Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

thaitus
Liittynyt:
25.6.2012 1:39
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut thaitus » 21.11.2013 18:55

ei mitään hajua.. ehjä se pinnapultti oli vielä kun asensin ton sylinterin.. :D ja saihan väkeväki parmakitiltä uuden pytyn koska oli liian iso suutin ja tos ei oo ollu kyse kyllä omasta virheestä... :roll: ne vastas mulle että lähetä pari kuvaa ja tarvittaes koko sylinteri ja mäntä nii kattotaan asiaa mutta yritti toki väittää että asennusvirhe.. :D
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 21.11.2013 23:10

Eipä noilla viritysosilla ainakaan Suomesta ostettaessa oikein ole takuuta.
Toki nyt jotain korvauksia esim. valmistusvirheestä voi (pitäisi) saada.
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Palezu » 22.11.2013 13:08

Ei nuo g-sokat kuulemma oikein tahdo kestää kovakierroksisessa koneessa, varsinkin jos laittaa sen väkäsen silleen poikittain männän liikesuuntaan nähden. Kovilla kierroksilla siihen pieneen sokan väkäseenkin tulee semmoiset hitausvoimat että vissiin nytkyttää itsensä poikki. Itse aina katkaisen sen väkäsen pois niin välttyy tuolta murheelta.

Anna niille ystävällinen vinkki että toimittavat sylinterisarjat c-sokilla varustettuna g-sokkien sijasta niin saattavat kestää paremmin ja asiakkaat ovat tyytyväisempiä niin ehkä korvaavat :D
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
thaitus
Liittynyt:
25.6.2012 1:39
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut thaitus » 22.11.2013 17:57

sehän siinä onki, ku niitten kuvas siin näkyy c/u-sokat ja mukana tuli sellaset g sokat joissa kaks väkästä periaattees.. väittää vaan kovaa että emme voi tietää millaisina paketit tulevat tehtaalta, kuvat ovat suuntaa antavia.. haistais ny "¤&"#n .. hieman ottaa nuppiin 185euron hävikki eikä paljoa ollu iloa:)
E: tietääkö joku paljonko maksaa nicasil pytyn poraus, ja pinnotus? jos ton myis jollekki halvalla..
ropiska
Pyörä:
Yamaha Aerox -11
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
29.8.2013 9:10
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut ropiska » 22.11.2013 18:19

Uudet nicasilit maksaa vähintään 200€. Suomessa kai on vain yksi putinki josta semmosen operaation voi teettää.
“God’s original plan for us was to hang out in a garden with some naked vegetarians.” – Unknown
yammu_michael
Liittynyt:
6.6.2013 20:57
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut yammu_michael » 24.11.2013 0:40

http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=7211 eroaako paljon vakiosylinteristä tehoissa,kestävyydessä ja viimeistelyssä?
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 24.11.2013 3:45

thaitus kirjoitti:E: tietääkö joku paljonko maksaa nicasil pytyn poraus, ja pinnotus? jos ton myis jollekki halvalla..


Suomessa ehkä vain yksi tai kaksi paikkaa mitkä pinnoittavat pyttyjä.
Ulkomailla onnistuu, hintaa ehkä 200 - 400€, uusi pytty tulee halvemmaksi.
KarsTa
Liittynyt:
7.3.2010 21:58
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut KarsTa » 27.11.2013 23:02

70c Pro Racen pinnoitus 250e, mäntä 60e, tiivisteet 13e postit 26e yht. 349e. Uus pyttysarja suomeen 310e kaikkine kuluineen saksasta. Kukin voi laskea kannattaako näitä mopon pyttyjä pinnoittaa.
Myynnissä M10x40 12.9 kuusikolopultteja 2kpl. ->yv:llä yhteyttä :)
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 4.12.2013 0:11

mites toi stage6 70cc pytty kiekuu enoxin(gianelli /arrowi ehkä tulossa) ja 20mm kaasarin kanssa kun tietopankki lupaa 16-20hp,verraten airsaliin tai athenaan?viisaimmat ja kokeneimmat kertokoot:D
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 4.12.2013 10:50

Tehokkaampi kuin Airsal, mutta täysin sama pytty kuin Athena.
Athena valmistaa ainakin Derbin S6 pytyt, joten eroja ei ole kuin merkki.
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 4.12.2013 12:33

Juu niin katoinki, eli athenan männät käy toho varmaan, mutta jos kerta 16-20 heppaa 70cceestä lähtee niin riittääkö ton enoxin kierrosalue tolle ollenkaan kun mid-race pytty kyseessä?
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 5.12.2013 1:18

E-Nox on aika yleisputki, toimii kohtalaisesti melkein millä vain pytyllä.
Ylätehoissa jää Arrowille/Gianellille. Joku 70cc varten suunniteltu putki voisi olla hyvä hankinta jos muutenkin olet tuota noxia pois vaihtamassa.
tuuninkiX
Pyörä:
Yamaha Aerox -04, Peugeot XPS -04
Liittynyt:
6.10.2013 15:55
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut tuuninkiX » 5.12.2013 17:19

Mikä on tehoikkain 70cc sylinteri, millä voi ajaa ilman kampiakselin uusimista ja kisasähköjen ostoa? Italkitin 74cc on ollu mielessä, mut onko se paljon tehokkaampi kuin Airsalit?
thaitus
Liittynyt:
25.6.2012 1:39
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut thaitus » 7.12.2013 19:26

Airsalin 80:stä saa sen 14-20 heposta eikä tarvi vahvistaa ku kytkintä , mutta joo muista tosiaan sitte ne c-sokat.. :DD
vizu
Pyörä:
Suzuki PV & Tunturi Hopper
Paikkakunta:
Helsinki/Tapanila
Liittynyt:
2.8.2011 17:55
Re: Virityssylinterit (Rabasa & AM6)

ViestiKirjoittanut vizu » 7.12.2013 20:23

Kyllä ne G-sokat kestää kans. Sen väkänen pitää osottaa alaspäin nii se ei pääse sieltä irtoomaan. tai toinen, et sen väkäsen katkasee, ku sen sokan on laittanu kii.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista