Sivu 65, 101:sta

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 22.1.2014 2:17
Kirjoittanut Juuuso22
Lumipyrylle vastaus: Mulla oli vhm, vforce3, fmf kanssa mikuni 38 tmx ssä 500 suutin 0- -10 keleillä

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 24.1.2014 15:57
Kirjoittanut Kerre555
Saako -08 moottoriin vain vaihtamalla oikean puolisen posken ja sitte pa-säätimen hilpeet sinne kans? Vai pitäiskö olla kans koko lohko eri?
Osat maksais joku 100€ purkuosina

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 24.1.2014 23:33
Kirjoittanut Superleijona
Passaako 2006 vuoden sms husseen wr/cr tiivisteet yläkertaan?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 25.1.2014 18:14
Kirjoittanut wilsonuhah
Moi! Olen ostamassa husseen vm12 mikuni tmx 38, v-force ja wr:än imutorven ja imukurkun ja putkeksi hgs paisari ja änkän onko jotain mitä tarvitsee ostaa vielä?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 25.1.2014 21:51
Kirjoittanut k4llee_
Hei te viisaammat kertokaas onko tuo 38mm kaasari liian iso tohon husseen ku tekniikka on vforcet ja deppi ? :roll:

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 25.1.2014 23:41
Kirjoittanut Oitsu
Voisko joku kertoa onko hussen sm:män takaiskari normaalisti kunnon pomppukeppi, ku siihen istuu päälle? Omassa '06 tämmönen ongelma ois, että ku ajat montusta niin takaiskari on niin löysä että menee ihan pohjaan. Ja tästä sitte seuraa se, että ketjut menee niin tiukalle, että takahaarukan päädyt menee paskaksi..

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 27.1.2014 0:03
Kirjoittanut -villee-
Ei ole normaalisti pomppukeppi.. Itellä ois yks ylimääränen iskari jos kiinnosta. Jos et vanhaa rupee huoltaan ja säätämään.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 27.1.2014 1:25
Kirjoittanut Kazzu-
Noniiin hussemiehet!

mitenkä tuo sytytyksen säätäminen on hussessa, tarviiko huolehtia mistään muusta kun siitä että staattori on vaan oikeassa asennossa vauhtipyörän alla?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 27.1.2014 11:23
Kirjoittanut Kerre555
k4llee_ kirjoitti:Hei te viisaammat kertokaas onko tuo 38mm kaasari liian iso tohon husseen ku tekniikka on vforcet ja deppi ? :roll:



ei ole kun vaan säädöissä niin toimii hyvin

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 27.1.2014 15:58
Kirjoittanut Superleijona
Jos tekee sen sylinterin korotus + yläpäästä poies operaation niin mitä tapahtuu huoltoväleille? Aiheuttaako jonkin radikaalin muutoksen vai meneekö niinkuin muutenkin tt:nä 10k mäntä ja niin eespäin. Miten se Käytännössä vaikuttaa tehoihin? Tuleeko alas, ylös, keskelle vai kaikkialle lisää? vai muuttaako tehot esim. alhaalta yläkierroksille? Tuleeko moottorista jotenkin epäluotettavampi? Mitä muuta viriä kannattaa olla tuossa kaverina toimiiko vakiokaasarilla ja tt putkella? Kannattaako edes yrittää noilla osilla?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 28.1.2014 19:50
Kirjoittanut tomppa62
Mite syvälle teillä on menny ne kampuran laakerit niihi lohkoihin? Onko menny tasan sen lohkon kanssa vai syvemmälle? :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 28.1.2014 20:01
Kirjoittanut TseiAess
Onko mitään järkeä ruveta hommaamaan noita V-Force läppiä vakiokaasarin kaveriksi? Pyörä on siis tietysti TT.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 29.1.2014 21:27
Kirjoittanut Kerre555
TseiAess kirjoitti:Onko mitään järkeä ruveta hommaamaan noita V-Force läppiä vakiokaasarin kaveriksi? Pyörä on siis tietysti TT.


kuulema v-forceista ei mitään hyötyy vakio kaasarilla. kannattaa hankkii isompi kaasari vaan :D

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 29.1.2014 22:23
Kirjoittanut wilsonuhah
Mitä eroo on normi tt setti ja mikuni 38 ja v-force?

Re: Vs: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 29.1.2014 22:44
Kirjoittanut SähköSiika
Moro!
Osaisko joku guru kertoo vähän noiden sähkösillä PA -säätimillä varustettujen mallien sielunelämästä.
Eli saako niihin laitettua isompaa kaasaria?
Lähinnä mietityttää että toimiiko PA -säädin ilman kaasunasennon tunnistinta?
Ohjautuuko se siis kierrosluvun, vai kaasunasennon mukaan?