Sivu 1, 2:sta

KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 23.11.2012 1:35
Kirjoittanut ktmduke96
Morjens !
Oon ajellu täs jo yhen kesän tällä kevarilla.
Oon lueskellu netist et sais kulkee sen n.125km/h ja oma kulkee täl hetkel sen n. 110km/h.
Mites tää ruiskujärjestelmän piristäminen onnistuu? Mennäänkö vaa vakkarihuoltamolle ja sanotaan että piristetää maximii ruiskut?
Ja onko siihe jotai vaikutust jos ostan tuon akropovicin tehari siihe messii ja vaikuttaako se ruiskujärjestelmän säätöihi jotenki?

Re: KTM Duke 125 viritys

ViestiLähetetty: 27.11.2012 0:17
Kirjoittanut MB93
viewtopic.php?f=100&t=82708

# Annetaan tämän ketjun olla olemassa, ja yritetään kanavoida tekniikkakeskustelua enemmän tänne. -jkoljo

Re: KTM Duke 125 viritys

ViestiLähetetty: 1.3.2013 10:26
Kirjoittanut Yaaamaha
Ruisku säätöön+acra tuo hiukan lisää tehoa ja vääntöä. Ihan ensimmäisenä kannattaa tarkistaa kaikkien laakereiden kunto, jarrujen mahdollisen laahauksen poistaminen ja ketjujen oikean kireyden säätäminen. Noilla voit sen jokusen numeron saada lisää mittariin ;)

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 23.6.2014 22:40
Kirjoittanut miikalaurila
kenelläkään tietoa mistä saisin dukeen koropalan? Itselläni on siis 2012vm ktm duke 125

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 24.6.2014 17:28
Kirjoittanut Cr3ator
Yhdellä tyypillä jolta sitä kyselin ni kuulemma menny takahaarukka kauheeseen kuntoon eikä kai oo ihan sen arvosta sit laittaa sellasta

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 15.10.2014 21:43
Kirjoittanut JoonaOskari
Kellään tietoo mistä sais tollaset bmx tapit dukeen, oranssit? (LINKKIÄ)

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 22.10.2014 20:09
Kirjoittanut RM-96
Duken virittämiseen liittyen Athena valmistaa bigbore kittiä dukeen: http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... s_id=13273
Italialainen GET valmistaa ruiskunsäätöboxeja dukeen ja tuossa athenan kitissä on mukana GET:in valmistama ruiskunsäätöboxi. GET valmistaa myös ruiskunsäätöboxia vakiopytylle: http://www.getdata.it/prodotti.php?idca ... famiglia=2 tuolta löytyy kun valitsee duke 125.
Tässä vielä dynokäyrä vakio 125 duke vs duke 125 jossa ruiskunsäätöboxi: http://www.getdata.it/data/documentatio ... 20ECUJ.pdf

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 23.10.2014 11:18
Kirjoittanut uikukka
Katselin amazon.com verkkokaupasta duken osia. Siellä on jopa 53z takaratas. Ja pari piikkiä pienempi kuin vakio.
Mikä on paras välitys suhde?
Sitten k&n putsaria on myös saatavilla jolla kuulemma tehot nousee. Sitten vielä jokin eri putki.
Tarviiko ruisku säätää näiden jälkeen vielä?

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 23.10.2014 13:06
Kirjoittanut jonicc
Kaikkien muutosten jälkeen mitkä tehdään imu- tai pakopuolelle, niin pitäisi seosta säätää. Dukesta en tiedä kyllä että onko lambda-anturia, jos on niin seos säätyy itse rikkaammalle/laihemmalle "haistelujen" mukaan.

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 13.12.2014 20:43
Kirjoittanut JoonaOskari
Hei, nyt o sellane juttu et Dukee tarttis lisää tehoa, täl hetkel on pelkästää sebringin mörinä pönttö, jota viritykseksi ei voi edes laskea.
Eli ehotelkaas osia, mutta sylinterin kuutiotilavuutta en lähe muuttamaan.

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 5.7.2015 20:21
Kirjoittanut Nakertaja
Onkos täälä kellään kokemuksia athenan 160cc kitistä. Tuleeko kuinka isoo teho eroo vakioon verrattuna?

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 7.8.2015 19:26
Kirjoittanut AthenaDuke160
Löytyy 160cc! Huomattaavaa eroa vakioon on vääntö. Ohitukset paljon turvallisempia kun voi vaan vääntää kahvasta. Vakioväleillä ja vakio putkella 120 ottaa aika nätisti. Itselle juuri tulossa ameriikan maalta uusi putki nii katsoo tuoko se vielä viimeset tehotkin kitistä. Ainiin, ja kulutus putoaa huomattavasti normaalissa ajossa. Vakio yzärit sun muut jättää leikitellen. Tilattu viime kesänä athenan sivuilta tuo setti. Eikös sitä nykyyän saa jo hämeeltä. Hintaa kertyi joku 600€~

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 8.10.2015 17:13
Kirjoittanut Hookey
AthenaDuke160 kirjoitti:Löytyy 160cc! Huomattaavaa eroa vakioon on vääntö. Ohitukset paljon turvallisempia kun voi vaan vääntää kahvasta. Vakioväleillä ja vakio putkella 120 ottaa aika nätisti. Itselle juuri tulossa ameriikan maalta uusi putki nii katsoo tuoko se vielä viimeset tehotkin kitistä. Ainiin, ja kulutus putoaa huomattavasti normaalissa ajossa. Vakio yzärit sun muut jättää leikitellen. Tilattu viime kesänä athenan sivuilta tuo setti. Eikös sitä nykyyän saa jo hämeeltä. Hintaa kertyi joku 600€~

Miten huolto? Muuttuko huoltovälit yms? Itteä kans kiinnostais tuo 160cc mutta matkassa on muutamia mutkia :D onko kannattava ostos?

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 11.10.2015 23:21
Kirjoittanut 19jonsku
Huoltovälit ei muutu miksikään tolla 160cc verrattuna 125cc.

Re: KTM Duke 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 19.6.2016 13:51
Kirjoittanut Dukesak
Millaset välitykset teillä on ollut? Itellä vakio välitykset ja ei meinaa jaksaa vetää 6 vaihteella. Tippuu 1-2kmh 6 vaihteella nopeus yleensä. Ja onko muilla ollut k&n ilmaputsareita että olisiko se kannattava ostos?