Sivu 73, 78:sta

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 2.11.2015 11:12
Kirjoittanut Rotaxpaska
RAVE 1 VUOTAA

Juu moro! Onko kellään samaa ongelmaa eli rave 1 vuotaa sieltä mihin vaijeri tulee kiinni. Lämppäilee sen takia koska vetää ilmaa sieltä. On uudet tiivisteet mutta vuotaa silti. Ja ennenkuin joku tulee pätemään niin on kyllä kasattu oikein. Voisko johtua siitä että laippa liian kulunut?

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 2.11.2015 11:28
Kirjoittanut ma$$i
Ei voi olla laipan kuluneisuudesta, meinaan itekki viilailin laippaa kevyemmäks ettei panttaa mihinkään :roll: . Tai sitten sulla on aivan helvetisti kulunut laippa :eek:

Onko sulla siellä se o-rengas ja öljyrengas ja kotelon tiiviste ?

Ootko varma että nesteet kiertää? Ettei vesipumppu tai termostaatti ois sanonu itteään irti?

Käykö selvästi laihalla että kierrokset leijuu koko ajan? Jos ei niin ei oo imuvuotoa mistään. Mutta jos leijuu niin kannattaa kattoo imukaula ja sitte pohtii kaikkee muuta.
Epätodennäköistä että vetäis ilmaa raven kolosta, ainakin omasta mielestä muut syyt kannattaa tarkistaa ensin ellet ihan 100% varma ole :roll:

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 2.11.2015 19:19
Kirjoittanut eQ123
Eipähän se sieltä pakopuolelta paljoa pääse ilman vetämään :roll: Voit ajaa vaikka raven reikä auki eikä se sen takia lämpöleikkaa.

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 25.11.2015 0:56
Kirjoittanut Monkesi
Oottakonä huomannu että italkitilta tullut uusi kilpailija ravelle. http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... arts_.html olis tarve rave 2:lle. Mistähän halvimmalla vai olisko se tup italkitti :D

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 25.11.2015 1:02
Kirjoittanut Fin_JalmiZ
Ite tilasin tuolta http://shop.straube-motorsport.de/index.php?a=7970 ja noin 160€ makso ;)

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 25.11.2015 12:11
Kirjoittanut ma$$i
Kato kartingshopista rave2. Sijaitsee suomessa ja tais maksaa ~130€ . Tulee 3 päivässä jos posti ei pahemmin lakkoile ja tuotetta hyllyssä. Rave 2 osat kannattaa yleensäki tilaa suomen kartingshopista. Yllättävän halpa ja osat tulee nopiaan
E: kartingshopin sivut päivityksen alla niin en saanu linkattua ravea

Viestiä moderoitu

Haamu

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 3.12.2015 16:11
Kirjoittanut tane99
Kysytään nyt täältäkin, että kannattaako magneettoa keventää? Tekniikaksi tulossa 154 polini, 34lortto, rave2, v-vorse 3, piperi :idea:

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 3.12.2015 20:02
Kirjoittanut ma$$i
En lähtis leikkii sen kans.
Ja vakioilmanputsari on piperia parempi

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 4.12.2015 16:52
Kirjoittanut Cr3ator
Voi olla hankala keventää, tuskin saisi kauheasti painoa pois. Eiköhän se kierrosherkkyys hankita jotenkin muuten...

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 13.2.2016 21:05
Kirjoittanut elkku123
Ei perkules sentää...:D nyt on kone kasattuna ja ehdin talven aikana unohtaa minkä väristä se rotax 122 jäähdytysneste on? Eikös mahda vihreää olla? :D

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 13.2.2016 22:44
Kirjoittanut ma$$i
Itsellä oli ainakin vihreää.
Mutta eipä sillä niin väliä ole minkä väristä laittaa, samaan tapaan jäähdyttää. Kunhan kaikki neste samanväristä niin pelittää. Tai osaa jäähdytysnesteistä saa sotkea keskenään, muttei ei tiettyjä värejä (joita en nyt muista :lol: )

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 13.2.2016 23:07
Kirjoittanut elkku123
Juu näin mä vähän mutuilinkin :D kiitos tiedosta

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 1.4.2016 8:07
Kirjoittanut IsiMaksaa
Mitkä öljyt rotax 122 koneeseen kannattaa heittää? 10w-40? :D

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 1.4.2016 11:09
Kirjoittanut ma$$i
Mutuilen ja sanon että ohjekirja suositteli 75w-90..

Mutta itsellä oli aina 10w-40 laatikossa ja ongelmitta pelasi

Re: Rotax 122 ja 123

ViestiLähetetty: 1.4.2016 20:30
Kirjoittanut notreal911
Rotax 122:een ylikokoon porattu sylinterisetti hakusessa. Polini 154cc saisi Suomesta aika lyhyellä toimitusajalla, mutta siitä puuttuu Raven korotuslaippa?
Italkitin 140cc tämä laippa olisi mukana, mutta vain 1-renkaisesta setissä? Pöh.
Mites tämän korotuslaippa ongelman on muut hoitaneet ja onko jollain antaa laipan paksuudesta mittaa ( ilmeisesti eri paksuus 140 / 154cc sylintereille )?