Joo tosiaan wärrä oli koneremontoitavana ammattilaisella, vaihdettiin mäntä ja kytkinlevyt ja venttiilit säädettiin. Kun sain sen niin pyörä pelasi moitteettomasti ja lähinkin sisäänajamaan konetta ja en ajanut kuin max.85kmh noh sitten ku olin ajanut noin 60-70km sisään niin testasin ajaa vähän kovempaa ja kun mittarissa joku 96kmh niin pyörä rupes hyytymään siis ihan kunnolla (kaasu melkein pohjassa). Sammutin pyörän normaalisti ja sit ihmettelin ett mistäs äskönen johtui, pyörä lähti hyvin käyntiin eikä pitänyt mitään sivuääntä joten luulin että tais olla vaan liian iso vaihde nii ei jaksanu mennä. Jatkoin ajamista normisti mutta en kuitenkaan ajanut kovasti taas se max. 80kmh ja ei mitään ongelmaa ja myös liikennevaloista kokeilin kiihdyttää kunnolla nii ei mitää ihan normaali.
Muutaman kerran on hyytyny ku oon yrittäny ajaa kovempaa ja hyytyminen loppu siihen kun päästin kaasusta ja vaihdoin pienemmälle vaihteelle. Sitten aloin kuuntelemaan konetta kun alkoi hyytymään ja sieltähän kuului vähän outoa ääntä ja sitten se kilahti eli veti takarenkaan lukkoon ja tässä sitä nyt ollaan. 211km kerkesin ajaa konerempan jälkeen. Alhaisilla nopeuksilla ei MITÄÄN ongelmaa ollut mutta sitten kun esim. 95kmh vauhdeista alko kiihdyttämään kunnolla niin alko hyytymään.

Oon kokeillut startata pyörää ja kyll kone pyörii mutt ei lähe käyntiin.
Nesteitä on ollut aina tarpeeksi koneessa joten siitä ei ainakaan johdu
Ollaan viemässä alkuviikosta takasin korjaamolle

Mikähän on vikana?