Re: 4t yleinen viritys/tekniikka
Lähetetty: 13.3.2017 14:39
Hei, osaisiko joku sanoa mistä etsiä vikaa kun vaihdepoljin todella kevyt/ei vastusta. Siis vaihteiden vaihto onnistuu vaikka pikkurillillä! Duke 125
Suomen laajin moottoripyöräfoorumi
http://www.motot.net/forum/
Qurtain kirjoitti:Hei, osaisiko joku sanoa mistä etsiä vikaa kun vaihdepoljin todella kevyt/ei vastusta. Siis vaihteiden vaihto onnistuu vaikka pikkurillillä! Duke 125
Verttiwacklin kirjoitti:Mistä ootte ostellu nelari wärriin viritysosia kuten isovenakansia yms. ?
Miehistä_Miehin kirjoitti:Miettimässä uuden kermaisen mustan fanan ostoa, mieleen tuli vaan että kun kesän jälkeen on $$ pussissa ostais malossin 183 + nokka, pitäs viel varmaa koneistaa kansi ? 4t virityksestä ei niinkään kokemusta (googlea / youtubea osaan käyttää joten ei tarii iha perusteellisesti selittää) mutta mites toi kannen koneistus, vienkö jollekkin koneistamolle ja sanon vaan, että heittäkää isommat venat vai mitä ? Tariiko sitten ostaa isommat venttiilit ja asentaa ne vai mitä tämä nyt oikeasti hyödyttää? Jos on jossain valmiita viri kansia fanaan niin linkatkaapa!
Lähellä on tammerdiesel joka suorittaa sylinterin kannen koneistuksia, joten sinne siis kun on ajankohtaista, mutta jos joku pystyisi silti selvittämään minulle tuota prosessia, että pitääkö laittaa isommat venat sitten tuon jälkeen (järjen mukaan pitäs....) uus 4t jutuissa.... Tekemällä oppii.
Kuva fanasta <3:
Saman pistin fanan mallikohtaiseen keskusteluun, mutta sielä ei vissiin hirveen aktiivista porukkaa ole..
Joojep kirjoitti:Moro, eilen sammu yzäri ja tänää lähti käyntiin mutta nyt käy oudosti ja savuttaa. Toista tulppaa kokeiltu