Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

proppu
Pyörä:
HVA WRE
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.5.2009 16:17
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut proppu » 12.4.2013 10:00

Laatikko ja kampikammio on ihan eri tiloja eli öljyjen vaihto ei auta. Ei sinne muutamaa tippaa enempää mene kun kunnolla tyhjentää sen. Jos ei heti kasaa ja laita käymään niin laakereiden ruostumista voi ehkästä lorauttamalla 2-t bensaa kampikammioon ja kaataa ne pois sieltä. En tosin usko että jäähdytysneste seos ruostuttaa mitään ainakaan kovin nopeasti.
Huskulainen
Pyörä:
Husq SM125 2008
Liittynyt:
5.2.2011 11:21
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Huskulainen » 12.4.2013 18:08

nyt uskon pahasti että supermotocenter on antanu väärän männän mulle. kysyin mitä kokoja on ja vastasivat että 53.94-95 : 53.95-96 : 53.96-97. no mun pytty on 54.01 niin laitoin tilauksen että haluan 53.95-96 männän. (5-6 satkua välys.) no kun sain paketin niin siellähän on D mäntä. eikös D ole 53.97? eli nyt välys olisi vain 0.04mm eli leikkaa varmaan kiinni. saatana.

Edit: pari minuuttia sen jälkeen kun kirjotin tän viestin katsoin männän pakettia ja sen kyljessä lukee C-D 53.950-53.960. tyhmä minä :D
Vaihdetaan rino toiseen hussen putkeen! YV!
Jortikka_
Liittynyt:
3.6.2011 11:44
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jortikka_ » 12.4.2013 20:47

Moro! Ajattelin tilailla 35 Mikunin tmx kaasarin minun husseen, niin minkälaisilla suuttimilla kannattis säätäminen aloittaa?? Ja toinen kysymys mistä nuita käppäreitä saapi?
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut RiZu » 12.4.2013 23:51

Minkä kokosia suuttimia on ihmisillä ollut 38 kaasarilla, teharilla, kannen laskulla ja sylinterin korotuksella? Tai suunnilleen minkä kokonen kannattais olla noilla vireillä :)
GAS OR ASS, no free rides!
Jortikka_
Liittynyt:
3.6.2011 11:44
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Jortikka_ » 13.4.2013 7:42

Joo elikkäs en aikasemmassa viestissä hoksinu sanoa, mutta olisin hankkimassa 34-38mm litteäluistin kaasaria, elikkäs jos jollakin olisi käytettynä myydä, niin laittaa viestiä tulemaan, KIITOS ETUKÄTEEN!
Rtuomas
Pyörä:
Husqvarna Wre ja Yamaha Yz 250
Paikkakunta:
Luvia
Liittynyt:
1.12.2010 19:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rtuomas » 13.4.2013 12:21

[quote="Jortikka_ Ja toinen kysymys mistä nuita käppäreitä saapi?[/quote]
http://www.motot.net/talli/osat/id51870/
ttuomas
Pyörä:
Yamaha DT-07,Husqvarna sm 125-11
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
5.3.2012 20:21
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ttuomas » 13.4.2013 17:25

voisiko nyt joku kokeneempi kertoa että uskallanko laittaa FMF putken ja mikunin 34mm kaasarin husseen jolla on ajettu uudella männällä ja pytyllä reilut 100km. että ihan sisäänajossa olisi mutta uskaltaako laittaa näin nopeasti jo viripalikat kiinni?!?!?
Zuikkamies
Liittynyt:
16.11.2010 18:49
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Zuikkamies » 13.4.2013 17:59

Miksi ei uskaltaisi?!?!?!?!?!
Huskulainen
Pyörä:
Husq SM125 2008
Liittynyt:
5.2.2011 11:21
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Huskulainen » 14.4.2013 10:29

ei ne WR:än omistajatkaan vaihda kaasaria pienempään kun ajavat sisään :lol: kunhan kaasari on säädöissä niin hyvä tulee.

mutta kun nyt uus mäntä sisällä ja pytty hoonattu niin haluaisin kovasti käyntiin pyörän mutta tulppa puuttuu. ei ole tänään motoliike auki ja olen koko viikon poissa kotoa niin menis vasta ensviikolle ennenku saa tulpan. mutta voisko tuolla b9ES tulpalla koittaa? semmosen sais huoltoasemalta mutta b9EG ei löydy.
Vaihdetaan rino toiseen hussen putkeen! YV!
JontteH
Pyörä:
Derbi DRD Racing SM -10, Husqvarna SM 125 -08
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
5.9.2010 0:46
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut JontteH » 14.4.2013 12:54

Voi.
[X] M 15.4.11 [X] A1-harkat 27.4.12 [X] A1 18.7.12 [X] kilvelle [X] lipalle [X] ympäri [X] sakot [X] kortin menetys
husqux
Liittynyt:
22.1.2013 16:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut husqux » 14.4.2013 21:26

Osaiskos joku viisaampana sanoo mikä toho hussee on tullu ku parin minuutin ajon jälkeen jää kierrokset leijuu? Myöski ku tyhjäkäyntii yrittää säätää ni ei tunnu olevan mitään vaikutusta sillä ruuvin pyörittämisellä. :s
ttuomas
Pyörä:
Yamaha DT-07,Husqvarna sm 125-11
Paikkakunta:
kokkola
Liittynyt:
5.3.2012 20:21
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ttuomas » 14.4.2013 21:32

imuvuoto? klemmarit löysällä?
husqux
Liittynyt:
22.1.2013 16:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut husqux » 14.4.2013 22:36

Imuvuotoa itekki epäillu mutta sinänsä vähä outoo ku se kierroste leijunta loppuu ku vähä antaa kaasua nopeesti lisää.
RiZu
Pyörä:
Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
25.4.2011 12:11
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut RiZu » 14.4.2013 22:41

Mulla oli omassa samaa vikaa :D
Ettei kävis aavistuksen verran laihalla?
GAS OR ASS, no free rides!
husqux
Liittynyt:
22.1.2013 16:58
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut husqux » 14.4.2013 22:58

En usko ku 125 suutin, neula alimmas loves ja ilmaruuvi 1.5 kierrost auki. Vähän tyhmä kysymys mut voiko tot luistii laittaa "väärinpäin", siis että pitääkö sen alhaal olevan loven olla moottorii vai ilmanputsarii päin? :D