Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Yamaha DTR Tekniikka uuteen uskoon.

Liittynyt:
17.3.2019 23:17
Yamaha DTR Tekniikka uuteen uskoon.

ViestiKirjoittanut MiroSkyttä » 27.3.2019 21:18

Eli kun en sääntöjä huolella lukenut niin alkuperäinen projektin topic oli moottoripyöräpuolella, mutta käydään homma uudestaan läpi. Eli DT:stä olisi tarkotus ottaa penkkilaput ja tottakai hyvällä menestykesllä :D Tällähetkellä koroa tulee 1.5mm ja squish laksetaan about milliin, sr 40% mutta palotilan dome cc:tä ei ole tarkotus nostaa ihan pilviin. Sylinterissä tuolla 1.5mm korotuksella ja pa uudella muotoilulla saadaan 209º ja huuhtelut 135º/132º ja blowdown 38º. En tarkkaan muista asteita mutta myöhemmin tarkastan ne uudelleen. Auxi portit on tehty ja asteita niille 195º. pa 70% leveä ja auxit mukaanlaskettuna 95% pintaan.
Kuva
Kuva
Liittynyt:
17.3.2019 23:17
Re: Yamaha DTR Tekniikka uuteen uskoon.

ViestiKirjoittanut MiroSkyttä » 27.3.2019 21:25

Stefat ja laakerit vaihdettu, namuran mäntä 56.98mm koossa ja tiivistesarja sekä uusi vesipumppu hiluineen vaihdettu. Tulevaisuudessa jotain läppienvertailua, kaasarivertailua, imukaulan tekemistä ja putkien modailua. Zeeltronic pitäisi ostaa huhtikuussa. ;)
Liittynyt:
17.3.2019 23:17
Re: Yamaha DTR Tekniikka uuteen uskoon.

ViestiKirjoittanut MiroSkyttä » 29.3.2019 14:15

Nyt alkaa detsin kone olla käynnistämistä vaille valmis, vauhtipyörä pitäisi hakea kaverilta ja putkeen hitsata pa laippa ;)
Kuva
Kansityöltä tulossa 3mb sylinteri, 170 athena vain ulkonäön vuoksi paikallaan :lol:
Liittynyt:
17.3.2019 23:17
Re: Yamaha DTR Tekniikka uuteen uskoon.

ViestiKirjoittanut MiroSkyttä » 30.3.2019 0:05

Nyt on saapunut sylinteri koneistamolta, pa laippaa pitäisi vielä hioa sopimaan appareille ja käydä hakemassa NGK R625K-105 sytytystulppa ja hitsailtava putkea. Öljyinä aluksi 10w40 kytkinlisäaineeton mobil ja sitten öljyt pois ja castrollin mtx tai motulit sisälle. Moottoriöljynä käytetään Motulin 710 ja Castrollin A747.
Liittynyt:
17.3.2019 23:17
Re: Yamaha DTR Tekniikka uuteen uskoon.

ViestiKirjoittanut MiroSkyttä » 30.3.2019 15:16

Nyt on ypvs laippa hiottu auxien kaa sopivaks, mutta pa yläreunassa on vielä vähän epäsymmetriaa, uskoisin että tuo ei kuitenkaan haittaa paljoa joten en ala sitä korjaamaankaan. :lol:
Kuva
Liittynyt:
17.3.2019 23:17
Re: Yamaha DTR Tekniikka uuteen uskoon.

ViestiKirjoittanut MiroSkyttä » 2.4.2019 20:52

Nyt detsiin on hussen arrowi laitettu menemään kunnolla, seuraavana sähköjä vähän siistitään ja sitten ensisauhut. Katteita mallailtu paikalleen ja vanteita katsottu miltä näyttäisi. Eli vanteet pitää vielä pinnoittaa, uusia levyt rattaat ketjut jne. Sitten runko maalata ja se alkaisikin olemaan sitten testien vuoro.
Liittynyt:
17.3.2019 23:17
Re: Yamaha DTR Tekniikka uuteen uskoon.

ViestiKirjoittanut MiroSkyttä » 3.4.2019 21:26

Nyt on mahdollisesti vikka detsissä. Antaa pari kipinää kun starttia pyörittää sitten näkyvät kipinät loppuu. Olen tutkinut jo 2 päivää sähköjä mutta kaikki näyttäisi toimivan joten testataan sitten käyntiin. :s Toivotaan parasta!