Kaasarit

Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 9.4.2008 19:50

Scott Skyline kirjoitti:ei reagoi säätöön, kokeiltu on jo.
Kaasari on avattu ja suutin irroitettu ja putsailtu kaasaria ja suutinta, ei oo vieläkään reagoinu. mitä se jäänesto auttaa?


minkä kokonen tyjäkäyntisuutin sulla on nyt ?
Tällanen ? http://www.cyclewareables.com/pages/mik ... mpilot.gif

Trial kirjoitti:Ei välttämättä tarvitse vaihtaa tyhjäkäyntisuutinta.


Ei välttämättä tarvi mut mulla puskee nykyää häränlailla pikkukierroksillaki 35 millisellä 50 tyhjäkäyntisuuttimella, ku miettii mitä se oli ennen 28 millisellä ja 25 tyhjiksellä.
Jesse^
Liittynyt:
7.7.2005 19:01

ViestiKirjoittanut Jesse^ » 9.4.2008 20:57

Scott Skyline kirjoitti:Minkähän takia ei Tyhjäkäynti tuppaa toimia? Mikunin 34mm flätissä, suuttimena 180. tyhjäkäynnin saa päälle, mutta se on korkea 3000 kierroksen kieppeillä, ja kierrättämällä laskee hitaasti siihen 3000. Ryypyllä pysyy käynnissä ja kuulostaa hyvältä kylmällä koneella. ilman ryyppyä lämpimällä koneella ei tahdo pysyä käynnissä ja alakierroksilla pitää ihmeellisen kuuloista ääntä, kuin jotain muminaa. Ilmansuodattimena tällainen Itse olen todennut tuon melko hyväksi, parempi kuin power filter, piper cross tai isoäidin vanhat rikkinäiset sukkahousut. Mikähän olisi vikana, ja tärkeämpänä, mikähän auttaisi?
Mulla on hyvin samanlainen ongelma 28millisen kanssa eli vakiokassun kans mut oon pähkäilly sen kans tarpeeks. En jaksa enää ees välittää siitä. Kaasuttelen vaa aina valois :D ja sit joskus se jää jumittaa 4000rpm kohalle..Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä.. :S
Spedr
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
4.7.2005 20:55

ViestiKirjoittanut Spedr » 9.4.2008 21:06

Jesse^ kirjoitti:
Scott Skyline kirjoitti:Minkähän takia ei Tyhjäkäynti tuppaa toimia? Mikunin 34mm flätissä, suuttimena 180. tyhjäkäynnin saa päälle, mutta se on korkea 3000 kierroksen kieppeillä, ja kierrättämällä laskee hitaasti siihen 3000. Ryypyllä pysyy käynnissä ja kuulostaa hyvältä kylmällä koneella. ilman ryyppyä lämpimällä koneella ei tahdo pysyä käynnissä ja alakierroksilla pitää ihmeellisen kuuloista ääntä, kuin jotain muminaa. Ilmansuodattimena tällainen Itse olen todennut tuon melko hyväksi, parempi kuin power filter, piper cross tai isoäidin vanhat rikkinäiset sukkahousut. Mikähän olisi vikana, ja tärkeämpänä, mikähän auttaisi?
Mulla on hyvin samanlainen ongelma 28millisen kanssa eli vakiokassun kans mut oon pähkäilly sen kans tarpeeks. En jaksa enää ees välittää siitä. Kaasuttelen vaa aina valois :D ja sit joskus se jää jumittaa 4000rpm kohalle..Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä.. :S

Mulla oli ihan samanlainen ongelma viime vuonna ja johtu YEIS:n eli sen DT:n vakio "boost bottlen" vuotavasta liitoksesta. Otin sen pois ja vedin teipit imukaulan ympäri ja heti toimi.
Jesse^
Liittynyt:
7.7.2005 19:01

ViestiKirjoittanut Jesse^ » 9.4.2008 21:11

Spedr kirjoitti:
Jesse^ kirjoitti:
Scott Skyline kirjoitti:Minkähän takia ei Tyhjäkäynti tuppaa toimia? Mikunin 34mm flätissä, suuttimena 180. tyhjäkäynnin saa päälle, mutta se on korkea 3000 kierroksen kieppeillä, ja kierrättämällä laskee hitaasti siihen 3000. Ryypyllä pysyy käynnissä ja kuulostaa hyvältä kylmällä koneella. ilman ryyppyä lämpimällä koneella ei tahdo pysyä käynnissä ja alakierroksilla pitää ihmeellisen kuuloista ääntä, kuin jotain muminaa. Ilmansuodattimena tällainen Itse olen todennut tuon melko hyväksi, parempi kuin power filter, piper cross tai isoäidin vanhat rikkinäiset sukkahousut. Mikähän olisi vikana, ja tärkeämpänä, mikähän auttaisi?
Mulla on hyvin samanlainen ongelma 28millisen kanssa eli vakiokassun kans mut oon pähkäilly sen kans tarpeeks. En jaksa enää ees välittää siitä. Kaasuttelen vaa aina valois :D ja sit joskus se jää jumittaa 4000rpm kohalle..Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä.. :S

Mulla oli ihan samanlainen ongelma viime vuonna ja johtu YEIS:n eli sen DT:n vakio "boost bottlen" vuotavasta liitoksesta. Otin sen pois ja vedin teipit imukaulan ympäri ja heti toimi.
Ai siis se on turha kapistus? No mäkin koitan tuota heti huomenna todennäköisesti :)
Extreme-Erno
Pyörä:
EX KTM Exc 125
Paikkakunta:
Parainen
Liittynyt:
22.2.2006 5:20
Re: kaasari

ViestiKirjoittanut Extreme-Erno » 9.4.2008 21:46

Nitro Man kirjoitti:
Nitro Man kirjoitti:nyt tarvitaan apua kaasarin neulan sokka onko se erikokoa kuin normaalit sokat kun tuli oltuu vähän rähmäkäpälä ja sokka tippus maahan ja loput arvaatekin...Kaasarin merkki dellorto ja tyyppi vhsb kattosin et sen kans sopii 8 eri mallii sama sokka mutta käykö perinteinen sokka vai onko noi jotain erikois sokkia...??? kiitos!



Ei se mikään ihmellinen koko ole...ihan normi hyvinvarustellusta rautakaupasta ainakin voit löytää tilalle uuden....
Burn The Rubber Not Your Soul

- Myydään X-Lite 801RR sinisellä peililinssillä!-
jone_P
Pyörä:
LC4
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
6.9.2005 17:51

ViestiKirjoittanut jone_P » 9.4.2008 21:50

Jesse^ kirjoitti:
Spedr kirjoitti:
Jesse^ kirjoitti:
Scott Skyline kirjoitti:Minkähän takia ei Tyhjäkäynti tuppaa toimia? Mikunin 34mm flätissä, suuttimena 180. tyhjäkäynnin saa päälle, mutta se on korkea 3000 kierroksen kieppeillä, ja kierrättämällä laskee hitaasti siihen 3000. Ryypyllä pysyy käynnissä ja kuulostaa hyvältä kylmällä koneella. ilman ryyppyä lämpimällä koneella ei tahdo pysyä käynnissä ja alakierroksilla pitää ihmeellisen kuuloista ääntä, kuin jotain muminaa. Ilmansuodattimena tällainen Itse olen todennut tuon melko hyväksi, parempi kuin power filter, piper cross tai isoäidin vanhat rikkinäiset sukkahousut. Mikähän olisi vikana, ja tärkeämpänä, mikähän auttaisi?
Mulla on hyvin samanlainen ongelma 28millisen kanssa eli vakiokassun kans mut oon pähkäilly sen kans tarpeeks. En jaksa enää ees välittää siitä. Kaasuttelen vaa aina valois :D ja sit joskus se jää jumittaa 4000rpm kohalle..Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä.. :S

Mulla oli ihan samanlainen ongelma viime vuonna ja johtu YEIS:n eli sen DT:n vakio "boost bottlen" vuotavasta liitoksesta. Otin sen pois ja vedin teipit imukaulan ympäri ja heti toimi.
Ai siis se on turha kapistus? No mäkin koitan tuota heti huomenna todennäköisesti :)


Ei se siinä turhaan ole. Tiivistä liitos, jos se vuotaa.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 9.4.2008 22:46

Jesse^ kirjoitti:Ilma ruuvista ei oo hajuakaan mun kaasaris. voisko johtua siitä sitten... en tiedä.. :S


Voi, todennäkösesti johtuu. ei se boost bottle turha oo.
Spedr
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
4.7.2005 20:55

ViestiKirjoittanut Spedr » 9.4.2008 23:00

Yritin kans ensin tiivistää sitä liitosta mutta ei meinannu mitenkään onnistua, ehkä mulla oli sitten reikä siinä säiliössä tjsp.
Scott Skyline
Pyörä:
Honda Crm
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
12.4.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Scott Skyline » 10.4.2008 0:02

ymmärsinkö nyt oikein? mulla on se liitospaikka boost bottlelle, boost bottlekin löytyy pyörästä mutta en oo pistäny sitä letkua siihen liitokseen kiinni. mutta jos pistäisin, niin tyhjäkäynti toimis. kuulostaa hiukka oudolta, pitänee kokeilla
Scott Skyline
Pyörä:
Honda Crm
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
12.4.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Scott Skyline » 10.4.2008 0:40

minkä kokonen tyjäkäyntisuutin sulla on nyt ?
Tällanen ? http://www.cyclewareables.com/pages/mik ... mpilot.gif
Juurikin tuollainen
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 10.4.2008 1:30

Scott Skyline kirjoitti:
minkä kokonen tyjäkäyntisuutin sulla on nyt ?
Tällanen ? http://www.cyclewareables.com/pages/mik ... mpilot.gif
Juurikin tuollainen


siinä lukee numero kyjessä. mikä numero ?
Scott Skyline
Pyörä:
Honda Crm
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
12.4.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Scott Skyline » 10.4.2008 15:26

45
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 10.4.2008 21:41

itellä on piperi ja 35millinen litteeluistin minkuni. tyhjis suutin oli 50. tuppas röpeltää 3000-3500 nii vaihtoin 45. ilmaruuvi 3 kierrosta auki, luistin ihan alhaalla ja käy kylmällä koneella tyhjäkäyntiä 2500 kun kone lämpenee nii laskee 1500.
Scott Skyline
Pyörä:
Honda Crm
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
12.4.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Scott Skyline » 10.4.2008 22:48

mulle varmaan sit kans pienempää, mistä noita saa ostettua? olisko linkkiä johki verkkokauppaan tms.?
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 10.4.2008 23:54

Hyvin kävi tyhjäkäyntiä tuolla 50 mutta ku tasakaasulla ajo 3000-3500 nii röpötti ja sen takia vaihdoin pienempään. kokeile ajaa kone oikeesti lämpimäksi ja ~3 kierrosta ruuvi auki ja ruuvata luistin alas sit nostaa jos meinaa sammua. kyllä se tuolla suuttimella pitäs nätisti käyvä 1500rpm.

Jos ei meinaa käyvä nätisti nii imuvuoto jossain todnäkösesti. tarkista imukaulan pultit ja kaasarista klemmarit yms.