Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

Pyörä:
Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
22.4.2012 21:22
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Juuuso22 » 22.1.2014 2:17

Lumipyrylle vastaus: Mulla oli vhm, vforce3, fmf kanssa mikuni 38 tmx ssä 500 suutin 0- -10 keleillä
Se piirtää kel on liituu!
http://www.youtube.com/user/juustomies16
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -06 , Generic Trigger 50 sm (EX)
Liittynyt:
5.2.2013 17:27
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kerre555 » 24.1.2014 15:57

Saako -08 moottoriin vain vaihtamalla oikean puolisen posken ja sitte pa-säätimen hilpeet sinne kans? Vai pitäiskö olla kans koko lohko eri?
Osat maksais joku 100€ purkuosina
Pyörä:
Peugeot TKR
Paikkakunta:
Kalajoki
Liittynyt:
8.4.2012 11:30
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Superleijona » 24.1.2014 23:33

Passaako 2006 vuoden sms husseen wr/cr tiivisteet yläkertaan?
Ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä ihmisiä esittämässä kysymyksiä.
Liittynyt:
2.9.2013 15:44
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut wilsonuhah » 25.1.2014 18:14

Moi! Olen ostamassa husseen vm12 mikuni tmx 38, v-force ja wr:än imutorven ja imukurkun ja putkeksi hgs paisari ja änkän onko jotain mitä tarvitsee ostaa vielä?
Liittynyt:
22.8.2013 21:47
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut k4llee_ » 25.1.2014 21:51

Hei te viisaammat kertokaas onko tuo 38mm kaasari liian iso tohon husseen ku tekniikka on vforcet ja deppi ? :roll:
Liittynyt:
12.10.2010 20:16
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Oitsu » 25.1.2014 23:41

Voisko joku kertoa onko hussen sm:män takaiskari normaalisti kunnon pomppukeppi, ku siihen istuu päälle? Omassa '06 tämmönen ongelma ois, että ku ajat montusta niin takaiskari on niin löysä että menee ihan pohjaan. Ja tästä sitte seuraa se, että ketjut menee niin tiukalle, että takahaarukan päädyt menee paskaksi..
Pyörä:
Husse ja derbi (p)rojuja
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
27.12.2010 14:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -villee- » 27.1.2014 0:03

Ei ole normaalisti pomppukeppi.. Itellä ois yks ylimääränen iskari jos kiinnosta. Jos et vanhaa rupee huoltaan ja säätämään.
Liittynyt:
12.6.2012 1:02
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kazzu- » 27.1.2014 1:25

Noniiin hussemiehet!

mitenkä tuo sytytyksen säätäminen on hussessa, tarviiko huolehtia mistään muusta kun siitä että staattori on vaan oikeassa asennossa vauhtipyörän alla?
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -06 , Generic Trigger 50 sm (EX)
Liittynyt:
5.2.2013 17:27
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kerre555 » 27.1.2014 11:23

k4llee_ kirjoitti:Hei te viisaammat kertokaas onko tuo 38mm kaasari liian iso tohon husseen ku tekniikka on vforcet ja deppi ? :roll:



ei ole kun vaan säädöissä niin toimii hyvin
Pyörä:
Peugeot TKR
Paikkakunta:
Kalajoki
Liittynyt:
8.4.2012 11:30
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Superleijona » 27.1.2014 15:58

Jos tekee sen sylinterin korotus + yläpäästä poies operaation niin mitä tapahtuu huoltoväleille? Aiheuttaako jonkin radikaalin muutoksen vai meneekö niinkuin muutenkin tt:nä 10k mäntä ja niin eespäin. Miten se Käytännössä vaikuttaa tehoihin? Tuleeko alas, ylös, keskelle vai kaikkialle lisää? vai muuttaako tehot esim. alhaalta yläkierroksille? Tuleeko moottorista jotenkin epäluotettavampi? Mitä muuta viriä kannattaa olla tuossa kaverina toimiiko vakiokaasarilla ja tt putkella? Kannattaako edes yrittää noilla osilla?
Ei ole tyhmiä kysymyksiä on vain tyhmiä ihmisiä esittämässä kysymyksiä.
Liittynyt:
10.6.2012 10:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut tomppa62 » 28.1.2014 19:50

Mite syvälle teillä on menny ne kampuran laakerit niihi lohkoihin? Onko menny tasan sen lohkon kanssa vai syvemmälle? :)
Pyörä:
Husqvarna WR 125
Liittynyt:
18.8.2012 16:51
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut TseiAess » 28.1.2014 20:01

Onko mitään järkeä ruveta hommaamaan noita V-Force läppiä vakiokaasarin kaveriksi? Pyörä on siis tietysti TT.
JuuTube: https://www.youtube.com/channel/UC_S-Ve ... 4-pUtX13sQ
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -06 , Generic Trigger 50 sm (EX)
Liittynyt:
5.2.2013 17:27
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kerre555 » 29.1.2014 21:27

TseiAess kirjoitti:Onko mitään järkeä ruveta hommaamaan noita V-Force läppiä vakiokaasarin kaveriksi? Pyörä on siis tietysti TT.


kuulema v-forceista ei mitään hyötyy vakio kaasarilla. kannattaa hankkii isompi kaasari vaan :D
Liittynyt:
2.9.2013 15:44
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut wilsonuhah » 29.1.2014 22:23

Mitä eroo on normi tt setti ja mikuni 38 ja v-force?
Liittynyt:
29.1.2014 22:33
Re: Vs: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut SähköSiika » 29.1.2014 22:44

Moro!
Osaisko joku guru kertoo vähän noiden sähkösillä PA -säätimillä varustettujen mallien sielunelämästä.
Eli saako niihin laitettua isompaa kaasaria?
Lähinnä mietityttää että toimiiko PA -säädin ilman kaasunasennon tunnistinta?
Ohjautuuko se siis kierrosluvun, vai kaasunasennon mukaan?
cron