Aprilia RS125 viritys/tekniikka

trilog
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
9.4.2006 23:27

ViestiKirjoittanut trilog » 11.12.2007 21:58

-_Joonas_- kirjoitti:
trilog kirjoitti:
-_Joonas_- kirjoitti:Tästä tuli mieleen että jos laippaa ei ota poista niin onko se pelkällä teharilla millanen ajaa verrattuna tt putkeen?
Riippuu teharista, mutta esimerkiksi Jollya ei kannata ostaa jos laippa on ala-asennossa.

Tehariksi ajattelin arrowin putkea, koska ei kuulemma ole tehoalue niin korkealla ku jollyssa.
Sitten on ihan kannattava ostos.
#aprilia125@quakenet
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 11.12.2007 22:01

[/quote]Sitten on ihan kannattava ostos.[/quote]
Kiitän ja kumarran vastauksista.
0skuz
Liittynyt:
28.8.2007 22:28
rs

ViestiKirjoittanut 0skuz » 22.7.2008 20:14

Mahtaakohan RÄSÄN tyhjennettyyn putkeen sopia giannellin änäri?
jussu91
Liittynyt:
1.8.2007 22:28
RS

ViestiKirjoittanut jussu91 » 24.7.2008 16:18

Miten saan piristetty RÄSÄÄNI hieman jollain pikkusilla halvoilla kikoilla, kun ei jaksas mennä teharia tai ravee ostaan... Auttaakos ilmanputsarin toisen aukon puhkasu yhtään?
Mikaaa
Liittynyt:
25.9.2008 17:42
Rs

ViestiKirjoittanut Mikaaa » 28.9.2008 13:54

Elikkäs onko sähköyksikkö poksin koolla merkitystä?
antuska922
Pyörä:
Honda cbr 600 f2
Paikkakunta:
kotka
Liittynyt:
16.7.2008 18:41
Talvella laitatan tt rs

ViestiKirjoittanut antuska922 » 27.10.2008 20:07

Eli olisko mitää järkee ostaa athenan teharii (laittakaa linkki missä olis myynnissä arrowin putkii), suuttimet, nostaa vakio kurilaippaa yläspäin vai kannattaisko repii pois,paljos sit ottais kierroksia ja paljo kulkis??
räsämasa
Liittynyt:
15.10.2008 13:48

ViestiKirjoittanut räsämasa » 28.10.2008 10:07

jussu91 kirjoitti:Miten saan piristetty RÄSÄÄNI hieman jollain pikkusilla halvoilla kikoilla, kun ei jaksas mennä teharia tai ravee ostaan... Auttaakos ilmanputsarin toisen aukon puhkasu yhtään?


Voithan modifioida orkkisputkea ohjeiden mukaan, esim

http://www.tjtuning.co.uk/forums/showthread.php?t=65

Laittaa vapaavirtaussuodattimen, poistaa rajoitinläpän asentamatta ravea, hioa sylinterin virtauskanavista valukokkareet pois, jne.. Muista vaan laittaa 10-lämpöarvon tulppa ja säätää kaasari (ainakin isompi suutin). Mikään noista ei maksa juuri mitään, mutta hiukan vaivaa joutuu näkemään.
Eemeli Kolari
Liittynyt:
29.10.2008 23:10

ViestiKirjoittanut Eemeli Kolari » 29.10.2008 23:22

Mistä saa räsään tankin suojatarrat? :)
huikka
Pyörä:
BOMBER Suzuki 6*125cc i/ö
Paikkakunta:
Ulvsby
Liittynyt:
23.8.2007 18:13

ViestiKirjoittanut huikka » 15.2.2009 16:21

Kaupasta?
Don't drink and drive,just smoke and fly

Purkuosat 125cc--->
Jones'
Pyörä:
Kawasaki z1000
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
14.1.2008 14:35

ViestiKirjoittanut Jones' » 18.2.2009 3:02

huikka kirjoitti:Kaupasta?

Oikein. ;)
mige92
Pyörä:
aprilia rs 125 -07tt , kawasaki 80, tm mx 125, +jotain kiinalaisia
Paikkakunta:
Ikaalinen
Liittynyt:
6.8.2008 16:22

ViestiKirjoittanut mige92 » 4.4.2009 10:29

Ostin juuri räsän vm -07 ja sitä on piristetty jollymotolla, niin 98 bensaa on vissiin käytettävä, mutta onkohan muuta erityistä huomioitavaa?
ekju
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.9.2006 15:25

ViestiKirjoittanut ekju » 9.4.2009 23:22

Juu, eli Räsä kastelee tulpan jollain harmaalla mössöllä, luultavasti öljyä tai jäähdytysnestettä?

Ja jos käyntiin lähtee niin savuttaa ihan mukavasti eikä lähde kunnolla piikille. Virinä on RAVE1 34mm kaasari ja Arrowin putki. 1 vaihteella tänään kun kävin ajelemassa ei kiertänyt kun 8 tonnia ja 2-3 vaihteella meni sen 11 tonnia kun suht kauan kun kaasua väänti. Röpeltää siis ihan älyttömästi (viime syksynä kiers 12,5tuhatta) kaasarissa 160 kokonen suutin, onko liian iso?

Eli onko joku kampuran stefa mennyt vai mikäköhän muu siinä vois olla?


Jos joku tietää niin pikaista vastausta vaan.
Appen
Pyörä:
Honta
Paikkakunta:
Stadi
Liittynyt:
28.6.2007 19:09

ViestiKirjoittanut Appen » 9.4.2009 23:40

räsä9999 kirjoitti:Ostin juuri räsän vm -07 ja sitä on piristetty jollymotolla, niin 98 bensaa on vissiin käytettävä, mutta onkohan muuta erityistä huomioitavaa?

Ei tarvitse vielä pelkällä TT-setillä käyttää vielä 98, hyvin toimii 95. Itse aloin vasta käyttää 98, kun laitoin matalampaa kantta kiinni.
Osia myynnissä!
Larva
Pyörä:
Aprilia RS 125 '07
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
22.5.2007 21:06

ViestiKirjoittanut Larva » 10.4.2009 11:47

ekju kirjoitti:Juu, eli Räsä kastelee tulpan jollain harmaalla mössöllä, luultavasti öljyä tai jäähdytysnestettä?

Ja jos käyntiin lähtee niin savuttaa ihan mukavasti eikä lähde kunnolla piikille. Virinä on RAVE1 34mm kaasari ja Arrowin putki. 1 vaihteella tänään kun kävin ajelemassa ei kiertänyt kun 8 tonnia ja 2-3 vaihteella meni sen 11 tonnia kun suht kauan kun kaasua väänti. Röpeltää siis ihan älyttömästi (viime syksynä kiers 12,5tuhatta) kaasarissa 160 kokonen suutin, onko liian iso?

Eli onko joku kampuran stefa mennyt vai mikäköhän muu siinä vois olla?


Jos joku tietää niin pikaista vastausta vaan.


Jos kerran röpöttää niin sillon käy liian rikkaalla, eli joko pienempää suutinta tai
sitten vainhdat neulasta laihemmalle.
Karjala takasin, pullo kerrallaan.
ekju
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.9.2006 15:25

ViestiKirjoittanut ekju » 11.4.2009 1:23

Larva kirjoitti:
ekju kirjoitti:Juu, eli Räsä kastelee tulpan jollain harmaalla mössöllä, luultavasti öljyä tai jäähdytysnestettä?

Ja jos käyntiin lähtee niin savuttaa ihan mukavasti eikä lähde kunnolla piikille. Virinä on RAVE1 34mm kaasari ja Arrowin putki. 1 vaihteella tänään kun kävin ajelemassa ei kiertänyt kun 8 tonnia ja 2-3 vaihteella meni sen 11 tonnia kun suht kauan kun kaasua väänti. Röpeltää siis ihan älyttömästi (viime syksynä kiers 12,5tuhatta) kaasarissa 160 kokonen suutin, onko liian iso?

Eli onko joku kampuran stefa mennyt vai mikäköhän muu siinä vois olla?


Jos joku tietää niin pikaista vastausta vaan.


Jos kerran röpöttää niin sillon käy liian rikkaalla, eli joko pienempää suutinta tai
sitten vainhdat neulasta laihemmalle.


Juu, ei tainnut olla ihan vaan suuttimessa tai neulassa olla vika. :D Sylinterin avasin niin jotain harmaata mössöä siel oli täynnä ei ihme kun ei käyntiin kunnolla tykännyt lähteä. 2T bensaa luultavasti + jäähdytysnestettä (öljyt sekotan bensan sekaan). Tai sit se huonompi vaihtoehto, että toinen lohko halki.. Pitää yrittää selvitä tiivistemassalla ja kattoo tuleeko vielä sitä mössöä..