Sivu 40, 46:sta

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 20.10.2013 1:31
Kirjoittanut Zemputin
Moikkelis!

Mikä olisi "paras" tehoputki tt näsäriin, ja minkä kokosta kaasaria pitäis iskeä kiinni? Kertokaas huippuja ja vääntöalueita, kiitos!:)

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 21.10.2013 16:55
Kirjoittanut TV9559
Itellä oli näsässä athena ja jolly, ja athenalla sai kovemman piikin, mutta vähemmän alavääntöjä, kun taas jollylla piikki pienempi, mutta väänsi hyvin kaikkialta :D
Huippuja sain athenalla 160 mittariin, ja jollylla ei ole testattu kuin 145 asti :)

Kuitenkin kokonaisuutena jollymoto on mielestäni parempi !

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 25.10.2013 23:44
Kirjoittanut HerGGo
En tiedä, ei varmaa kuulu tähän topicciin mutta. Kuinka levee takanakki menee "kivuttomasti" vielä näsärin vanteelle?

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 25.11.2013 18:12
Kirjoittanut gille98
Ostin tos 2001 näsärin ja pitääs tehä yläkerta remppaa nii pystyykö tuan sylinterin porauttaa? Ja Haittaako jos on kannes vähä jälkiä "hakkaus"?

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 25.11.2013 18:49
Kirjoittanut Miiksuu
Ei pysty, ei haittaa.

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 1.12.2013 20:11
Kirjoittanut jusexy1
mistä sais tilattua magneeton ulosvetäjän näsäriin?? en löytäny mistää

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 2.12.2013 14:48
Kirjoittanut rooperi
jusexy1 kirjoitti:mistä sais tilattua magneeton ulosvetäjän näsäriin?? en löytäny mistää


Avaat startin niin sieltä reijästä saat sen napattua jollain irti, samalla kun viellä vaikka jollain meisselillä jännität vauhtipyörää ;)

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 13.12.2013 1:10
Kirjoittanut raisubbi

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 14.1.2014 19:35
Kirjoittanut tonsa69
Onko kukaan muokannu näsäriin derbi gpr:n keulaa, jos on niin asennus vinkkejä kaipailisin näin etukäteen 8)

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 2.2.2014 19:09
Kirjoittanut L_rppa
tonsa69 kirjoitti:Onko kukaan muokannu näsäriin derbi gpr:n keulaa, jos on niin asennus vinkkejä kaipailisin näin etukäteen 8)


Itse tein näin:

Alempaan t-palaan sorvautin uudenkokoisen putken, siis sen mikä tulee sinne emäputken sisälle. Näin käy näsärin omilla laakereilla, ei tarvinnut ettiä laakereita. Itsessään keulaan ei muistaakseni muita muutoksia tarvinut tehdä.

Tuleeko näsärin vanne? Tarvit uuden etuakselin ja jarrulle adapterin. Mittailet sopivankokoisen akselin ja taas koneistajalle hommia. Lisäksi siihen tarvii pari holkkia. Jarrulle tein lattaraudasta adapterin, vähän sai pähkäillä mutta onnistu ihan perustyökaluilla.

Sit semmonen vinkki, että jos laitat crossitangon niin helpoin hommata GPR nuden ylä t-pala, koska kyykkygepardissa on jotkut ulkonäköreiät siinä t-palassa, aikalailla mahdoton saada fiksusti tankoa...

Eipä tuu muuta erikoista mieleen, mahdollistahan se on joskin vaatii vähän suunnittelua. :D

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 12.2.2014 17:24
Kirjoittanut tonsa69
L_rppa kirjoitti:
tonsa69 kirjoitti:Onko kukaan muokannu näsäriin derbi gpr:n keulaa, jos on niin asennus vinkkejä kaipailisin näin etukäteen 8)


Itse tein näin:

Alempaan t-palaan sorvautin uudenkokoisen putken, siis sen mikä tulee sinne emäputken sisälle. Näin käy näsärin omilla laakereilla, ei tarvinnut ettiä laakereita. Itsessään keulaan ei muistaakseni muita muutoksia tarvinut tehdä.

Tuleeko näsärin vanne? Tarvit uuden etuakselin ja jarrulle adapterin. Mittailet sopivankokoisen akselin ja taas koneistajalle hommia. Lisäksi siihen tarvii pari holkkia. Jarrulle tein lattaraudasta adapterin, vähän sai pähkäillä mutta onnistu ihan perustyökaluilla.

Sit semmonen vinkki, että jos laitat crossitangon niin helpoin hommata GPR nuden ylä t-pala, koska kyykkygepardissa on jotkut ulkonäköreiät siinä t-palassa, aikalailla mahdoton saada fiksusti tankoa...

Eipä tuu muuta erikoista mieleen, mahdollistahan se on joskin vaatii vähän
suunnittelua. :D

Juu keula on lähes muokattu jo kiinne, Sorvasin koulussa siihen holkin että laakeripesät on timmit sekä pidensin emä putkea 4cm, nyt istuu hyvin ja sain raiserit siihen t-palaan kiinni vaikka olivatkin ne reijät siinä :D

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 23.2.2014 16:34
Kirjoittanut -rame-
Onko tässä putkessa kuri?
Kuva

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 12.3.2014 18:30
Kirjoittanut _arpe_
-rame- kirjoitti:Onko tässä putkessa kuri?
Kuva

Siinähän se kuristus näkyy, kaikista v*ttumaisin kuristus irrottaa, rälläkällä putki poikki tuosta kohalta mistä ritilä putken sisällä alkaa, vetää ritilän pois ja hitsaa putken takasin kiinni. jos on hyvät hitsi laitteet homma ei ole niin suuri mutta jos on puikko hitsi niinkuin itsellä, kannattaa harkita pari kertaa nimimerkillä hermot meni

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 14.3.2014 19:41
Kirjoittanut rooperi
Ajaessa röpötti ainakin helvetisti, että en ihan heti lähtis veikkaileen laihaa seosta, mutta mikä ton sitten on sulattanut vai onko tuo edes sulanut? :D 10min ajon jälkeen siis rupes paisarista ampuun vedet pihalle...

Re: Honda NSR 125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 14.3.2014 19:47
Kirjoittanut rooperi
Noniin löyty sieltä tällainenkin -,- ilmeisesti ongelma nro1.?