Sivu 1, 102:sta

Yamaha TZR viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 8.2.2008 20:05
Kirjoittanut _nikko
Jatketaan täällä ja vanhat viestit löytyy täältä.

ViestiLähetetty: 8.2.2008 22:37
Kirjoittanut julpero
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=54504

tuossa ois teharia tarvitsevalle

ViestiLähetetty: 11.2.2008 17:27
Kirjoittanut arskadaa
hei ihmiset. Onks tetsarissa märkä, öljyssä uiva kytkin? :D

ViestiLähetetty: 11.2.2008 17:31
Kirjoittanut Mone
No sellanenhan siellä ui.

ViestiLähetetty: 11.2.2008 19:51
Kirjoittanut arskadaa
eli siis olettaen etten ihan tyhmä oo niin kytkin luistaa liian vähällä oljyllä?

ViestiLähetetty: 13.2.2008 2:44
Kirjoittanut TRUIJO
Kytkin voi luistaa aika monestakin syystä. Yleensä kytkinlevyt ovat kuluneet tai lasittuneet, kytkinvaijeri säädetty liian kireälle, tai koneessa käytetty öljy on vääränlaista, tai sitä on aivan liian vähän.

ViestiLähetetty: 13.2.2008 6:05
Kirjoittanut Dillinger
Mahtaako tähän saada enää mistään sitä 170cc sylinteriä tai miten suureksi vakio sylinterin voi porauttaa?

ViestiLähetetty: 13.2.2008 22:40
Kirjoittanut earseeni
Dillinger kirjoitti:Mahtaako tähän saada enää mistään sitä 170cc sylinteriä tai miten suureksi vakio sylinterin voi porauttaa?
tuolta löytyy polinin 170cc sylinteri---> http://www.stanstephens.com/125sports.htm

ViestiLähetetty: 14.2.2008 13:51
Kirjoittanut Dillinger
earseeni kirjoitti:
Dillinger kirjoitti:Mahtaako tähän saada enää mistään sitä 170cc sylinteriä tai miten suureksi vakio sylinterin voi porauttaa?
tuolta löytyy polinin 170cc sylinteri---> http://www.stanstephens.com/125sports.htm


No eipä kyllä näkynyt. TZR125R oli kyllä Athena 170cc tarjolla, mutta eipä taida sopia tähän vanhempaan. Ja earseeni se polinin sylinteri on sitten 155cc eikä 170cc.

ViestiLähetetty: 14.2.2008 22:30
Kirjoittanut earseeni
minnekköhän teetsetarissa pitää vetää ypvs:än vaijjerit ja miten sen saa toimintaan ???

ViestiLähetetty: 14.2.2008 23:55
Kirjoittanut Dillinger
earseeni kirjoitti:minnekköhän teetsetarissa pitää vetää ypvs:än vaijjerit ja miten sen saa toimintaan ???


Sylinterissä on YPVS:än kohdalla ne paikat vaijjereille ja siintä sitten servolle, niissä oli muistaakseni vielä munerot merkkeinä että kumpi menee mihinkin.

ViestiLähetetty: 16.2.2008 13:31
Kirjoittanut arskadaa
TRUIJO kirjoitti:Kytkin voi luistaa aika monestakin syystä. Yleensä kytkinlevyt ovat kuluneet tai lasittuneet, kytkinvaijeri säädetty liian kireälle, tai koneessa käytetty öljy on vääränlaista, tai sitä on aivan liian vähän.


Epäilen sitä öljyä koska oikeelta puolelta vuos laatikon öljyjä vähän ulos. :D

ViestiLähetetty: 17.2.2008 17:48
Kirjoittanut Dillinger
arskadaa kirjoitti:
TRUIJO kirjoitti:Asiaa...


Epäilen sitä öljyä koska oikeelta puolelta vuos laatikon öljyjä vähän ulos. :D


Eikö olisi kuitenkin helpointa kumota tuokin epäilys hakemalla kaupasta oikeaa öljyä (hinta yleensä noin 10¤) ja kaataa sitä koneeseen oikea määrä. Sen jälkeen voisi ainakin varmasti sanoa onko vika öljyssä, ja muidenkin olisi ehkä helpompi saada autettua vian löytymisessä kun saataisiin niitä mahdollisia kohtia kokonaan pois listasta.

ViestiLähetetty: 24.2.2008 14:03
Kirjoittanut Tzroope
Sattuisko kellään oleen ylimäärästä pyttyä. voin ostaa!

ViestiLähetetty: 24.2.2008 18:48
Kirjoittanut Dillinger
Tzroope kirjoitti:Sattuisko kellään oleen ylimäärästä pyttyä. voin ostaa!


Oletko kysellyt romuttamoilta tai lukenut ilmoitukset läpi tältä sivustolta, luulisi kyllä löytyvän. Itsellä kyllä olisi, mutta eipä ihan näillä keleillä huvita lähtä sitä ruuvaamaan irti näpit jäässä mökille.