Sivu 59, 61:sta

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 9.4.2016 23:12
Kirjoittanut PV-Patu
Miten ois, google saattaisi kertoa suuttimen tyypin?
Parissa sekunnissa löytyi tuollainen sivu, tiiä sitten onko kaasari just se oikea:
http://www.mikunioz.com/product/tm35-1- ... e-engines/
Tuossa tk-suutin on VM22/210.
Varmin tapa tietty on katsoa kaasarista ja verrata esim. Nakkilan sivuilla löytyviin kuviin.
Jossain, en nyt muista missä, Mikunissa on niin, että periaatteessa 2 "samanlaista" kaasaria pitääkin sisällään erilaiset tk-suuttimet.

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 16.4.2016 17:27
Kirjoittanut taMMisto
Onko Keihin PWK 38 AG:n ja PWK 38-S AG:n välillä säätämisessä/suutinkoissa eroa? Jälkimmäinen siis uudempi. Mitä tuo -s meinaa tossa?

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 30.6.2016 7:19
Kirjoittanut enoxi
Kaasari vuotaa mitä tehdä?

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 30.6.2016 16:36
Kirjoittanut MoPoMaN98
Uudet tiivisteet jos niistä vuotaa? :roll: Tai jos tulee ylivuodoista, laske bensanpintaa.

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 9.7.2016 19:06
Kirjoittanut Rikuuu33
PItääkö ostaa uusi kaasari jos vanhassa on siinä kolossa jossa luisti on niin reunoilla mustia tai jotain viivoja, että onko käyttökunnossa vai ei? Anteeksi huonosta selittämisestä! :D :D

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 23.7.2016 1:48
Kirjoittanut khgkg321
a

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 23.7.2016 23:57
Kirjoittanut Roope1999
minkä kokosii pääsuuttimia teil on koson 34mm kaasarissa?

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 27.9.2016 17:20
Kirjoittanut Hulikusti
Mikä vois olla onkelmana tällä kertaa kun vaihdoin 110 suuttimen niin kaasarin sieltä pohjasta alkoi tulla bensaa?? Ei sillee kunnolla mut tippoja vähän väliä tuli
:x

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 10.10.2016 21:07
Kirjoittanut Grönäää
Mikä vikana ku vaihdoin isomman suuttimen ja sen jälkee ku laitettiin kaasari kasaan ni rupes vuotamaan kauheesti bensaa. Nyt se siis vuotaa vaan pienillä nopeuksilla ei isoilla. :P :P :P

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 10.10.2016 21:25
Kirjoittanut -Zone-
Neulaventtiili jäänyt huonosti tai siellä on roska välissä yms.

-Zone- kirjoitti:Neulaventtiili ei pidä. Kohokammio siis auki ja tutkimaan mistä johtuu.

Neulaventtiili on automaattinen hana. = Kun kohokammioon tulee tietylle korkeudelle saakka bensaa ja kun kohot on kelluvat, ne nostaa neulaventtiiliä ja neulaventtiili sulkee bensantulon. Kun moottori jatkaa käymistä vähenee tietysti bensa kohokammiosta, kohot laskee ja neulaventtiili taas aukeaa ja sama toistuu jne.. jne..

Jos neulaventtiili ei pidä kohokammio jatkaa täyttymistään ja bensat tulee ulos ylivuotoputkista. Syy miksi neulavena ei pidä voi olla; sen kuluneisuus, roska välissä, koho takertelee tai bensapinta säädetty liian ylös (kohot nousee ääriasentoon, mutta neulavena ei vielä sulkeudu).

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 12.10.2016 21:16
Kirjoittanut AtteKahkonen
Mitäs säätöjä mun kannattais lähteä muuttamaan ku 2t pärrä savuttaa ihan homona kylmänä ja piikki tulee vähän epäröiden? (alkaa vetää paremmin just ku on menossa varatankille ja nyt myös kylmillä keleillä toimii vähän paremmin). Joo tiiän että 2t kuuluu savuttaa kylmänä mut ei todellakaan noin paljon ku mulla :lol: Porukka kattoo koulun pihassa ihmeissään ku meikä täräyttää savustimen tulille :nolo: Pienempi pääsuutin?

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 1.4.2017 15:11
Kirjoittanut rotney
Mulla vuotaa aina välillä kaasari ylivuodosta. Joskus ku avaa bensahanan kaikki pelittää mutta joskus se alkaa kusemaan ylivuodosta. Mikähän siinä vois olla?

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 1.4.2017 15:45
Kirjoittanut -Zone-
No just. Jos tuo oli aprillipila, niin huono. Mikäli ei niin hivenen omatoimisuutta kannattais harrastaa kun vastaus olisi lukenut ihan tuossa muutama rivi ylempänä edellisessä postauksessani.

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 3.4.2017 6:37
Kirjoittanut Detsoni95
Mikä detsis voi olla kun toimi ihan normaalisti kunnes laitoin lisää bensaa ja vahingossa 5-10prosentin seokset mutta kun laitoin uudet noi 2.5-3prosebtin seokset nii teki samaa mitä raskailla seoksilla. Eli kun kaikki oli kiinni niin käynnisti kävi vain kaasu pohjassa ja sillonkin samalla nopeudella kuin tyhjä käynti sitten kun löysäsi niin sammui mutta kun otti bensa letkut irti niin alkoi käydä normaalisti ja kiersi tappiin asti ja jne mutta kun laittoi takaisin niin taas boo. Yamahassa on viriä sen verran että tyhjävakio putki tk änkällä ja ducatin rajoittamaton cdi sekä kaikki kurit poistettu. Suutin on 90 ja kokeiltu 100 mutta tekee samaa. Ja kaasutin on uusi phbn 16 ns velin vakio detsissä sama. Miten se ryyppy vaijeri laitetaan vai käykö tuo stage6 ryyppy vaiheri edes tuohon kaasariin. Kaasari yritetty säätää joka suuntaan ja ilmanputsarina sukka eikai pitäs haitata käymiseen voikohan olla kohon alla olevassa venttiilissä joku roska? :roll:

Re: Kaasarit

ViestiLähetetty: 14.4.2017 18:23
Kirjoittanut Detsoni95
Tulee yli vuoto letkusta ulos nopeita vastauksia kiitos