Suutinkeskustelu

Eeero
Liittynyt:
21.5.2017 11:13
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Eeero » 21.7.2017 0:41

Mopon malli ja mahdollisesti vm voisi auttaa.
Varmaan vaparinkaa sinne 115 paikkeille
menee täyziii
Jaakkol9
Pyörä:
Derbi DRD Xtreme -14
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.5.2016 10:33
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Jaakkol9 » 22.7.2017 0:37

täyzii kirjoitti:Antakaa jotaki suuntaa mistä alotan suuttimien kokeilun enoxilla 14mm lortolla ja vapari putsarilla. Joskus itellä tais olla vakioilmanputsarin 17.5mm lorton ja metran kanssa 90, joten joku 100 saattas olla varmaan ok. :D


Itel täl hetkel noxin ja pipercrossin kanssa 120 suutin (118 vois olla ehkä vähä parempi.) Reikälevy on myös otettu pois. Kaasari on 17,5mm dellorto PHVA.
DracAmatööri
Liittynyt:
14.8.2017 18:18
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut DracAmatööri » 14.8.2017 18:26

Minkäköhän kokoista suutinta kannattaa alkaa kokeilemaan jos haluaisi ottaa reikälevyn ilmanputsarista pois? Mopo tosiaan Drac sm rs 2015 ja alkukäyrää hieman porattu en tiedä varmasti kuinka paljon ja suutin on kokoa 88.

Jos täällä yhtään drac kuskeja ni laittakaa toki minkälaisia virejä ja suuttimia teillä on?! 8)
Leovincebomber
Liittynyt:
25.8.2017 16:52
X-fight derbin säätäminen

ViestiKirjoittanut Leovincebomber » 25.8.2017 17:01

Moro mulla on siis derbi, jossa leovince x-fight ja ei tuppaa täyskaasulla vetämään yhtä hyvin kuin 3/4 kaasulla. Kokeiltu 110, 105 ja 100 suuttimilla joilla röpötti koko kierrosalueella. Nyt 98 kiinni ja ei toimi täyskaasulla. Neulaa säädetty laihemmalle ja rikkaammalle ilman vaikutusta täyskaasun toimintaan. Eli pitäiskö ostaa "laihempi" neula ja laittaa isompaa pääsuutinta vai voiko kaasari olla rikki/kulunut tai putki kaasari yhdistelmä huonosti yhteen pelaava? Hyvän tehopiikin ottaa kuitenkin ja pysyy TK derbin rinnalla kiihdytyksessä hyvän aikaa.

Kaasarina 17.5mm dellorto, x-fight ja muuten täysin vakio 2011 drd.
Hulikusti
Liittynyt:
7.9.2016 15:31
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Hulikusti » 4.9.2017 19:19

Onko teillä tietoa miksi mopo röpöttää 1-2 vaihteella todella ikävästi? Mopossa ennen oli enox tehari ja suuttimena toimi 110. Vaihdoin vakioputkeen ilman kureja ja ajattelin että testataan nyt 97 suutinta. Mopo röpötti silloin melkein joka vaihteella ja heitin sisään sitten sen 110 suuttimen. Silloin se mopo röpötti ihan samalla tavalla kaikkien vaihteiden läpi. Löysin sitten 100 suuttimen ja laitoin kiinni. Nyt se röpöttää enää 1 ja 2 vaihteella? :s
Jaakkol9
Pyörä:
Derbi DRD Xtreme -14
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.5.2016 10:33
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Jaakkol9 » 5.9.2017 12:52

Koita säätää neulaa
Jammumiäs
Liittynyt:
10.9.2017 23:48
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Jammumiäs » 10.9.2017 23:54

Minkäs kokosesta suuttimesta lähtis kattoo ku detsin tekniikkana on

70cc airsal
21mm phbg dellorto
Gianellin tehoputki
manki_tommi
Pyörä:
Honda ja baotian monkey
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
3.1.2014 17:47
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut manki_tommi » 17.9.2017 0:00

Mikä vois olla derbii oikee suutin jos ottaa reikälevyn pois ja kannattasko sit laittaa
tollane vakioputsarin tilalle.
https ://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/32613
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 17.9.2017 23:10

Jos muutat ilmansaantia esimerkiksi vapaammin hengittävällä elementillä, joudut hakemaan myös suuttimen koon uudelleen. Kurittomalla mopolla elementin vaihdosta saatava hyöty on myös suhteellisen vähäinen. Derbin suuntaa-antavia suuttimien kokoja on listattu mallikohtaiseen ketjuun.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Betaboyy
Liittynyt:
2.12.2016 9:54
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Betaboyy » 19.9.2017 22:42

mihi päi kannattas suutinta alkaa kattelee
70cc athena sport
YSN 21mm pwk
hiilariläpät
vaahtomuoviputsari
enox
MR POMMITTAJA
Liittynyt:
24.9.2017 18:24
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut MR POMMITTAJA » 24.9.2017 18:30

Itellä yamaha dt125r josta tehty tt eli kaikki kurit ja turhat pois ja sammuu kun ajaa yli 80 se on 1991 ja tarttis neuvoo kiitos :D
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 25.9.2017 18:47

Vaatimattomuus kaunistaa, mutta kyllä piikkidetsiä voi jo kevytmoottoripyöränä pitää. Kannattaa alkuun lukea Motowikin artikkeli kaasarin säätämisestä ja etsiytyä sel jälkeen piikkipuolelle. http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minen
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
Riejunvirittäjä15
Liittynyt:
2.9.2017 12:14
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Riejunvirittäjä15 » 1.10.2017 19:32

Pistin vakioilmanputsarin tilalle pipercrossin ja sen jälkeen on toiminu huonosti. Vakio ilmanputsarilla, enoxilla, vakiokaasarilla (16milinen ja siinä 102 suutin) kulki 77kmh, mutta ny ku on paippercrossi nii rupee vitosella täyskaasulla booaamaan ja yskii ja kulkee max 60kmh. Vaihdoin isompaan suuttimeen (110) eikä tullut mitään eroa. Ja siis 1-3 vaihteella kiihtyy ja kulkee normaalisti mutta sitten alkaa booailemaan isommilla vaihteilla. mopo on siis rieju mrt. Mikä mahtaisi olla ongelma? Vielä isompi suutin? Neulan säätö? kiitos jo valmiiksi :)
Boxas
Pyörä:
Derbi Senda R Xtreme -04
Liittynyt:
25.9.2017 10:13
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Boxas » 2.10.2017 16:37

Onko paljonkin haittaa jos on liian pieni suutin?
Leipo
Malagutisti
Pyörä:
IR'S Malaguti XSM, Japanin Jawa KX250, Derbi DRD Racing -05 "rotokmossi" ja Baijerilainen wiritys
Paikkakunta:
Kurikka
Liittynyt:
11.10.2007 16:23
Re: Suutinkeskustelu

ViestiKirjoittanut Malagutisti » 2.10.2017 18:21

Signaturessasi lukee lopputulos.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista