Sivu 26, 28:sta
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
8.7.2015 22:13
Kirjoittanut Minemac69
Morjens,
Olisin ostamassa tuohon -04 cebariin gianellin kokoputken, onko suuttimen\suuttimien vaihtaminen välttämätöntä kun muuten on vakio?
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
29.7.2015 15:31
Kirjoittanut Cebarimies123
Voisko joku kertoo mitkä välit -08 cebaris on vakiona?
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
29.7.2015 15:42
Kirjoittanut Solikka<3
05 on ainakin 15-42. Kato rattaistas vielä varmistukseks
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
29.7.2015 22:13
Kirjoittanut Solikka<3
Tietääkö kukaan että mistä kaikkialta ton Sepon kilveneteline on kiinni? Ei tunnu löytyvän millään kiinnike kohtia irroitukseen.
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
29.7.2015 23:06
Kirjoittanut xtio98
Sahaa ite sille vaan näytin
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
30.7.2015 10:52
Kirjoittanut nikozs99
Paljonkos on ihmisillä ollu huiput näillä uuden mallin cebareilla (2011-->)? Ite sain tuossa mittariin 132 muna-asennossa, ois voinu tulla vähä lisää jos ei olis ollu reppua selässä
Itselläni siis täysin vakio.
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
1.8.2015 22:24
Kirjoittanut skopojätkä
Olisko kellään myydä separiin vakioputkeen menevää änkkää, tai kokoputkistoa?
Sais olla vähän möreämmät äänet tuossa
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
4.8.2015 21:58
Kirjoittanut nikozs99
Nyt tapahtu erikoinen tapaus, koska kyseessä kuitenkin Honda
. Elikkäs ajelin tuossa Orimattilasta Jämsään ja 11km ennen Jämsää kone yhtäkkiä sammuu, painan kytkimen pohjaan että pääsen luistattelemaan tienreunaan ja samalla vaihtelen vaihteen vapaalle. Ei ollut vaihteisto siis jumissa. Startista kokeilin käyntiin ja pyörähtää hieman ja kuuluu rasahdus, ei muuttunut vaikka oli vapaalla ja kytkin pohjassa. Leikkasiko pyörä siis kiinni?
Onneksi on takuu jäljellä.
pyörä siis vm. 2012
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
27.9.2015 20:46
Kirjoittanut Gileran kuski
Onkos kukaan tehnyt kyseiseen pyörään moottoriremonttia? Jos on niin millaisella kilometrimäärällä remontti alkaa olla tarpeen ja mistä sen huomaa että on remontin tarpeessa? Meneekö mäntä ensin väljäksi jolloin puristukset tippuu vai alkaako laakerit antautua ensin?
Mikäli remonttia alkaisi tekemään niin onko jotain erityistä huomioitavaa? Onko esim. jotain erikoistyökaluja vaativia osia (vauhtipyörän irrotus, kytkimen mutteri)?
Olen ajatellut uusia kaikki laakerit ja stefat, männän sekä tietysti tiivisteet. Mistä osat kannattaisi hankkia? Talvella on hyvästi aikaa.
Pyörällä ajettu siis pikkuista vaille 50000. Ihmeen pitkästihän tuolla on jo päässyt.
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
5.11.2015 20:35
Kirjoittanut CebariJames
Olisiko kellään myydä nollaseiska sliparia?
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
14.1.2016 9:11
Kirjoittanut skopojätkä
Onko jollaki tietoa minkä kokoinen resitori ECU:n huijjaamiseen olisi sopivin devilin kokoputken kanssa?
Olenko ymmärtänyt oikein että mitä enemmän vastusta sinne ecun johtoon laittaa, sen rikkaamalle seos menee?
Joku täällä mototissa kerto tämän vinkin muinoin.
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
22.2.2016 23:48
Kirjoittanut Sillipoliisi
skopojätkä kirjoitti:Onko jollaki tietoa minkä kokoinen resitori ECU:n huijjaamiseen olisi sopivin devilin kokoputken kanssa?
Olenko ymmärtänyt oikein että mitä enemmän vastusta sinne ecun johtoon laittaa, sen rikkaamalle seos menee?
Joku täällä mototissa kerto tämän vinkin muinoin.
http://www.ozbucketracing.com/buildingcommuterlite.htmlTuolla on aika hyvin selitetty tuo vastusjuttu, itseäkin kiinnostaisi tietää, että miten tuo kikka toimii, ja liittyykö siihen jotain riskejä.
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
29.2.2016 12:15
Kirjoittanut skopojätkä
Joo, tuohon sivustoon olenkin jo tutustunut, paljonkohan lisää polttoaineen kulutusta?
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
3.3.2016 3:41
Kirjoittanut -nuubsteri-
Kertokaahan tietämättömälle mikä on vikana Honda cbr 125r -06 pyörässä, kun pääsi vuotamaan öljyä ulos huomaamatta ja kerkesin ajella hetken ilman/vähäisillä öljymäärillä ja nyt kytkin ei toimi kunnolla. Eli lämpimällä koneella kytkinpommilla kytkin jää "päälle" hetkeksi ellei päästä kaasua. Kylmällä koneella ei ole mitään ongelmaa. Muuten kytkimessä ei tunnu olevan mitään vikaa.
Re: Honda CBR 125 viritys/tekniikka
Lähetetty:
29.3.2016 13:16
Kirjoittanut Ragemeisteri
Ajattelinpahan vaan kysyä että kannattaisiko periaatteessa laittaa pienempää etu ratasta? Kun omalla kokemuksella 6 vaihteella ei tee mitään muutakun alamäessä
Ainakin oman käsityksen mukaan saattais kulkea tällä methodilla vähän paremmin.