Sivu 4, 77:sta

ViestiLähetetty: 29.9.2010 18:19
Kirjoittanut Skiiware
pelkone kirjoitti:Eli millä sais kytkinkruunun mutterin auki , ei ole käytössä pulttipyssyä.

Pulttipyssyllä.
Jos et oikeasti saa MISTÄÄN sellaista (ei edes ti hallia lähellä?)
Niin homma kuulemma hoituu "taidolla"
lämmittäminen aina auttaa.

ViestiLähetetty: 1.10.2010 18:17
Kirjoittanut Skiiware
Tuplaposti noston vuoksi

Eli nyt kun laitoin tuon kytkinkopan paikalleen, kaikki on hienosti paitsi että käynnistyspoljin ei liiku :/ sylkkää ei ole kiinni yms.
Eli liikkuu sen verran minkä odottais sen liikkuvan kunnes se nousee sinne kierteille, eli alkaa liikuttamaan jutskia siellä :P
Aattelin vaa kysästä että mikä vois olla, ruoan jlkee takas purkamaa :(
E: käynnistyspoljin toimii, vaihdepoljin taas ei..
ihmettelen vaan että miten se tuntui toimivan tuossa ku oli vielä koppa auki..
E2: Oli näköjään vaan outo asento painaa poljinta riittävästi, eli kun paino kunnolla se vaihto... :D
Huomenna sylkkä kii, nesteet sissää ja baanlle 8)

ViestiLähetetty: 18.10.2010 18:02
Kirjoittanut HPT
Hyviä vinkkejä ensiörattaan irrottamiseen?

Mutteri on jo irti, mutta ratas ei lähtenyt ulosvetäjällä(1500w 500asteen kuumailmapuhaltimen avustuksellakaan) mihinkään suuntaan... Enemmän lämpöä(kaasupullo löytyy) vai onko jotain kikka kolmosia?

Kytkin on purettu pois tieltä, kokeilen kohta tuota em. yritystä kylmäsprein kanssa.

ViestiLähetetty: 23.10.2010 20:40
Kirjoittanut Qweme
Sorkkarauta on hyvä tossa hommassa.

käynnistyspoljin

ViestiLähetetty: 24.10.2010 20:13
Kirjoittanut pv_best
Joo eli tarttis apuja pikasee että miten asennetaan käynnistyspolin oikein ku ei taho millään mennä?

ViestiLähetetty: 24.10.2010 21:53
Kirjoittanut RaCeR!
pv_best kirjoitti:Joo eli tarttis apuja pikasee että miten asennetaan käynnistyspolin oikein ku ei taho millään mennä?


Vaikia selittää mutta yritetään... ensin tökkäät sen akselin sinne reikään ja kato että se alempi jousi menee sinne koloon ja se "stoppari" tmsp. tulee sen jousen vasemmalle puolelle.

Sitte vaan jännität käsin sen päällimmäisen jousen sinne lohkossa kello 2:ssa olevaan koloon.

Sitte kytkinkoppa kiinni muutamalla pultilla ja kokeile palauttaako polin.

ViestiLähetetty: 26.10.2010 18:37
Kirjoittanut Henkka]]
apuja kaivattas konerempassa, lähteekö kampiakselin laakerit helposti irti? tarviiko öljypumppuun ja vesipumppuun koskee jos aukasee koneen ja miten päin että laatikko pysyy kasassa? kone siis pöydällä nyt mutta ei vielä avattu mutta pitäis availla ja vaihtaa uutta osaa. ja muutenkin neuvoja ja kuvia tai linkkejä (ei räjäytyskuvia koska niitä kyllä löytyy) kiitos :)

ViestiLähetetty: 26.10.2010 19:35
Kirjoittanut Skiiware
Henkka]] kirjoitti:apuja kaivattas konerempassa, lähteekö kampiakselin laakerit helposti irti? tarviiko öljypumppuun ja vesipumppuun koskee jos aukasee koneen ja miten päin että laatikko pysyy kasassa? kone siis pöydällä nyt mutta ei vielä avattu mutta pitäis availla ja vaihtaa uutta osaa. ja muutenkin neuvoja ja kuvia tai linkkejä (ei räjäytyskuvia koska niitä kyllä löytyy) kiitos :)

a. Ne joutuu max 14krpm kestää siellä melko pitkään eli eipä lähe iisillä-
b.eipä taida
c.laatikko kait pysyypi kasassa kummallakin puolella, eikä yleensä ole haitaksi vähän katella miten sekin tiomii ;)

ViestiLähetetty: 2.11.2010 16:27
Kirjoittanut comanche888
Onko iskun pituus 40mm?

ViestiLähetetty: 2.11.2010 21:24
Kirjoittanut Skiiware
comanche888 kirjoitti:Onko iskun pituus 40mm?

tietopankki.

ViestiLähetetty: 5.11.2010 20:44
Kirjoittanut Henkka]]
sellasta että, miks menee jäähdytin nesteet pyttyyn, kannentiiviste väärinpäi? ja sit et miks ei anna MINKÄÄNLAISTA kipinää enää ku laitettii uus staattori, vanhalla anto ees pienen.

ViestiLähetetty: 5.11.2010 21:00
Kirjoittanut Skiiware
Henkka]] kirjoitti:sellasta että, miks menee jäähdytin nesteet pyttyyn, kannentiiviste väärinpäi? ja sit et miks ei anna MINKÄÄNLAISTA kipinää enää ku laitettii uus staattori, vanhalla anto ees pienen.

No, kansi voi olla kiero yms jos et oo tiukannu ristiin..
Ja kato kytkennät?

ViestiLähetetty: 5.11.2010 21:14
Kirjoittanut -Jursi
mikähä o derbi senda raceris ku toimii kaikki vaihteet normisti mut ku kutosel vetää hana pohjas ni siin kuude kympi jälkee noin (tehari ja 11&62 välit ja vakio kaasari 96 suuttimel) ni sitte se alkaa vähä niinku hyytyy et ihanku päästäs kaasua vaik ei päästä?

ViestiLähetetty: 5.11.2010 21:19
Kirjoittanut sempron
Skiiware kirjoitti:
comanche888 kirjoitti:Onko iskun pituus 40mm?

tietopankki.


Linkkiä? Itse en ainakaan löytänyt...

E. ovelas paikassa oli etten huomannut edes katsoa siitä taulukosta :D

ViestiLähetetty: 5.11.2010 22:27
Kirjoittanut oooozz|
Tosa linkkiä http://www.motot.net/wiki/Derbi_Senda_Sm_DRD_Racing löytyy taulukkotietona.
Ja vakio isku on 40mm jollei jaksa tuolta käydä vilkasemassa.