Sivu 5, 62:sta

ViestiLähetetty: 5.3.2008 21:27
Kirjoittanut Keppis-
johani kirjoitti:
Keppis- kirjoitti:Millähän helvetillä sais tyhjäkäyntisuuttimen irti ku on kanta mennyt? :/


painaa tarpeeksi että saa sen jonkuverra pyörimää, yrittää aukipäin ja jos jää jumiin nii taas vähä sisää ja sit yrittää uuestaa auki nii kyllä se sieltä.

http://img211.imageshack.us/my.php?image=nimetnch2.jpg
Tarkennatko vielä että millä painaa?

ViestiLähetetty: 5.3.2008 21:30
Kirjoittanut sasu`
Keppis- kirjoitti:Millähän helvetillä sais tyhjäkäyntisuuttimen irti ku on kanta mennyt? :/


Vastakierretapilla?

ViestiLähetetty: 5.3.2008 21:32
Kirjoittanut Keppis-
sasu` kirjoitti:
Keppis- kirjoitti:Millähän helvetillä sais tyhjäkäyntisuuttimen irti ku on kanta mennyt? :/


Vastakierretapilla?
Ei pure noi mun tapit (tosin ne makso 2¤ biltemassa tj.) :D

ViestiLähetetty: 5.3.2008 22:06
Kirjoittanut Johani
Keppis- kirjoitti:
johani kirjoitti:
Keppis- kirjoitti:Millähän helvetillä sais tyhjäkäyntisuuttimen irti ku on kanta mennyt? :/


painaa tarpeeksi että saa sen jonkuverra pyörimää, yrittää aukipäin ja jos jää jumiin nii taas vähä sisää ja sit yrittää uuestaa auki nii kyllä se sieltä.

http://img211.imageshack.us/my.php?image=nimetnch2.jpg
Tarkennatko vielä että millä painaa?


ruuvimeisselillä sitä kantaa vasten jos siitä jonkunäkösen otteen saa. ittellä lähti nii ku pyöritteli tarpeeks kauvan.

ViestiLähetetty: 13.3.2008 20:09
Kirjoittanut DarkDog
Mites muuten neulasuutin irrotetaa? Irrotetaako se luistin puolelta ylhäältä vai alapuolelta missä kaikki suuttimet? Ja onks siihen merkattu et minkä kokonen se on?

ViestiLähetetty: 13.3.2008 20:39
Kirjoittanut -Epeli
DarkDog kirjoitti:Mites muuten neulasuutin irrotetaa? Irrotetaako se luistin puolelta ylhäältä vai alapuolelta missä kaikki suuttimet? Ja onks siihen merkattu et minkä kokonen se on?

Lortoissa ainakin lähtee alapuolelta ja koon näkee sen kyljestä.

Virallinen nimihän tolle osalle on suutinputki tai pääseosputki.

ViestiLähetetty: 22.3.2008 14:45
Kirjoittanut Rekoil
Nyt on hyvät neuvot tarpeen!

Mopona Suzuki R. Virityksinä dellorto phbg 20 mm, 80cc power+, tehoputki, ilmanputsarina power filter. Pyttyä ei ole viilattu.

Ryyppy päällä mopo käy hyvin ja ottaa hyvin kierroksia. Kun laittaa ryypyn pois päältä, mopo käy muutaman sekunnin ja sen jälkeen sammuu kuin seinään.

Kokeilin useilla eri pääsuuttimilla, ei vaikutusta, koho liikkuu hyvin, kaasutin putsattu paineilmalla huolellisesti, yritin hieman tukkia ilmanputsaria, ei vaikuttanut, neulan korkeuskaan ei vaikuttanut, imuvuotojakaan ei ole, seos- tai tyhjäkäynti ruuvinkaan säätäminen ei vaikuta ongelmaan.

Tankissa on 3 % bensaa, bensahana toimii, polttoaine letkut kaikinpuolin kunnossa. Kaasutin ei vuoda.

Ilmeisesti bensan saannissa jotain häikkää kun ryyppy ei ole päällä? Mikä tällaisen käytöksen voi aiheuttaa, mikä neuvoksi? Mikä minulta on jäänyt huomaamatta?

ps. Laitoin kysymyksen piikkipuolellekin nopean vastauksen toivossa.

ViestiLähetetty: 22.3.2008 14:54
Kirjoittanut WPWW
Enemmän mopo puolella kuhinaa on. Sinne siis jo muutenkin.

ViestiLähetetty: 22.3.2008 15:23
Kirjoittanut Johani
isompaa pääsuutinta kaipaa. et kertonu viestissä mitä suuttimia oot kokeillu.

ViestiLähetetty: 22.3.2008 16:09
Kirjoittanut Rekoil
Löytyi ainoastaan 3 sopivaa pääsuutinta: 85, 100 ja 120. Kaikilla toimi samalla tavalla. Tuli semmonen asia mieleen että kohokammiossa saattaa bensapinta olla liian matalalla?

ViestiLähetetty: 22.3.2008 19:50
Kirjoittanut -Epeli
Rekoil kirjoitti:Nyt on hyvät neuvot tarpeen!

Mopona Suzuki R. Virityksinä dellorto phbg 20 mm, 80cc power+, tehoputki, ilmanputsarina power filter. Pyttyä ei ole viilattu.

Ryyppy päällä mopo käy hyvin ja ottaa hyvin kierroksia. Kun laittaa ryypyn pois päältä, mopo käy muutaman sekunnin ja sen jälkeen sammuu kuin seinään.

Kokeilin useilla eri pääsuuttimilla, ei vaikutusta, koho liikkuu hyvin, kaasutin putsattu paineilmalla huolellisesti, yritin hieman tukkia ilmanputsaria, ei vaikuttanut, neulan korkeuskaan ei vaikuttanut, imuvuotojakaan ei ole, seos- tai tyhjäkäynti ruuvinkaan säätäminen ei vaikuta ongelmaan.

Tankissa on 3 % bensaa, bensahana toimii, polttoaine letkut kaikinpuolin kunnossa. Kaasutin ei vuoda.

Ilmeisesti bensan saannissa jotain häikkää kun ryyppy ei ole päällä? Mikä tällaisen käytöksen voi aiheuttaa, mikä neuvoksi? Mikä minulta on jäänyt huomaamatta?

ps. Laitoin kysymyksen piikkipuolellekin nopean vastauksen toivossa.

Ilmavuoto

kysymys

ViestiLähetetty: 27.3.2008 7:41
Kirjoittanut jan_i15
käykö 2t kaasari nelari vehkeeseen mul on dellortto 30mm 2t kaasutin käykö se nelariin vai pitääkö ostaa uus kaasutin

ViestiLähetetty: 27.3.2008 20:30
Kirjoittanut ^SLayeR^
mä oon joskus kattonu jotai sivua mis on eri dell'orton kaasareitten vakio säätöjä. nyt tarvisin vhsb ld 34 millisen vakiosäädöt et tietäis vähä mistä lähtee ettii säätöjä.

ViestiLähetetty: 27.3.2008 20:53
Kirjoittanut -Epeli
Kyseistä kaasaria on aika monta eri versiota.

Aprilia rx125
k25 neula keskellä, 140 pääsuutin, 48 tyhjäkäynti

Rotax 123 koneella apriliat :
k56 neula 150 suutin ja 34 tyhjis?

Itellä kokoonpano oli pyörässä k56 neula toisiks ylimpänä, 150 pääsuutin, ja ei tyhjäkäyntisuutinta ollenkaan.

Ja noi ylimmät tuli sitten ihan ulkomuistista, mutta suurinpiirtein jotain tonne päin.

ViestiLähetetty: 27.3.2008 22:38
Kirjoittanut `tepa
onko teillä hajua että mikä keihin on vakiona honda cr:ssä? Keihin on ja kooltaan 38mm tai 36mm? Tietoakaan mallista.