Halvat minivilkut

wolfram
Paikkakunta:
Viitasaari
Liittynyt:
9.2.2007 17:55

ViestiKirjoittanut wolfram » 15.3.2008 0:24

mulla on dt:ssä ledi vilkut ja ne vilkkuu hirveen nopeesti, nii auttasko jos laittais vilkkuvastukset? ja millaset ne pitäs olla 5w vai 10w?
eetuli
Pyörä:
2xPv,2Xbaotian
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
16.11.2006 16:31

ViestiKirjoittanut eetuli » 15.3.2008 18:23

HOI! onko kokemusta tai mitään tietoo tollasista vilkuista ku meinasin aprilia mx laittaa?
niin ja tarviiko noi mitään muuta, kuin noi vilkut? vilkkurele? , millanen? en tiiä näistä vilkuista katokkaas mitään :D http://www.4mc.net/product_info.php?cPa ... ts_id=2403
Ostakaaa Husse!
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 15.3.2008 19:07

Näyttää iha sellasilta, mitkä oli mul cebaris ku ostin sen ja noita vilkkuja ei edes nähnyt muulloin ku illalla. Keskellä päivää ei mitenkään voinut huomata, vilkkuuko vilkku vai ei.
eetuli
Pyörä:
2xPv,2Xbaotian
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
16.11.2006 16:31

ViestiKirjoittanut eetuli » 15.3.2008 19:16

paperbox kirjoitti:Näyttää iha sellasilta, mitkä oli mul cebaris ku ostin sen ja noita vilkkuja ei edes nähnyt muulloin ku illalla. Keskellä päivää ei mitenkään voinut huomata, vilkkuuko vilkku vai ei.


mutta saako noista sakkoja? :D ihan sama se mulle on mite ne vilkkuu kunhan ei käy missään vaiheessa lompakon päälle
Ostakaaa Husse!
polarice
Pyörä:
Honda CBR -07
Paikkakunta:
Kempele
Liittynyt:
17.8.2007 21:33

ViestiKirjoittanut polarice » 15.3.2008 19:26

eetuli kirjoitti:mutta saako noista sakkoja? :D ihan sama se mulle on mite ne vilkkuu kunhan ei käy missään vaiheessa lompakon päälle


Taas näitä maanteiden sankareita... HUOH... Eikö se olisi sama laittaa se ~20¤ johonkin kunnon tuotteeseen, joka näkyy ja joista ei varmasti sakkoja saa. Vilkut eivät ole sinua varten vaan muita varten, jotta he tietävät mihin sinä olet menossa. Saattaa onnettomuus jäädä sattumatta jos muutkin kuin sinä tiedät mihin olet menossa. TURVALLISIA KILOMETREJÄ!
"Menestykseen on kaksi sääntöä:
1) Älä koskaan paljasta kaikkea"

Honda CBR
Torso661
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
26.8.2006 13:04

ViestiKirjoittanut Torso661 » 16.3.2008 0:13

eetuli kirjoitti:HOI! onko kokemusta tai mitään tietoo tollasista vilkuista ku meinasin aprilia mx laittaa?
niin ja tarviiko noi mitään muuta, kuin noi vilkut? vilkkurele? , millanen? en tiiä näistä vilkuista katokkaas mitään :D http://www.4mc.net/product_info.php?cPa ... ts_id=2403


Tarvitsee vilkureleen, koska muuten se ei vilku ja se että millanen sen pitää olla riippuu niistä vilkuista. Kannattais ostaa ennemmin CE-hyväksytyt.
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 16.3.2008 0:18

Torso661 kirjoitti:Tarvitsee vilkureleen, koska muuten se ei vilku ja se että millanen sen pitää olla riippuu niistä vilkuista. Kannattais ostaa ennemmin CE-hyväksytyt.
No toikin on vähän pyöräkohtaista. Itellä on yhä vakiorele ilman mitään vastus tms virityksiä. Edessä ja takana polttimovilkut. Ledivilkuilla on ihan eri juttu sitten, mutta itse tekisin polttimovilkkujen kanssa niin, että ostaa, laittaa kiinni ja katsoo, että toimiiko. Jos ei vilku, niin sitten ostelee relettä :)
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 16.3.2008 0:34

polarice kirjoitti:
eetuli kirjoitti:mutta saako noista sakkoja? :D ihan sama se mulle on mite ne vilkkuu kunhan ei käy missään vaiheessa lompakon päälle


Taas näitä maanteiden sankareita... HUOH... Eikö se olisi sama laittaa se ~20¤ johonkin kunnon tuotteeseen, joka näkyy ja joista ei varmasti sakkoja saa. Vilkut eivät ole sinua varten vaan muita varten, jotta he tietävät mihin sinä olet menossa. Saattaa onnettomuus jäädä sattumatta jos muutkin kuin sinä tiedät mihin olet menossa. TURVALLISIA KILOMETREJÄ!


Onko aina pakko alkaa kitisemään aiheesta joka ei yhtään nyt liity tänne. Onko se niin vaikeaa vain vastata kysymykseen, tai olla hiljaa jos ei tiedä tai ei vain viitsi vastata.
Archi
Pyörä:
636
Liittynyt:
21.7.2006 21:06

ViestiKirjoittanut Archi » 16.3.2008 2:26

Tossa on parhaat vilkut hinta/laatu suhteeltaan. Varsi on taipuisa niin ei pamahda poikki ja polttimoitten vaihto on toteutettu järkevästi. Ja vikkuu vielä erittäin kirkkaasti.
zaari
Pyörä:
nsr
Liittynyt:
29.11.2005 17:35

ViestiKirjoittanut zaari » 16.3.2008 12:46

Archi kirjoitti:Tossa on parhaat vilkut hinta/laatu suhteeltaan. Varsi on taipuisa niin ei pamahda poikki ja polttimoitten vaihto on toteutettu järkevästi. Ja vikkuu vielä erittäin kirkkaasti.
Motonetissä on saman näkösiä vilkkuja joissa toi varsi on jotain kumia eli kestää pientä potkiskeluakin ja hinta on kymmenen euroa pienempi.Suosittelen niitä.
markus||
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
19.5.2005 21:09

ViestiKirjoittanut markus|| » 16.3.2008 16:35

En tiedä kuuluuko tää varsinaisesti tänne, mutta kumpi rele DT:n LED-vilkuille?

Elektr vilkkurele 2-napainen

vaiko

Vilkkurele LED-vilkut 12V <30W

Tuotteet löytyvät siis Motonetin valikoimasta. Ongelmana on vilkkujen liian nopea vilkkuminen.
polarice
Pyörä:
Honda CBR -07
Paikkakunta:
Kempele
Liittynyt:
17.8.2007 21:33

ViestiKirjoittanut polarice » 16.3.2008 18:49

WPWW kirjoitti:Onko aina pakko alkaa kitisemään aiheesta joka ei yhtään nyt liity tänne. Onko se niin vaikeaa vain vastata kysymykseen, tai olla hiljaa jos ei tiedä tai ei vain viitsi vastata.


Onko aina pakko tulla kitisemään toisten vastauksista, kirjoittaen pelkkää offtopikkia. Rivien välistä voi lukea, ettei niitä kannata ostaa ja ohjaan ko. ostajaa ostamaan jotkut toiset vilkut.

Eli turha itse leikkiä WNB modea.
"Menestykseen on kaksi sääntöä:
1) Älä koskaan paljasta kaikkea"

Honda CBR
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 16.3.2008 18:56

zaari kirjoitti:
Archi kirjoitti:Tossa on parhaat vilkut hinta/laatu suhteeltaan. Varsi on taipuisa niin ei pamahda poikki ja polttimoitten vaihto on toteutettu järkevästi. Ja vikkuu vielä erittäin kirkkaasti.
Motonetissä on saman näkösiä vilkkuja joissa toi varsi on jotain kumia eli kestää pientä potkiskeluakin ja hinta on kymmenen euroa pienempi.Suosittelen niitä.


scatterilla tuollaiset on halvemmat
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 16.3.2008 19:27

polarice kirjoitti:
WPWW kirjoitti:Onko aina pakko alkaa kitisemään aiheesta joka ei yhtään nyt liity tänne. Onko se niin vaikeaa vain vastata kysymykseen, tai olla hiljaa jos ei tiedä tai ei vain viitsi vastata.


Onko aina pakko tulla kitisemään toisten vastauksista, kirjoittaen pelkkää offtopikkia. Rivien välistä voi lukea, ettei niitä kannata ostaa ja ohjaan ko. ostajaa ostamaan jotkut toiset vilkut.

Eli turha itse leikkiä WNB modea.


En mä mitään modeile. Ei tuo varmaankaan ole kenenkään moden näkökulma. Vituttaa vaan ku aletaan kitistä, jos joku laittaa vilkkunsa vain ettei saa sakkoja.
polarice
Pyörä:
Honda CBR -07
Paikkakunta:
Kempele
Liittynyt:
17.8.2007 21:33

ViestiKirjoittanut polarice » 16.3.2008 19:44

WPWW kirjoitti:En mä mitään modeile. Ei tuo varmaankaan ole kenenkään moden näkökulma. Vituttaa vaan ku aletaan kitistä, jos joku laittaa vilkkunsa vain ettei saa sakkoja.


Kyllä itse ainakin haluaisin tietää mihin liikenteessä liikkuva ajoneuvo on menossa, etten aja kenenkään päälle tai kävele kenenkään alle. Saahan sitä minkälaisia vilkkuja tahansa ostaa, mutta itse ainakin pitäisin ykköskriteerinä näkyvyyttä. 20¤ saa niin paljon parempiakin vilkkuja jotka on EU-hyväksyttyjä, että en itse ostaisi vilkkuja asenteella "ne on pakolliset ja ihan sama miten vilkkuu". Ite hommasin led-vilkut, koska ne näkyy varmasti aurinkoisellakin kelillä ja ovat nätin näköset. Mutta kukin tavallaan ja parhaalla osaamisellaan... Turvallisia kilometrejä!

e. parit mokat
Viimeksi muokannut polarice päivämäärä 16.3.2008 19:47, muokattu yhteensä 1 kerran
"Menestykseen on kaksi sääntöä:
1) Älä koskaan paljasta kaikkea"

Honda CBR