PA säätimestä en sitten tiedä. Kulutus on sairaalloinen 10l/100km
Percell kirjoitti:Ei viitsisi laihemmalle laittaa kun on jo PS 165 ja neulan sokka ylimmässä.. paikallaan kiertää ihan hyvin (pari ekaa kaasutusta booaa jos on ollut hetkenkin tyhjäkäynnillä) paitsi todella ylhäällä kierrokset pätkii ja se onkin sellasta rRRRrrrrrr ääntä tms. Ääni samplea löytyis multa jos jotakin kiinnostaa. Ajossa 1 vaihde on ihan tukkeessa ja sitä on vaikea avata. Kulkee ykkösellä 24km/h kun ei kierrä enempää nuhasuuden takia. 2. vaihde on vielä vähän semmoinen että saattaa myös olla vähän tukkoinen mutta muut toimii hyvin. Tosin esim 2/4 tai 3/4 kaasulla on huono ajaa kesken piikin sillä alkaa pätkimään. Ainoa tapa ajaa jotenkin siedettävästi on joko pintakaasu liian suurella vaihteella tai sitten kaasu pohjassa.
PA säätimestä en sitten tiedä. Kulutus on sairaalloinen 10l/100km
SähköSiika kirjoitti:Ohjautuuko sähköinen PA- säädin kierrosluvun, vai kaasunasennon mukaan?
Suomenpaskin kirjoitti:SähköSiika kirjoitti:Ohjautuuko sähköinen PA- säädin kierrosluvun, vai kaasunasennon mukaan?
Kierrosluvun, tietenkin.
SähköSiika kirjoitti:Näin ajattelinkin, mutta asiaa hämärtää se että kaasua täytyy väännellä kun säädin kalibroidaan?
Suomenpaskin kirjoitti:SähköSiika kirjoitti:Näin ajattelinkin, mutta asiaa hämärtää se että kaasua täytyy väännellä kun säädin kalibroidaan?
Saattaa vaikuttaa kiihytyksessä, jos laitat kaasun pohjaan niin se säädin aukeaa vähän nopeammin kuin puolikaasulla. Ihan mutulla vaan.
Panssarinyrkki kirjoitti:Pitää varmistaa täällä vielä, että meneehän nää suoraan vm '10 SM Husseen kiinni?
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... ts_id=6403
Panssarinyrkki kirjoitti:Onkohan tää enskamallin lokari (http://www.mp-racing.fi/etulokari-valkoinen-p-9952.html)? Kun olis hakusessa tuo vm '10 smotolokari.
Jos on, niin löytyiskö jostain halvemmalla tuo vm '10 smotolokari kun SMC:ltä? (50e)
Ja jos joku on myymässä käyttämätöntä kyseistä lokaria niin yv!