane tehari ja vakio 14mm kaasari. Huuhtelunlähtöjä kans pikkasen avarsin konerempan yhteydessä.

Pääasiassa mietin että onko mitää järkeä lähtee viilaan tota 50cc airsalia ja samalla laskee kantta ja saada kaikki porrastus pois lohkojen sylinterin välistä. Jos tohon ryhtyy nii kannattaisko suoraan hommata joku 70cc airsali tai vastaava?
Jos joku on tota airsalin viiskymppistä viilaillu ni onko tullu hyvin lisäpotkuu?
Liittynyt:
22.6.2018 23:51
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut HypNik » 21.10.2018 19:11

Tota mulla on nyt tossa CPI SM:ssä kiinni 70cc airsal, enoxi,13-57 välit ja 16mm vakiokaasari (95 suutin). Kaikki sanoo et 21mm kaasari on perjaattes pakollinen mut semmone on selvä merkki poliisille et on paljon virityksii ja sinänsä aika riski. Oon silti kuullu et jossain toimii ihan 16mm kaasarilla mut itestä tuntuu et se on hirvee laiska eikä jaksa kunnol nostaa kierroksii ajossa, johtuuko siitä et kaasari liian pieni vai mikä? Ja jos vois vielä tietämättömälle et mitä siitä hyötyy muuten et on isompi kaasari?
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 21.10.2018 23:34

Ei se kone tiiä minkä kokosesta reiästä se imee bensaa ja ilmaa, ainoo millä periaatteessa on väliä, on ilman ja bensan seossuhde. Kyllähän se toimis vaikka 9mm kaasarilla, eri asia saako kaiken tehon sillä irti.

16mm nyt ei oo niin pieni, että se koko vehkeestä tekis täysin laiskaa. Kuulostais enemmänki että seokset ei oo kohallaan, putkessa tukkosuutta tai välit turhan raskaat.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Liittynyt:
7.11.2018 11:32
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut iunno » 7.11.2018 18:08

Oisko kellään tietoa minkä kokone pakoaukko Airsalin 50cc pytyissä on? :lol:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista