Kaasarit

MoPoMaN98
Pyörä:
Husqvarna SM 125
Liittynyt:
25.12.2013 0:45
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut MoPoMaN98 » 30.6.2016 17:36

Uudet tiivisteet jos niistä vuotaa? :roll: Tai jos tulee ylivuodoista, laske bensanpintaa.
Rikuuu33
Liittynyt:
9.7.2016 18:41
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Rikuuu33 » 9.7.2016 20:06

PItääkö ostaa uusi kaasari jos vanhassa on siinä kolossa jossa luisti on niin reunoilla mustia tai jotain viivoja, että onko käyttökunnossa vai ei? Anteeksi huonosta selittämisestä! :D :D
khgkg321
Liittynyt:
9.8.2015 18:42
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut khgkg321 » 23.7.2016 2:48

a
Viimeksi muokannut khgkg321 päivämäärä 22.4.2017 1:43, muokattu yhteensä 2 kertaa
Roope1999
Liittynyt:
9.12.2014 19:19
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Roope1999 » 24.7.2016 0:57

minkä kokosii pääsuuttimia teil on koson 34mm kaasarissa?
Hulikusti
Liittynyt:
7.9.2016 15:31
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Hulikusti » 27.9.2016 18:20

Mikä vois olla onkelmana tällä kertaa kun vaihdoin 110 suuttimen niin kaasarin sieltä pohjasta alkoi tulla bensaa?? Ei sillee kunnolla mut tippoja vähän väliä tuli
:x
Grönäää
Liittynyt:
10.10.2016 22:04
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Grönäää » 10.10.2016 22:07

Mikä vikana ku vaihdoin isomman suuttimen ja sen jälkee ku laitettiin kaasari kasaan ni rupes vuotamaan kauheesti bensaa. Nyt se siis vuotaa vaan pienillä nopeuksilla ei isoilla. :P :P :P
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut -Zone- » 10.10.2016 22:25

Neulaventtiili jäänyt huonosti tai siellä on roska välissä yms.

-Zone- kirjoitti:Neulaventtiili ei pidä. Kohokammio siis auki ja tutkimaan mistä johtuu.

Neulaventtiili on automaattinen hana. = Kun kohokammioon tulee tietylle korkeudelle saakka bensaa ja kun kohot on kelluvat, ne nostaa neulaventtiiliä ja neulaventtiili sulkee bensantulon. Kun moottori jatkaa käymistä vähenee tietysti bensa kohokammiosta, kohot laskee ja neulaventtiili taas aukeaa ja sama toistuu jne.. jne..

Jos neulaventtiili ei pidä kohokammio jatkaa täyttymistään ja bensat tulee ulos ylivuotoputkista. Syy miksi neulavena ei pidä voi olla; sen kuluneisuus, roska välissä, koho takertelee tai bensapinta säädetty liian ylös (kohot nousee ääriasentoon, mutta neulavena ei vielä sulkeudu).
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
AtteKahkonen
Pyörä:
Suzuki RG125F -95
Paikkakunta:
Hausjärvi
Liittynyt:
7.9.2014 13:27
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut AtteKahkonen » 12.10.2016 22:16

Mitäs säätöjä mun kannattais lähteä muuttamaan ku 2t pärrä savuttaa ihan homona kylmänä ja piikki tulee vähän epäröiden? (alkaa vetää paremmin just ku on menossa varatankille ja nyt myös kylmillä keleillä toimii vähän paremmin). Joo tiiän että 2t kuuluu savuttaa kylmänä mut ei todellakaan noin paljon ku mulla :lol: Porukka kattoo koulun pihassa ihmeissään ku meikä täräyttää savustimen tulille :nolo: Pienempi pääsuutin?
rotney
Liittynyt:
6.2.2017 18:35
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut rotney » 1.4.2017 16:11

Mulla vuotaa aina välillä kaasari ylivuodosta. Joskus ku avaa bensahanan kaikki pelittää mutta joskus se alkaa kusemaan ylivuodosta. Mikähän siinä vois olla?
-Zone-
Liittynyt:
22.6.2005 22:42
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut -Zone- » 1.4.2017 16:45

No just. Jos tuo oli aprillipila, niin huono. Mikäli ei niin hivenen omatoimisuutta kannattais harrastaa kun vastaus olisi lukenut ihan tuossa muutama rivi ylempänä edellisessä postauksessani.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
Detsoni95
Liittynyt:
20.3.2017 9:05
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Detsoni95 » 3.4.2017 7:37

Mikä detsis voi olla kun toimi ihan normaalisti kunnes laitoin lisää bensaa ja vahingossa 5-10prosentin seokset mutta kun laitoin uudet noi 2.5-3prosebtin seokset nii teki samaa mitä raskailla seoksilla. Eli kun kaikki oli kiinni niin käynnisti kävi vain kaasu pohjassa ja sillonkin samalla nopeudella kuin tyhjä käynti sitten kun löysäsi niin sammui mutta kun otti bensa letkut irti niin alkoi käydä normaalisti ja kiersi tappiin asti ja jne mutta kun laittoi takaisin niin taas boo. Yamahassa on viriä sen verran että tyhjävakio putki tk änkällä ja ducatin rajoittamaton cdi sekä kaikki kurit poistettu. Suutin on 90 ja kokeiltu 100 mutta tekee samaa. Ja kaasutin on uusi phbn 16 ns velin vakio detsissä sama. Miten se ryyppy vaijeri laitetaan vai käykö tuo stage6 ryyppy vaiheri edes tuohon kaasariin. Kaasari yritetty säätää joka suuntaan ja ilmanputsarina sukka eikai pitäs haitata käymiseen voikohan olla kohon alla olevassa venttiilissä joku roska? :roll:
Detsoni95
Liittynyt:
20.3.2017 9:05
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Detsoni95 » 14.4.2017 19:23

Tulee yli vuoto letkusta ulos nopeita vastauksia kiitos
AtteKahkonen
Pyörä:
Suzuki RG125F -95
Paikkakunta:
Hausjärvi
Liittynyt:
7.9.2014 13:27
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut AtteKahkonen » 14.4.2017 19:33

Vastaus löytyy yläpuolelta...
Detsoni95
Liittynyt:
20.3.2017 9:05
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Detsoni95 » 15.4.2017 10:56

Luin joo mutta voiko olla hana rikki ku se puskee sitä ku hanasta sitä bensaa ku polkasee ja sitten tulee ylivuotoletkusta ulos eikä taho lähtee käymään kun tukehtuu siihen bensaan kertokaa nopee mikä täs paskassa on vikana
AtteKahkonen
Pyörä:
Suzuki RG125F -95
Paikkakunta:
Hausjärvi
Liittynyt:
7.9.2014 13:27
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut AtteKahkonen » 15.4.2017 11:05

Bensanpinta tai neulaventtiilissä roska. Jos ei sulkeudu kokonaan ni bensa tulee joko ylivuodoista tai menee koneeseen päin. Hana ei vaikuta mitenkään.