Rabasa

Liittynyt:
2.7.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Skiiware » 29.9.2010 18:19

pelkone kirjoitti:Eli millä sais kytkinkruunun mutterin auki , ei ole käytössä pulttipyssyä.

Pulttipyssyllä.
Jos et oikeasti saa MISTÄÄN sellaista (ei edes ti hallia lähellä?)
Niin homma kuulemma hoituu "taidolla"
lämmittäminen aina auttaa.
Liittynyt:
2.7.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Skiiware » 1.10.2010 18:17

Tuplaposti noston vuoksi

Eli nyt kun laitoin tuon kytkinkopan paikalleen, kaikki on hienosti paitsi että käynnistyspoljin ei liiku :/ sylkkää ei ole kiinni yms.
Eli liikkuu sen verran minkä odottais sen liikkuvan kunnes se nousee sinne kierteille, eli alkaa liikuttamaan jutskia siellä :P
Aattelin vaa kysästä että mikä vois olla, ruoan jlkee takas purkamaa :(
E: käynnistyspoljin toimii, vaihdepoljin taas ei..
ihmettelen vaan että miten se tuntui toimivan tuossa ku oli vielä koppa auki..
E2: Oli näköjään vaan outo asento painaa poljinta riittävästi, eli kun paino kunnolla se vaihto... :D
Huomenna sylkkä kii, nesteet sissää ja baanlle 8)
Pyörä:
Derbi '06 ja Räsä '08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
9.6.2008 14:55

ViestiKirjoittanut HPT » 18.10.2010 18:02

Hyviä vinkkejä ensiörattaan irrottamiseen?

Mutteri on jo irti, mutta ratas ei lähtenyt ulosvetäjällä(1500w 500asteen kuumailmapuhaltimen avustuksellakaan) mihinkään suuntaan... Enemmän lämpöä(kaasupullo löytyy) vai onko jotain kikka kolmosia?

Kytkin on purettu pois tieltä, kokeilen kohta tuota em. yritystä kylmäsprein kanssa.
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
17.11.2008 20:47

ViestiKirjoittanut Qweme » 23.10.2010 20:40

Sorkkarauta on hyvä tossa hommassa.
Liittynyt:
4.11.2006 18:09
käynnistyspoljin

ViestiKirjoittanut pv_best » 24.10.2010 20:13

Joo eli tarttis apuja pikasee että miten asennetaan käynnistyspolin oikein ku ei taho millään mennä?
Pyörä:
Gilera RCR & Pappa-Tunturi
Paikkakunta:
Kalajoki
Liittynyt:
22.11.2007 18:33

ViestiKirjoittanut RaCeR! » 24.10.2010 21:53

pv_best kirjoitti:Joo eli tarttis apuja pikasee että miten asennetaan käynnistyspolin oikein ku ei taho millään mennä?


Vaikia selittää mutta yritetään... ensin tökkäät sen akselin sinne reikään ja kato että se alempi jousi menee sinne koloon ja se "stoppari" tmsp. tulee sen jousen vasemmalle puolelle.

Sitte vaan jännität käsin sen päällimmäisen jousen sinne lohkossa kello 2:ssa olevaan koloon.

Sitte kytkinkoppa kiinni muutamalla pultilla ja kokeile palauttaako polin.
Pyörä:
Derbi
Paikkakunta:
SastamalaCity
Liittynyt:
27.8.2009 18:59

ViestiKirjoittanut Henkka]] » 26.10.2010 18:37

apuja kaivattas konerempassa, lähteekö kampiakselin laakerit helposti irti? tarviiko öljypumppuun ja vesipumppuun koskee jos aukasee koneen ja miten päin että laatikko pysyy kasassa? kone siis pöydällä nyt mutta ei vielä avattu mutta pitäis availla ja vaihtaa uutta osaa. ja muutenkin neuvoja ja kuvia tai linkkejä (ei räjäytyskuvia koska niitä kyllä löytyy) kiitos :)
Liittynyt:
2.7.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Skiiware » 26.10.2010 19:35

Henkka]] kirjoitti:apuja kaivattas konerempassa, lähteekö kampiakselin laakerit helposti irti? tarviiko öljypumppuun ja vesipumppuun koskee jos aukasee koneen ja miten päin että laatikko pysyy kasassa? kone siis pöydällä nyt mutta ei vielä avattu mutta pitäis availla ja vaihtaa uutta osaa. ja muutenkin neuvoja ja kuvia tai linkkejä (ei räjäytyskuvia koska niitä kyllä löytyy) kiitos :)

a. Ne joutuu max 14krpm kestää siellä melko pitkään eli eipä lähe iisillä-
b.eipä taida
c.laatikko kait pysyypi kasassa kummallakin puolella, eikä yleensä ole haitaksi vähän katella miten sekin tiomii ;)
Pyörä:
KTM 450 EXC
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
19.5.2009 1:02

ViestiKirjoittanut comanche888 » 2.11.2010 16:27

Onko iskun pituus 40mm?
Liittynyt:
2.7.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Skiiware » 2.11.2010 21:24

comanche888 kirjoitti:Onko iskun pituus 40mm?

tietopankki.
Pyörä:
Derbi
Paikkakunta:
SastamalaCity
Liittynyt:
27.8.2009 18:59

ViestiKirjoittanut Henkka]] » 5.11.2010 20:44

sellasta että, miks menee jäähdytin nesteet pyttyyn, kannentiiviste väärinpäi? ja sit et miks ei anna MINKÄÄNLAISTA kipinää enää ku laitettii uus staattori, vanhalla anto ees pienen.
Liittynyt:
2.7.2010 15:29

ViestiKirjoittanut Skiiware » 5.11.2010 21:00

Henkka]] kirjoitti:sellasta että, miks menee jäähdytin nesteet pyttyyn, kannentiiviste väärinpäi? ja sit et miks ei anna MINKÄÄNLAISTA kipinää enää ku laitettii uus staattori, vanhalla anto ees pienen.

No, kansi voi olla kiero yms jos et oo tiukannu ristiin..
Ja kato kytkennät?
Pyörä:
Derbi xreissi
Paikkakunta:
YlöjärviCity
Liittynyt:
1.10.2006 17:53

ViestiKirjoittanut -Jursi » 5.11.2010 21:14

mikähä o derbi senda raceris ku toimii kaikki vaihteet normisti mut ku kutosel vetää hana pohjas ni siin kuude kympi jälkee noin (tehari ja 11&62 välit ja vakio kaasari 96 suuttimel) ni sitte se alkaa vähä niinku hyytyy et ihanku päästäs kaasua vaik ei päästä?
Pyörä:
Keeway x-ray
Liittynyt:
29.6.2009 14:46

ViestiKirjoittanut sempron » 5.11.2010 21:19

Skiiware kirjoitti:
comanche888 kirjoitti:Onko iskun pituus 40mm?

tietopankki.


Linkkiä? Itse en ainakaan löytänyt...

E. ovelas paikassa oli etten huomannut edes katsoa siitä taulukosta :D
Viimeksi muokannut sempron päivämäärä 5.11.2010 23:19, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyörä:
DRD Racing SM
Paikkakunta:
Tapiola
Liittynyt:
9.3.2008 18:40

ViestiKirjoittanut oooozz| » 5.11.2010 22:27

Tosa linkkiä http://www.motot.net/wiki/Derbi_Senda_Sm_DRD_Racing löytyy taulukkotietona.
Ja vakio isku on 40mm jollei jaksa tuolta käydä vilkasemassa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista