Sivu 55, 104:sta

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 30.3.2013 12:29
Kirjoittanut ApriliaPP
Mitenkäs saisi efi valon sammumaan? Ecu porattu ja rave paikallaan. Vai mitäköhän autokaupassa meinaavat kun pyörä menossa vaihtoon autoon? :)

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 30.3.2013 21:11
Kirjoittanut ^^jaani^^
sanot että se palaa kun pyörä on täysteho ohjelmassa

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 31.3.2013 9:17
Kirjoittanut Derton
Vai onko se EFI valo ihan tavallisella polttimolla? Jos on niin ottaa johot pois polttimosta :)

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 1.4.2013 13:25
Kirjoittanut ApriliaPP
On siis ihan lcd-näytössä näkyvä merkki + sen takia palava moottorin häiriövalo :|

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 2.4.2013 23:12
Kirjoittanut Johnebin
Oisko tämmöselle amatöörille neuvoja tuosta aprilia rs 125 vm. 2012 virityksestä? Uudemmat räsäthän on rakennettu euro3 normien mukaan....

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 2.4.2013 23:23
Kirjoittanut Rajis-
Kurkkaa tietopankkiin.

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 4.4.2013 18:28
Kirjoittanut Eriq
Osaisiko joku viisaampi osapuoli neuvoa minkä kokoisia suuttimia kannattaisi lähteä laittamaan kun pyörään laittaa tyhjennetyn putken ja RAVEn ? Tarviiko kaasariin vaihtaa muuta kun suuttimet :D ? Tietenkin myös ilmanputsarissa oleva toinen putki avataan. En ole hirveenä näitten moottoreiden kanssa räpeltänyt joten apu olisi siksi erittäin suotavaa :nolo:

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 4.4.2013 19:11
Kirjoittanut ^^jaani^^
kerroppa pyöräs vuosimalli

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 4.4.2013 19:35
Kirjoittanut Eriq
Näköjään unohtui kokonaan kertoa se 8) vuosimallia 2009

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 4.4.2013 22:04
Kirjoittanut Rajis-
Koittakaas nyt löytää tienne sinne tietopankkiin, siellä on nuo suutinkootkin ;)

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 4.4.2013 22:14
Kirjoittanut Eriq
Sinne ollaan eksytty kerran jos toisenkin mutta lähinnä kiinnostaisi tietää millä suuttimilla te ootte saanu säädöt sopiviksi :P tietenki oman saa säätöihin vain kokeilemalla.. Ja olihan silleen ettei muuta kaasuttimeen uusiksi kuin suuttimet ? Ikinä ole säätänyt yhtään kaasaria nii hieman ongelmallinen alku.

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 4.4.2013 22:52
Kirjoittanut Rajis-
Noihin uudempiin pitää ostaa se tt-setti missä tulee myös mm. luisti ja neula erilaiset.

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 8.4.2013 14:10
Kirjoittanut Malossiderra
jaa voiskos joku kertoo et täytyyks olla rave1 kans se ohjausyksikkö vai toimiiks se ilman? 06 vuosmallinen elikkä ei ol ecu-boksia jne.

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 9.4.2013 17:41
Kirjoittanut Ablu
Täytyy olla ohjainboksi jos 06:een pistää raven.

Itsellä 09 räsä, täysitehoisena raven ja arrowin avustuksella ja sain kyllä jonkunlaisiin säätöihin ilman tt-osia. suutin kait 190 ja sitten erilainen neula :) Luistinki sais vissii tt-mallisen mutta ei oo tullu ostettua ku maksaa ihan homona (70e briteistä?)..

Jos pelkän suuttimen ja neulan kanssa ei saa toimimaan tarpeeksi hyvin niin briteistä saa 150 eurolla uuden 34 kaasarin valmiiksi hyvillä säädöillä. Suhteessa halpa verrattuna tuon vakiokaasarin "tt-luistiin" verrattuna ja väännöt kasvaa samalla mukavasti.
tuolta siis saa ainakin 34 kaasaria >> http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... burre.html

Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiLähetetty: 11.4.2013 18:50
Kirjoittanut Maximum698
ei kellään olis mitään tietoa et mihin se johto joka lähtee bensatankista sieltä alta menee kiinni tommosessa aprilia rs 125 extremassa? 94 vuotinen. Eikös siinä samassa kumminkin ole bensavalon johto? mihin mahtaa mennä kun en ole mitään liitintä löytänyt