Honda NSR 125 viritys/tekniikka

Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 9.7.2011 21:09

Joo mite ihmeessä :d
N_iksu
Pyörä:
Suzuki GSX
Paikkakunta:
Luumäki
Liittynyt:
29.6.2006 15:12
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut N_iksu » 10.7.2011 3:01

Stilly kirjoitti:Joo mite ihmeessä :d

http://www.angelfire.com/dragon2/noz/al ... saato.html
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 10.7.2011 13:38

Uuemman mallin näsärissä ei kyllä tollasta luukkua oo, vaan tuossa on suoraan runko eessä joka peittää koko rc-valven.
The-Trooper
Pyörä:
Honda NSR-180, Honda Monkey, Ex-Rieju Spike 70cc
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
23.1.2009 19:06
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut The-Trooper » 10.7.2011 15:34

niin, mutt saa sen silti säädettyä.. Eikä ole edes vaikea homma. Lyhyellä kiintoavaimella homma on aika nopeasti hoidettu.. :P
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 25/id30150 Siitä jollekkin?!
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 10.7.2011 19:38

joo, pitääpä kokeilla vielä :D
L_rppa
Pyörä:
2x NSR 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
23.12.2007 22:52
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut L_rppa » 12.7.2011 12:16

Pitääkös noiden pakoaukonsäätimen käpälät heilua kuin hullunmuna tuolla säätimessä? :s Ilmeisesti ei, koska laitoin virrat päälle ja säädin ei noussut ylös asti, ei lähellekkään.
The-Trooper
Pyörä:
Honda NSR-180, Honda Monkey, Ex-Rieju Spike 70cc
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
23.1.2009 19:06
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut The-Trooper » 12.7.2011 15:53

Varmaa menossa kampuran stefat, kun ei jaksa nässy enää vetää kunnolla yläkierroksilla. Alavääntöä löytyy, ja puristukset on tallella, koska vaihdettu 800km sitten malossin sylinterisarja. Säädötkin pitäis olla kohillaan, kun ei booaa eikä pätki... Paljonko ilmaruuvin pitäis olla auki? 1 ja 1/4?
Missään muualla ei vika minusta voi olla. :S
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 25/id30150 Siitä jollekkin?!
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 12.7.2011 17:33

Minust se ilmaruuvi pitää olla 2 ja puol kierrosta auki
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 12.7.2011 17:37

Ei vaikuta yläkiekoilla, koska toi ilmaruuvi vaikuttaa vaaa tosi pienel kaasunavaumal ja leipoo jos ajelee sellase yläkiekoil pitemmä aikaa ja tehoa ei varmana oo :D Se o sama onko se kiinni vai kokonaa pois jos reijän tukkii jos on kaasu pohjas. Itel on jotai 2 kiekkaa auki ja käy tyhjäkäyntiä hyvi eikä leijuta kiekkoja.

Lähteekö käyntii ja leijjuttaako kiekkoja, itel oli kummatki päi vittua ku stefa vissiinki vuoti. :lol:

Luin muute Stilly tuolt yleisestä et sait pärrän kulkemaa ku säädit pa- säädintä, hyvä juttu et viimeinki kulkee :) Pitäs itekki säätää vähä ku tuntus et se kuristaa. 7,5k kohal nappaa piikin ja vetää kyl, mut ei niiku tahtos 9k jälkee vetää yhtää paremmi.
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 12.7.2011 20:53

joo vakioputkella mulla jäi pyörii kiekat kans johonki 9-10k nyt ku jolly ja vähä säädin sitä ni menee jonnekki punarajalle asti vähintää.
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 12.7.2011 20:56

Aika aikasin muute nappaa piikin sulla :o itellä varmaa joskus yli 8k :D
The-Trooper
Pyörä:
Honda NSR-180, Honda Monkey, Ex-Rieju Spike 70cc
Paikkakunta:
Varpaisjärvi
Liittynyt:
23.1.2009 19:06
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut The-Trooper » 13.7.2011 11:23

LaneKit kirjoitti:Ei vaikuta yläkiekoilla, koska toi ilmaruuvi vaikuttaa vaaa tosi pienel kaasunavaumal ja leipoo jos ajelee sellase yläkiekoil pitemmä aikaa ja tehoa ei varmana oo :D Se o sama onko se kiinni vai kokonaa pois jos reijän tukkii jos on kaasu pohjas. Itel on jotai 2 kiekkaa auki ja käy tyhjäkäyntiä hyvi eikä leijuta kiekkoja.

Lähteekö käyntii ja leijjuttaako kiekkoja, itel oli kummatki päi vittua ku stefa vissiinki vuoti. :lol:

Luin muute Stilly tuolt yleisestä et sait pärrän kulkemaa ku säädit pa- säädintä, hyvä juttu et viimeinki kulkee :) Pitäs itekki säätää vähä ku tuntus et se kuristaa. 7,5k kohal nappaa piikin ja vetää kyl, mut ei niiku tahtos 9k jälkee vetää yhtää paremmi.



Lähtee käyntii, mutta jättää toisinaan kiekat 3k kohalle.. Eikä sitäkää kyllä tee aina.. Mutta ite pidän varmana merkkinä tuota, että ei jaksa enää vetää 5 ja 6 loppuun.. Ja tehot on yläkiekoilla kuin vakiomopossa...
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ho ... 25/id30150 Siitä jollekkin?!
AapoV
Pyörä:
Honda Monkey -94
Paikkakunta:
Savitaipale
Liittynyt:
27.3.2008 14:43
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut AapoV » 13.7.2011 14:22

Jahas. Näsäri toimii muuten loistavasti mutta tyhjäkäynnillä jättää kierrokset 3k ja nousee vähitellen.. Vaikka sammuttais ja laittais päälle 1k:n kohdalla niin nostaa kiekat. Kun vaihdoin tulpan niin ekalla ajolla tyhjäkäynti pysyi säädetyssä 1600rpm

Juuri putsattu kaasari ja ilmanputsari, läpät ja imukaula ok, uusi tulppa, tehty täydellinen koneremppa 5k sitten (liikkeessä), kuristamaton vakioputki, ilmaruuvi 2,5 kierrosta auki, TT-suuttimet, imukaulan kuri otettu pois...

Mikäköhän on ongelmana?
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut LaneKit » 13.7.2011 16:29

Kato 2 tapausta jo putkee missä sama ongelma ku itellä. Ite vaihoin raottavat läpät uusiin, koneen joka tiivisteen ja kampuran stefat ni alko pelaamaa, mut ite alottasin teinä vaikka noista stefoista, tai oikeastaa mg stefasta, ku kytkinstefan vuoto vaa tunkee öljyt sisää. Helppo vaihtaa ku poraa ruuvin toho ja vetää vittuu sieltä.

Ja rempan jälkeeki itel vammas tyhjäkäynti enne ku säädin iha priimaks lämpimänä, tosi vaikee säätää täs phbh 28:s ku mopossa vedän aina kaasari kädes munkilla sen ja melkee ain kerrast oikee :D

Stilly kirjoitti:Aika aikasin muute nappaa piikin sulla :o itellä varmaa joskus yli 8k :D

Joo itel nappaa tol stanin viilaamal pytyl ja vakioputkel tossa, en tiiä tost pa- äätimestä, tänää katon ku tuun kaupungista kotia että onko up- asennossa täysin ylhäällä, veikkaisin ettei ole.

Myys mulle jolly syksyllä, jos et pasko ni saat 120e ilma änkkää :lol:
Stilly
Pyörä:
Honda NSR 125 -03
Paikkakunta:
Kuusamo
Liittynyt:
19.1.2010 16:53
Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Stilly » 13.7.2011 18:32

Joo pittää katella :D