Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

Suomenpaskin
Pyörä:
husaberg 650 -04
Liittynyt:
23.6.2013 2:51
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Suomenpaskin » 5.5.2014 10:39

Sylinteristä saattaa löyty ylläri. :lol:
joonw900
Liittynyt:
1.4.2013 18:40
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut joonw900 » 5.5.2014 14:53

Mitäs sä tolla meinaat :s
Kazzu-
Liittynyt:
12.6.2012 1:02
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kazzu- » 9.5.2014 15:40

Mikähän vois olla ku Hussen polkasee käyntiin niin kaikki on ihan pimeänä...
mikään valo ei toimi, eikä mittaristokaan? :)

Oisko joku sulake menny paskaksi, tuskin pelkkä irronnut liitin voi aiheuttaa tämmöisen total blackoutin :eek:
Miiksuu
Liittynyt:
25.5.2010 19:12
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Miiksuu » 10.5.2014 13:24

Sulake luultavasti palanut. Huoltoasemalta käyt hakemassa uuden. Mullakin kävi tolleen kun painoin tööttiä autoilijalle, sen jälkeen meni pimeeksi kaikki.
plymouth
Paikkakunta:
savonlinna
Liittynyt:
22.7.2008 18:54
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut plymouth » 10.5.2014 14:26

Mikä 2005 vuoden sm hussessa kun laittaa virrat päälle nii pa säätimen servomoottori pyörii toiseen ääriasentoon ja jää siihen jumittaa. vaikka vaijerit irti? voisko joku laittaa kuvan missä asennossa pytyssä olevan kiekon ja servossa olevan kiekon pitää olla kun vaijerit kiinni ja sopivan tiukalla ! Pikaisia vastauksia pakko päästä harjottelemaan circlee käppärin kanssa!
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut renze » 11.5.2014 16:17

joonw900 kirjoitti:Osaako joku sanoa miten huomaa toimiiko pakoaukonsäädin? Vai mikä tässä on nyt vikana? Kaasarin putsasin jo ja kokeilin vakio kaasarillakin. https://www.youtube.com/watch?v=_uGAcyvwlHQ

Ihan mielenkiinnosta. Selviskö ongelma?
plymouth
Paikkakunta:
savonlinna
Liittynyt:
22.7.2008 18:54
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut plymouth » 12.5.2014 12:21

onko 2005 ja 2006 vuoden sm husseissa samat sähköt? tai siis pakoaukonsäätimen servo ja ohjainboksi? omasta 2005vm hajalla jompikumpi ja purkaamolta sais vm 2006 osat
Kazzu-
Liittynyt:
12.6.2012 1:02
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Kazzu- » 13.5.2014 19:06

Ei auttanu sulakkeiden vaihto... :s mittari ja kaikki valot aivan pimeänä...
vissiin joku menny oikoseen ku vasen takavilkku palaa kokoajan, vaikka avaimet ei oo virtalukossa :lol:
Mikähän vois olla häikkänä...? :roll:
[SuiZamiÄs]
Pyörä:
Husq sm 131
Liittynyt:
6.12.2011 10:19
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut [SuiZamiÄs] » 13.5.2014 21:05

Elikkäs Husukka laiteltu nyt TT:ksi ja muute toimii hyvin, mutta 1 vaihteella vedättäessä alkaa nykimään ikäänkuin olisi joku rajotin. Itelle tuli ekana mieleen että suutin liian iso, olisiko 165 hyvä kun nyt on 175 jos oikein muistan :nörtti: vau olisiko tulppa mennyt? Onko BR9EG edelleen hyvä tulppa TT:näkin? Ja mitä virkaa on tuolla solenoidiventtiilillä ja mistä löytyy? Kyseessä siis -11 sms hermunen
joonw900
Liittynyt:
1.4.2013 18:40
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut joonw900 » 13.5.2014 22:10

renze kirjoitti:
joonw900 kirjoitti:Osaako joku sanoa miten huomaa toimiiko pakoaukonsäädin? Vai mikä tässä on nyt vikana? Kaasarin putsasin jo ja kokeilin vakio kaasarillakin. https://www.youtube.com/watch?v=_uGAcyvwlHQ

Ihan mielenkiinnosta. Selviskö ongelma?

Ei. Luovutin ja vein huollon ihmeteltäväksi tänään. :lol:
2-strokepower
Pyörä:
PV -99, Husse WRE -05
Liittynyt:
30.10.2010 13:23
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut 2-strokepower » 13.5.2014 22:50

Meneekö 05 husseen samat paisarit ku vaikka 07 husseen?
Percell
Pyörä:
EX R.I.P. Husqvarna SM 125 '07
Liittynyt:
12.6.2013 2:09
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Percell » 14.5.2014 1:31

[SuiZamiÄs] kirjoitti:Elikkäs Husukka laiteltu nyt TT:ksi ja muute toimii hyvin, mutta 1 vaihteella vedättäessä alkaa nykimään ikäänkuin olisi joku rajotin. Itelle tuli ekana mieleen että suutin liian iso, olisiko 165 hyvä kun nyt on 175 jos oikein muistan :nörtti: vau olisiko tulppa mennyt? Onko BR9EG edelleen hyvä tulppa TT:näkin? Ja mitä virkaa on tuolla solenoidiventtiilillä ja mistä löytyy? Kyseessä siis -11 sms hermunen



Tekeekö samaa lämpimällä koneella (väh 2km ajon jälkeen)?

Itsellä ainakin kun vähän aikaa on ollut sammuksissa ja kun lähtee niin ovat röörit aivan tukkeessa. Etenkin 1. vaihde aivan tukkeessa mutta sen saa avattua kun antaa sitten kenkää 2. tai 3. vaihteella. Mut joo saattais olla liian rikkaalla sulla säädöt eli aloita nyt vaikka aluks kattomalla tulppas väri, ja jos on erittäin tumma/musta niin laita aluksi 5 kokoa pienempi pääsuutin.

Näillä +10 asteen keleillä sais olla joku 170ps, neulan sokka ylimmässä tms. Näin ainakin itsellä ja monella muulla ja hyvältä tuntuu.
Oitsu
Liittynyt:
12.10.2010 20:16
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Oitsu » 15.5.2014 16:30

Mihinkäs paikkaan tuo mittarin magneetti tuleekaa? Kun otin molemmat jarrusatulan kiinnityspultit poies, ja huomasin että toisessa niistä oli joku magneetti kiinni.. :|
renze
Pyörä:
Husqvarna TE
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
8.6.2004 19:38
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut renze » 15.5.2014 20:07

Magneetti tulee jarrulevyyn kiinni. Levyssä on oma paikka magneetille ja sokan avulla magneetti pysyy levyssä.
Magneetin "vastakappale" eli anturi tulee jarrusatulaan kiinni. Satulassa on kierteet johon anturi pyöritetään.
Kuvassa magneetti on osa# 15. Ja anturi osa# 18.
http://www.mp-osat.fi/_thumbs/wManage/i ... 125_24.jpg
Viimeksi muokannut jonicc päivämäärä 15.5.2014 20:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Ei lainata edellistä viestiä
niko586
Pyörä:
EX Ch racing WSM 2008 Husqvarna Sm/Wr 2007
Liittynyt:
30.3.2012 19:48
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut niko586 » 16.5.2014 0:01

Morjesta. Talviteloilta husse kasattu melkeen loppuun ja yritin pyörää käynnistää. Ei anna kipinää.. mistäs johdoista kannattais mitata että sais tietää että onko puolassa tai staattorissa vikaa? Myös kun virrat päällä laittaa valot niin mittari sammuu ja toisinpäin. Myös Sähkökaavio olis tarpeen jos jollain olis.Vastauksiin kiitokset etukäteen!