Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

Pyörä:
Husqvarna SM 125 '11
Liittynyt:
23.3.2015 16:10
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Leivinuuni_ » 24.3.2015 17:06

Sattui silmään tuo uusi V-Force 4, niin onko kellään kokemuksia ja sopiiko varmasti suoraan? Saman hintainen, kuin V-Force 3 24MX:ssä.
http://www.24mx.fi/v-force-4-reedventtiili-membrani

Vielä ihan varmuuden vuoksi, tps-anturin jne. ohitus vastuksella tapahtuu niin, että katkaistaan johto, kolvataan vastus väliin ja sähköteippiä tms. päälle? :s
Liittynyt:
21.3.2015 23:40
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Husse_Mies » 24.3.2015 23:40

Moi! miten mä saan takaiskarin jäykemmäksi 07 sm hussessa
Pyörä:
PV -99, Husse WRE -05
Liittynyt:
30.10.2010 12:23
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 2-strokepower » 25.3.2015 11:31

Takaiskarin yläpäästä löytyy kaksi isoa rengasta, kierrä niitä niin että ne menee alaspäin ja lopuks kiristä ylempi alempaa vasten.
Pyörä:
Husqvarna "SM" 125 -05/-10, ex Generic Trigger 50 -12, ex DT 125 -95, ex Jincheng Monkey -04, ex KX 80 -86, ex Keeway F-ACT -06
Paikkakunta:
Mänttä
Liittynyt:
20.7.2012 19:04
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut joobanoba » 29.3.2015 16:49

Viitsiskö joku laittaa kuvaa sulakkeilta piuhoihin tulevasta liittimestä? Omasta palanut pari piuhaa ja pitäis niiden väri saada selville...
[Husseproju]
viewtopic.php?uid=132741&f=93&t=86563&start=0
Liittynyt:
2.4.2015 17:10
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut xSpidey » 2.4.2015 17:13

Moro! Tiiättekö mikä Hussessa oisi vikana kun nostaa kierrokset tappiin niin pätkäsee hieman, sen jälkeen takavalo sammuu eikä syty ennen kuin on laittanut virrat pois päältä ja takas, sen jälkee käynnistää uudelleen ni toimii.. Parin kerran jälkeen ei enää toimi ollenkaan, tarviin apua vaan toho ku sammuu isoilla kierroksilla. Kyseessä vm. -06 SM. :roll:
Liittynyt:
13.7.2014 16:50
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut smiqe » 5.4.2015 20:11

Kertoisko joku joka tietäis husseista eli miksi husseni leikkaa kiinni?
Husqvarna sm 125 11 leikannut 2 kertaa kiinni (toinen kerta melkein heti uudella sylinterillä/männällä)
Säädöt mielestäni hyvät tulppa kahvinruskea ja isommalla suuttimellä röpöttää eli ei pitäisi käydä liian laihalla.
Jäähdytys toimii.
Tekniikka v-force mikuni 35 dep
Öljyä ollu noi 2,5%-3%
Alkaa käydä kalliiks tää hussella ajaminen.
Liittynyt:
4.5.2013 20:12
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut tehari derbi 1998 » 5.4.2015 20:58

palionko porukalla kulkenut husset vakiona ? kannattaisiko välejä lyhentää esim 1 piikillä vai jaksaako pyörä enää kelata niitä loppuun ?
Pyörä:
Aprilia rx 50cc (ex), Aprilia sx 125cc (ex- lunariin), Husaberg TE 125 (ex)
Liittynyt:
24.4.2014 17:38
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ma$$i » 5.4.2015 22:27

smiqe kirjoitti:Kertoisko joku joka tietäis husseista eli miksi husseni leikkaa kiinni?
Husqvarna sm 125 11 leikannut 2 kertaa kiinni (toinen kerta melkein heti uudella sylinterillä/männällä)
Säädöt mielestäni hyvät tulppa kahvinruskea ja isommalla suuttimellä röpöttää eli ei pitäisi käydä liian laihalla.
Jäähdytys toimii.
Tekniikka v-force mikuni 35 dep
Öljyä ollu noi 2,5%-3%
Alkaa käydä kalliiks tää hussella ajaminen.


Onko ollu oikeenkokoset männät? Ei oo annettu moottorijarruu? Alakerrassa jotain vikaa että pamauttaa ylhäältä solmuu?
Liittynyt:
13.7.2014 16:50
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut smiqe » 5.4.2015 23:06

ma$$i kirjoitti:
smiqe kirjoitti:Kertoisko joku joka tietäis husseista eli miksi husseni leikkaa kiinni?
Husqvarna sm 125 11 leikannut 2 kertaa kiinni (toinen kerta melkein heti uudella sylinterillä/männällä)
Säädöt mielestäni hyvät tulppa kahvinruskea ja isommalla suuttimellä röpöttää eli ei pitäisi käydä liian laihalla.
Jäähdytys toimii.
Tekniikka v-force mikuni 35 dep
Öljyä ollu noi 2,5%-3%
Alkaa käydä kalliiks tää hussella ajaminen.


Onko ollu oikeenkokoset männät? Ei oo annettu moottorijarruu? Alakerrassa jotain vikaa että pamauttaa ylhäältä solmuu?

7k ajettu ja viime männänvaihdon yhteydessä alakertaa katsottu että kaikki kunnossa, ei moottorijarrua, 0,05 välys
Liittynyt:
21.9.2012 18:39
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kirjoita nimi tähän » 5.4.2015 23:35

0.05 välys kuulostaa pieneltä, usein pidetty 0.06 tai jopa 0.07. Toisaalta kävisin silti läpi alakerran koneesta, sillä se on voinut kärsiä vaurioita ensimmäisestä leipomiskerrasta, mikä sitten hajotti koneen uudestaan.
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -11 hgs paisari
Liittynyt:
6.4.2015 17:40
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut hermushusu » 6.4.2015 18:14

Miten on porukka laittanu öljypumpun kiertää kehää, jos koko öljysäiliön ottaa pois tilaa viemästä. Letku vaa takas sinne pumpun toiseen päähän? Hajoaako pumppu jos se ilmaa pumppailee? Ja miten sen öljyanturin saa huijattua ettei pala koko ajan punanen valo mittaristossa? Alkaako sitten palaa mahdollisesti ecuja ? Kiitoksia vastauksista :D
Pyörä:
on pyöree
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.11.2013 16:20
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Pandemic » 6.4.2015 23:36

itellä oli u-muotone letku siinä pumpunkopan sisällä ja sielä kiers öljy, anturia huijasin ainaki alkuun sillai et teippasin sen kellukkeen ylös ja tais se lopulta olla palamatta ku otin vaa liittime irti :)
PÄRPÄR
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -11 hgs paisari
Liittynyt:
6.4.2015 17:40
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut hermushusu » 14.4.2015 15:19

hermushusu kirjoitti:Miten on porukka laittanu öljypumpun kiertää kehää, jos koko öljysäiliön ottaa pois tilaa viemästä. Letku vaa takas sinne pumpun toiseen päähän? Hajoaako pumppu jos se ilmaa pumppailee? Ja miten sen öljyanturin saa huijattua ettei pala koko ajan punanen valo mittaristossa? Alkaako sitten palaa mahdollisesti ecuja ? Kiitoksia vastauksista :D
Nyt olis otettu pois ja laitettu kehää kiertämään. Öljysäiliöhän tukkii ilmanputsarin yläpuolelta niin olisiko siihen aiheellista laittaa jotain muuta tukkeeks? :| Jos ootte tukkinu niin millä?
Pyörä:
Husqvarna SM 125 '11
Liittynyt:
23.3.2015 16:10
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Leivinuuni_ » 14.4.2015 22:59

hermushusu kirjoitti:
hermushusu kirjoitti:Miten on porukka laittanu öljypumpun kiertää kehää, jos koko öljysäiliön ottaa pois tilaa viemästä. Letku vaa takas sinne pumpun toiseen päähän? Hajoaako pumppu jos se ilmaa pumppailee? Ja miten sen öljyanturin saa huijattua ettei pala koko ajan punanen valo mittaristossa? Alkaako sitten palaa mahdollisesti ecuja ? Kiitoksia vastauksista :D
Nyt olis otettu pois ja laitettu kehää kiertämään. Öljysäiliöhän tukkii ilmanputsarin yläpuolelta niin olisiko siihen aiheellista laittaa jotain muuta tukkeeks? :| Jos ootte tukkinu niin millä?

Jos et aio käyttää tuorevoitelua lähiaikoina, kannattaa leikata öljytankki ylhäältä auki, niin saat säilytystilaa sen sisälle, eikä tarvitse keksiä mitään patenttiratkaisuja. Akkukin pysyy kätevästi sen päällä.
Pyörä:
Husqvarna SM -08
Paikkakunta:
Pyhäranta
Liittynyt:
7.12.2014 20:27
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Bomberi609 » 20.4.2015 9:22

Juu tota olis -08 125 huskussa vikana, kun hetken keulimisen jälkeen pakoaukonsääsin ei aukea vaikka kuinka kierrättäis joten tuntuu vitun tukkoiselta ja samalla vilkuttaa öljyvaloa samalla tavalla silloin kun kalibroi pakoaukon säätimen. Mutta ongelma menee hetkeksi pois, kun sammuttaa ja pistää virrat takas päälle. Että mikäs vittu siinä pakoaukonsäätimessä on?