Sivu 60, 101:sta

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 12.11.2013 16:49
Kirjoittanut Kazzu-
Noniin nyt apua kaipaillaan!

Mites porukka on onnistunu vetäsemään vauhtipyörän irti hussesta? :lol:
Nimittäin mulla ei onnistu vaikka miten on tullu kokeiltua....
Nopeita vastauksia tänks! :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 12.11.2013 18:05
Kirjoittanut ville69
Meikä teki siihen ulosvetäjän. Siinä on 3 reikää jossa kierteet nii niiden avullakos siihe kehittelee lattaraudasta semmose . :)

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 12.11.2013 21:22
Kirjoittanut nizcoo
tai sitten jos omistat 3 leukasen normaalin ulosvetimen, kokeile sopiiko sinne väliin että saisit sillä irti tai sitten vaan ostat siihen oman ulosvetäjän:D

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 13.11.2013 20:52
Kirjoittanut miwa-
Onko kellään hussessa Mikuni TM 32millistä kaasaria? voisko kertoo suuntaa antavia säätöjä! :P

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 14.11.2013 0:59
Kirjoittanut Zande
Kazzu- kirjoitti:Mites porukka on onnistunu vetäsemään vauhtipyörän irti hussesta?

Itse en Hussesta varmaksi muista, mutta epäilisin, että siihen samantyyppinen menee kuin Cagiva Mitoon. Mitoon siis ainakin menee tälläinen, ja muistaakseni Husseen käy sama.
Kuva
Noista urista siis pultit kiinni vauhtipyörään, ja keskireiästä alkaa pulttia kiristää kampuran päätä vasten. Muutama vasaran kopautus vauhtipyörään voi auttaa irtoamista.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 14.11.2013 17:37
Kirjoittanut Kazzu-
Joo'o, kolmileukanen ulosvetäjä halkesi eikä lähteny tänään volvon ulosvetäjälläkään... pitää muuttaa taktiikkaa.... köhköh.. tiukassako? :lol:

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 15.11.2013 1:04
Kirjoittanut pelle000
Mikäs voi olla hussessa kun ei kiihytyksessä kierrä kuin joku 8-9rpm, vireina 35mm keihin, vhm, rino ja vforce3 ja pa säädin lukittu ylös, ainaki pitäs olla

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 15.11.2013 11:42
Kirjoittanut -jimi
Onko kenellekkään sattunut, että husse alkaa booailemaan ja sitten kipinä katoaa. Paitsi kun virrat kääntää avaimesta päälle antaa yhden pienen kipinän, polkiessa ei mitään. Toisella ECU lla ja puolalla testailtu, ei auttanut. :eek:

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 15.11.2013 20:30
Kirjoittanut Rulzux
mites porukka on saanu mahtumaan keihin pj 36 noihin orkkis imukauloihin?
ja -jimi sulla on menny impulssi käämi rikki.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 15.11.2013 23:43
Kirjoittanut -jimi
Kiitos tiedosta ! :D eiku vauhtipyörää irrottelemaan ja minkähän takia tuo ois sitten hajonnu ?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 17.11.2013 22:09
Kirjoittanut noshitman1
Mikähän tuohon husseen tuli kun vaihdoin pääsuuttimen 165->170 niin käy laihemmalla mitä 165 suuttimella ja mooaa kun painaa kaasua, neulan sokka alimmassa lovessa ja seosruuvi ½kierrosta auki. Ryypyllä toimi vähän paremmin ja imuvuotoja ei ole. :s

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 18.11.2013 16:19
Kirjoittanut -jimi
Paskaa suuttimessa ?

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 18.11.2013 18:23
Kirjoittanut Nakkeri
Mikä on hussessa kun kastaa tulpan heti kun antaa kaasua. Lähti aluksi käyntiin normaalisti mutta booasi sammuksiin. Saa kipinää kyllä.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 18.11.2013 22:08
Kirjoittanut noshitman1
-jimi kirjoitti:Paskaa suuttimessa ?

Kaasari putsattu kahteen kertaan.

Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 26.11.2013 11:48
Kirjoittanut Miiksuu
Mitenköhän näitä kaasarin säätöjä pitäis nyt muuttaa?

Kun kaasun kääntää paikoillaan nopeesti pohjaan, niin booaa. Sitten kans kun paikoillaan pitää ihan pintakaasulla, niin kuulostaa siltä ku bensa olis loppumassa. Noi ilmenee sillon kun olen jonkun verran jo ajanut, mutta ei kylmänä. 1- ja 2-vaihteilla ei myöskään kierrä kunnolla.

Kyseessä on 03-husse, eli kaasari on phbh 28. PS on 138, neulan sokka alimmassa lovessa. TK-suutinta en muista varmasti, mutta saatto olla 60. Seosruuvin pyörittely ei tunnu auttavan.