Ongelmia käyttäjätunnuksen aktivoinnissa? Lue tämä ja lähetä sähköpostia sami (ät) motot.net.

Kaasarit

Liittynyt:
1.11.2015 15:20
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut QuJri » 6.6.2017 21:35

Nyt tarvis pikasta apua, kun kaasu hirttää joku 3/4 osa , vähän päälle heti kun käynnistää. Alkoi tekemään tota yhtäkkiä pienen keulan nyppäsyn jälkeen/kiihdytyksen. (pien tärähdys tms?)

-imukaula ehjä
-kaasuvaijeri vaihdettu ja rasvattu. Kaasu palauttaa oikein
-kampuran stefassa ei vika.
-kaasarin neula menee kyllä oikein siihen suutinputkeen tms minne kuuluukin

Katoin luistia niin se jää vähä liian ylös (melkeen puolenvälin kaasarin sisällä) ja huomasin että vaikka kääntää tyhjäkäynti ruuvia miten paljon niin luisti ei liiku tippaakaan. Mihin se viittaa?

Oon koittanu laittaa luistin varmaa 20 kertaa uusiks ja ei se mene "pohjaan" kun yhdessä asennossa eli ei pitäs olla luistikaan väärinpäin tms. Alkaa ideat loppua. Voiko luisti mennä yksinkertaisesti vain rikki?
Liittynyt:
28.6.2017 2:21
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Riezka » 28.6.2017 11:41

Kertokeeha, ihan uus juttu itelle tää nelari.
Et miten kannattais kaasari saata, jos sisään laittaa vaikka isomman suuttimen?
Liittynyt:
7.9.2016 14:31
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Hulikusti » 28.8.2017 7:05

Hei nyt vähän apua, itse olen tutkinut montahan päivää tuloksetta. Moposta jostain vuotaa bensaa, mutta ei mitään tietoa että mistä. Luin, että mahdollisest kohossa on roskaa, mutta eihän tämän pitäisi selittää miksi ihan bensahanakin on märkä. Letkut uusittu ja ei silti. Vuotaako se kaasari vai ei? Kyseessä siis phbn dellorto 16. :nolo:
Pyörä:
Yamaha DT125X (170cc athena) -06 Skyteam Monkey 72cc -17, Honda CRF 70F -13 rossi
Paikkakunta:
Pieksämäki
Liittynyt:
27.8.2017 14:19
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut UpperCloud » 29.5.2018 16:32

...
Viimeksi muokannut UpperCloud päivämäärä 6.7.2018 22:52, muokattu yhteensä 1 kerran
:D
Liittynyt:
6.8.2017 0:55
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut Riajumiez » 13.6.2018 11:22

Mitkäs olisi hyvät säädöt 34mm keihinille, kiinni wr tt putki hussessa
Pyörä:
Derbi Senda xtreme -04
Liittynyt:
21.6.2009 15:01
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut -Villex- » 1.9.2018 17:52

pyörä ei kylläkään kevari mutta 250 2t wr. keihin pwk 38 kaasari. pienellä kaasulla käy rikkaalla ja oireina nykiminen tasaseen ajaessa. ennen tk suutin 45 sekä neula toisiksi alimmalla. nyt 40 suutin ja neula alimmillaan ja toimii jo huomattavasti paremmin mutta ei vieläkään ihan niikun täydellisesti. mitä katellu näitä muita pyöriä niin pitäs isommallakin tk suuttimella toimia joten epäilyt kohdistuu nyt neulaan ja neula/suutin putkeen. neulassa merkintä ddk ja kahtelin sopivuuksia niin ei ois ton kaasarin neula vaan tarkoitettu pienenpään pwk kaasariin. milläs neulalla tuota lähtis kokeileen että rupeis pelaamaan kun pyörä kuitenkin kilvissä niin mukava välillä käyvä kylilläkin muutenkun kaasu auki ajellen :D tähän mennessä tsekattua ilmanputsari, uus tulppa, kaasari pesastu useasti ja uimuri tsekattu ettei vuoda sekä säädetty oikein kun aiemmin oli hieman pielessä. ilmaruuvia pyöritelty, läpät ehjät, pakovuodot korjattu ja imuvuotoja ei ole, bensahanan sihti pesty
Pyörä:
Derbi Senda xtreme -04
Liittynyt:
21.6.2009 15:01
Re: Kaasarit

ViestiKirjoittanut -Villex- » 2.9.2018 10:16

olikin väärää tietoa eräällä nettisivustolla tuosta neulasta kun luki että 33-31 pwk kaasareihin vaikka piti lukea 33-41 eli malliltaan oikea on mutta ilmeisesti liika rikas kuitenkin tai sitten tuo suutin/neulaputki kulunut. onkos kokemuksia tuolla ddk neulalla ajamisesta ja minkälaisilla suuttimilla ? nyt siis tk 40 pää 175 ddk neula ja alimmillaan.