Sivu 28, 28:sta

Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiLähetetty: 3.6.2011 18:20
Kirjoittanut Yrskä_
kawasaki kdx kuristukset. Missä on?

Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiLähetetty: 6.8.2011 0:37
Kirjoittanut Neogale
eli honda crm vm93 kyseessä:

VARUSTETTU KAHDELLA PERÄKKÄISELLÄ ÄÄNENVAIMENTIMELLA. MOOTTORIN TEHO VOIDAAN ALENTAA 9 KW:IIN ASENTAMALLA IMUSARJAAN 1MM:N PAKSUINEN ALUMIININEN SUPISTUSLEVY, JOSSA REIKÄ HALKAISIJALTAAN 28 MM, SEKÄ VAIHTAMALLA PAKOPUTKEN PAISUNTAKAMMIO TUNNISTEMERKILTÄÄN HI KAK E1. TEHOALENNUS 9 KW:IIN OHJEEN MUKAISESTI. ENNEN TEHOALENNUSTA 19 KW.
(c)rekisteriote

supistuslevy imusarjassa on kyl yksinkertainen juttu, mutta osaakos joku neuvoa missä nää kaksi peräkkäistä kuristusta on? (álkukäyrässä, paisarissa?
Ja kannattaako/pitääkö laittaa isompi suutin kuristusten pois-oton jälkeen? (nyt taitaa olla 142 ellen väärin muista)

Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiLähetetty: 6.8.2011 20:20
Kirjoittanut Yo
Neogale kirjoitti:eli honda crm vm93 kyseessä:

VARUSTETTU KAHDELLA PERÄKKÄISELLÄ ÄÄNENVAIMENTIMELLA. MOOTTORIN TEHO VOIDAAN ALENTAA 9 KW:IIN ASENTAMALLA IMUSARJAAN 1MM:N PAKSUINEN ALUMIININEN SUPISTUSLEVY, JOSSA REIKÄ HALKAISIJALTAAN 28 MM, SEKÄ VAIHTAMALLA PAKOPUTKEN PAISUNTAKAMMIO TUNNISTEMERKILTÄÄN HI KAK E1. TEHOALENNUS 9 KW:IIN OHJEEN MUKAISESTI. ENNEN TEHOALENNUSTA 19 KW.
(c)rekisteriote

supistuslevy imusarjassa on kyl yksinkertainen juttu, mutta osaakos joku neuvoa missä nää kaksi peräkkäistä kuristusta on? (álkukäyrässä, paisarissa?
Ja kannattaako/pitääkö laittaa isompi suutin kuristusten pois-oton jälkeen? (nyt taitaa olla 142 ellen väärin muista)


Mulla on -92 crm ja siinä lukee samat ku sulla mut sillä erolla että se on jo 9kw. Olis kiva kans tietää missä niitä kureja sitten oikein on, ettei koko putkea tarvi palotella :)

Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiLähetetty: 10.7.2012 20:24
Kirjoittanut jonttu-13
Mites onko tuolla cagiva raptorin putkessa mitä kaikkee mikä kuristaa?

Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiLähetetty: 7.3.2013 0:19
Kirjoittanut Snabb
tietääks kukaa missä ois aprilia sx125 kurit ? ;)

Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiLähetetty: 23.4.2013 15:13
Kirjoittanut kersti91
Tietopankkiin lisätty Hyosung Comet kuristukset.

Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiLähetetty: 11.10.2013 17:01
Kirjoittanut sampul1
Cebarissahan on kumiflärpäke, ja pakoputki taitaa oll aika mehupilli?

Re: Kuristusten etsintätalkoot

ViestiLähetetty: 2.1.2016 17:52
Kirjoittanut MX_125
Aprilia SX/MX on melkeimpä samat kurit kun noissa AF1 ja RS malleissa. Eli Putkessa syvällä kuristuslevy, kiinteä pakoaukonlaippa ja kuristavat suuttimet kaasarissa (SX ja 06--> RS)

Eli TT:ks saamiseks vaaditaan joko uusi putkisto tai että ottaa vanhasta putkesta kurit pois. Sitten joko muuttuva pakoaukonsäädin eli sähköinen RAVE 1 tai pneumaattinen RAVE 2. Ja uudemmissa 06--> RS/SX TT osat kaasariin. Tietty toinen vaihtoehto on etsiä VHSB 34 LD joka on se alkuperäinen aprilian virityskaasari.

Uudemmissa SX/RS malleissa eli 07/08 eteenpäin on myös kuristava ECU eli sen joutuu porata että saa sähköisen RAVE:n toimimaan. RAVE 2 toimii suoraan ilman poraamista.

MX malleissa on myös se kierroksia rajoittava dippi CDI:ssä mutta omien tietojeni mukaan se on otettu jo ennen myyntiä tai jo ensimmäisessä huollossa pois maahantuojan/jälleenmyyjän puolesta.

Yksi kuri ainakin MX malleissa on vakio änkkä. Joka toimii oikeastaan katalysaattorina. Uudemmissa SX:sissä on änkän sisällä ihan suora putki.