Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

Liittynyt:
31.8.2011 13:59
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lääässi » 24.3.2013 21:45

Petezyy kirjoitti:Onko kellään tietoa mikä muu änkkä FMF:n omn lisäksi sopii suoraan hussen fmf paisariin? Spes?Rino?Gianelli? Ja edelleen jos jollakin on Fmf powercore 2 niin olen halukas ostamaan sen.

on tietoa. mulla on powercore 2. en myy. ei sovi mikään muu kuin fmf oma.
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
11.2.2012 12:44
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Petezyy » 24.3.2013 22:00

Kiitti sulle vastauksesta. Ei noi hitsuu hommatkaan innostas, jostain pitäs powercore repiä kun supermotocentteriltäkään ei taas niitä saa.
Liittynyt:
31.8.2011 13:59
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lääässi » 25.3.2013 0:20

Petezyy kirjoitti:Kiitti sulle vastauksesta. Ei noi hitsuu hommatkaan innostas, jostain pitäs powercore repiä kun supermotocentteriltäkään ei taas niitä saa.


pistä yv niin kerron mistä saa :)
Pyörä:
Husqvarna sm 125 -2010 KTM SX 125 -08 Suzuki pv 50
Liittynyt:
19.3.2013 12:48
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut emetsu » 26.3.2013 0:46

Minkä laiset kaasarin säädöt tt-putken ja kaasarin tt- setin kanssa ?
Pitääkö ottaa tuorevoitelu pois käytöstä?
Mikä olisi hyvä ps koko?
Ts koko?
Mille tasolle neulan sokka ?
Ja tyhjäkäynti ja seosruuvin säädöt?

Jos joku tietäjä tai samoilla hilpeilla omaavan pyörän,
kertoisi säädöt olisin kiitollinen (: !
Liittynyt:
31.8.2011 13:59
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lääässi » 26.3.2013 0:59

emetsu kirjoitti:Minkä laiset kaasarin säädöt tt-putken ja kaasarin tt- setin kanssa ?
Pitääkö ottaa tuorevoitelu pois käytöstä?
Mikä olisi hyvä ps koko?
Ts koko?
Mille tasolle neulan sokka ?
Ja tyhjäkäynti ja seosruuvin säädöt?

Jos joku tietäjä tai samoilla hilpeilla omaavan pyörän,
kertoisi säädöt olisin kiitollinen (: !

Ei pidä ottaa... mutta 97% varmempi ;)
Eikös tt-setin mukana tule joku 160-170? Se on sopiva
Ts tulee mukana
Laita sokka aluksi vaikka toisteks alimpaan
Ruuveista tk varmaan osaat ihan itsekkin... seos ruuvi noin 1 1/2 auki kun vedät ensiksi kiinni :)
Pyörä:
636B
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
23.1.2010 23:34
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Juussoo » 26.3.2013 19:25

nuutti969696 kirjoitti:
nuutti969696 kirjoitti:Saako tuommosta 06sm:än staattoria käymään 08sm:än sähköihin mitenkään?

En usko, 06 hussen sähköt vanhaa mallia, 07 eteenpäin tota uudempaa eli sellaisen staattorin etit.
SickBastardsStuntCrew! http://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew
Pyörä:
Derbi DRD Racing SM -10, Husqvarna SM 125 -08
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
5.9.2010 0:46
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut JontteH » 27.3.2013 2:36

Lääässi kirjoitti:
emetsu kirjoitti:Minkä laiset kaasarin säädöt tt-putken ja kaasarin tt- setin kanssa ?
Pitääkö ottaa tuorevoitelu pois käytöstä?
Mikä olisi hyvä ps koko?
Ts koko?
Mille tasolle neulan sokka ?
Ja tyhjäkäynti ja seosruuvin säädöt?

Jos joku tietäjä tai samoilla hilpeilla omaavan pyörän,
kertoisi säädöt olisin kiitollinen (: !

Ei pidä ottaa... mutta 97% varmempi ;)
Eikös tt-setin mukana tule joku 160-170? Se on sopiva
Ts tulee mukana
Laita sokka aluksi vaikka toisteks alimpaan
Ruuveista tk varmaan osaat ihan itsekkin... seos ruuvi noin 1 1/2 auki kun vedät ensiksi kiinni :)

TT-setin mukana tulee 165 ja ei todellakaan ole sopiva ainakaan näille keleille, monet husset leikannu sen vuoksi. 170 on jo passeli. ;) Jos setin mukana tulevalla tk 34:llä leijjuu kierrokset, vaihda vakio tk-suutin ja jos sillä röpöttää osta 36.
[X] M 15.4.11 [X] A1-harkat 27.4.12 [X] A1 18.7.12 [X] kilvelle [X] lipalle [X] ympäri [X] sakot [X] kortin menetys
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
9.6.2011 19:40
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Mixutti » 27.3.2013 11:25

Mixutti kirjoitti:


Oon tätä aikasemminki kyselly, mutta Mistäs helkatista vois tää tämmönen pätkiminen johtua ? Tapahtuu myös ajaessa ja on tosi häiritsevää.. :s

Oisko mahdollista että tämmönen pätkiminen johtuis pakoaukonsäätimestä jos se ei toimi (aukea/sulkeudu oikeallalailla) ??
Liittynyt:
31.8.2011 13:59
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Lääässi » 27.3.2013 18:36

Mixutti kirjoitti:
Mixutti kirjoitti:


Oon tätä aikasemminki kyselly, mutta Mistäs helkatista vois tää tämmönen pätkiminen johtua ? Tapahtuu myös ajaessa ja on tosi häiritsevää.. :s

Oisko mahdollista että tämmönen pätkiminen johtuis pakoaukonsäätimestä jos se ei toimi (aukea/sulkeudu oikeallalailla) ??


En oikeen usko että siitä mitään pätkimistä aiheutuis.. :/
Liittynyt:
5.4.2012 17:11
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut bevekki » 29.3.2013 16:06

Itellähän teki sillai että kaasupohjassa kierti tollai pätkien kuten rajottimelle, 1 vaihteella pahin ja kakkosella. Kutosella tunti että jotenkin tökkii ylhäältä.

No uus jännitteensäädin ja avot pitäs pelata.

(tietenkin uus tulppa on jo kokeiltu !?!)
2Fast4You
Pyörä:
Yamaha DT-07,Husqvarna sm 125-11
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
5.3.2012 20:21
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ttuomas » 30.3.2013 18:44

kaverin puolesta kyselen: eli siis tilanne on se että 2011vm husse nappas sillä kiinni ja meni takuuseen onneksi. ja pyörä on kuulemma tulevana viikolla valmis. uusilla osilla.

niin että voiko laittaa heti 0km ajettuun pyörään FMF putken ja 35kaasarin?? ja tietenkin säätäisi kaasarin sillai että kävis vähän rikkaalla kokoajan. mutta kestääkö uusi mäntä ja pytty heti ennen edes sisäänajoa nuita osia? vastauksen tarvitsisin heti!! kiitokset näin etukäteen.!
Pyörä:
Husq 125 sm -11
Liittynyt:
13.9.2010 21:50
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut -Masse- » 30.3.2013 18:55

No tottakai kestää! Kyllä se on suunniteltu niin että voi ajaa sisään TT:nä. :roll: Kannattaa alkuun kumminkin ajaa vähän rauhallisemmin, eikä heti vinguttaa piikillä + säädöt kuntoon.
Pyörä:
Yamaha DT-07,Husqvarna sm 125-11
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
5.3.2012 20:21
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ttuomas » 30.3.2013 19:21

-Masse- kirjoitti:No tottakai kestää! Kyllä se on suunniteltu niin että voi ajaa sisään TT:nä. :roll: Kannattaa alkuun kumminkin ajaa vähän rauhallisemmin, eikä heti vinguttaa piikillä + säädöt kuntoon.

juu!! että aattelin säätää kaasarin hieman rikkaalle ja sit semmosta hissuttelu ajoa. ettei vedätä kaasupohjas 5min:)
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 30.3.2013 19:57

Sitä on ihan turha säätää tarkotuksella liian rikkaalle, tärkeintä sisäänajossa ettei vedättele täysillä vaan ajaa rauhallisesti alussa... sama homma sen öljyn kanssa että sitäkään on turha tunkea normaalia enemmän tankkiin (jos siis seosvoitelu). Toki siinä vaiheessa kun haetaan ekaa kertaa säätöjä kaasarille niin mielummin liian rikas kun liian laiha ja laihentelee pikkuhiljaa sopivaks ne säädöt
Pyörä:
Yamaha DT-07,Husqvarna sm 125-11
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
5.3.2012 20:21
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ttuomas » 30.3.2013 20:06

juu! onko kellää kokemuksia mikunin 35mm kaasarin säätämisestä että minkä kokosia suuttimia ostan tuolle FMF-putkulalle??